Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2024

Vierailija
12.10.2023 |

The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html

Wiskari ihan ok, Sanni ei.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3477)

Vierailija
141/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaalea Sonja lauloi hyvin muttei halunneet sitä kun se jännitti. Eikö näitten valmentajien tehtävä ole saada laulaja rentoutumaan ym. Ne ottaa mielumin tiimiinsä kokeneita ja varmoja esiintyjiä.Maijakin kehui sitä.

Vierailija
142/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa Tale Taalasmaan näyttelijä laulaa Bruno Marsin Gorillan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi katsomatta ja aloin seuraamaan vaihteeksi..ihan ok taso ollut tähän asti..Sannin palautteet joutuu kelaamaan niin myötähäpeä ei osaa olla tuossa roolissa lässyn lässyn ja mikään ei kelpaa..Eikö tuolla Elaatisella ole koko orkesteri kohta..

Vierailija
144/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti täällä Hynystä tähtivalmentajaksi. Itse asiassa sopisi varsin hyvin. Nyt kun Hynynen on jo tehnyt muitakin rohkeita siirtoja, joista on saanut osalta faneistaan kuraa (Vain elämää -osallistuminen, Tietäjät tietää -osallistuminen, Haaviston kampanjakiertueelle osallistuminen, hiusten ja parran leikkaaminen, jne), TVOF ei tuntuisi enää missään. Sitä paitsi Hynynen on todella hyvä puhumaan (ja kirjoittamaan), on ajatteleva ja sivistynyt. Voisi puhelahjoillaan ja karismallaan olla koko katraan suosituin valmentaja. Ja nyt puuttuu muutenkin raskaamman musiikin edustaja. Eli ensi kaudelle Hynynen mukaan, kiitos! 

Vierailija
145/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastisella on vähän liiankin herkkä liipasinsormi. Tuntuu painavan nappulaa lähes kaikkien kohdalla, kohtahan on tiimi jo täynnä. Johtuuko tuosta hänen överipositiivisuudesta se, että näkee kaikissa potentiaalia? Nyt hän on painanut nappulaa myös karaoketasoisille laulajille. Voisi nostaa rimaa ja miettiä vähän pidempään keille laulajille kääntyy.

Vierailija
146/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, että ap on nänhyt ensimmäistäkään jaksoa hän on sitä mieltä, että Sanni ei ole hyvä tähtivalmentaja.

No pakko myöntää, että itsekin ajattelin alkuun noin, mutta kun ohjelma alkoi niin huomasin heti, että Sanni onkin ihan huippu tuossa hommassa. Sanni on oikeastaan nyt mun suosikkivalmentaja, vaikka tykkään kyllä kaikista. Nyt on hyvä kokoonpano!

Vierailija
147/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on totta, että näiden valmentajien todellinen valmennusosuus on uskoakseni todella pieni. Miten nyt esimerkiksi Sanni, jolla äänilaji on todella suppea pystyy ketään valmentamaan, hänhän on todelöa yksipuolinen ja eleetön yhden linjan laulaja.

Nämä valituthan luovutetaan joidenkin muiden huostaan, valmentajat ovat jatkossa mukana vain kuvatuissa osuuksissa. Arttu voisi kyllä ehkä olla aktiivisempi ja kiinnostuneempi ihan oikeasti, hän on jotenkin kiinnostunut ihmisistä. Joku Maija, ei noin levoton haahuilija pysty keskittymään kuin ohimennen. Elastinen on jo leipääntynyt täysin muuhun kuin kuvauksiin, missä saa olla itse esillä. 

Höpö höpö :D Joidenkin on pakko nähdä vain pelkkää huonoa joka asiassa ja on kai hienoa valittaa ja olla muka itse joku asiantuntuja.  Sanni on varmasti hyvä valmentaja ja myöskin musiikaalisesti lahjakas nuori nainen. Mutta näitähän aina jaksetaan painaa alas ja mollata. On niin mahtavaa, kun saa  haukkua ja mollata nuorta naista, mihinkä niistä nyt olisi. Täytyy olla mies ja kunnon karju, että musiikista jotakin ymmärtää. 

Vierailija
148/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että jokapaikan Anna Puu ei ole enää mukana. Vielä kun Maija ja Elastinen lopettaisivat valmentajan palleilla, niin hyvä juttu. Olisipa mukana valmentajina esim Danny, Erika Wikman, Tapani Kansa, Hynynen, Vicky Rosti, Eini ja olisi vaikka miten paljon muitakin huippuammattilaisia auttamaan uralla. Frederik ja Tauski olisivat myös hyviä. Hyvä oli, kun ne tekstiilikaksoispojat lähtivät pois sarjasta. 

En tiedä pystyisinkö edes katsomaan koko ohjelmaa, jos valmentajissa olisi  Tapani Kansa, hynynen, Frederik (pahin kaikista kamalista) tai Tauski.

Tapani Kansa on aina ollut leuhka, mutta  suurin syy kuitenkin nyt siihen, että ei ei valmentajaksi on se, että on jo sen ikäinen, ettei taida ihan enää olla kärryillä kaikesta.

Vierailija
149/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on tosi kaunis ja fiksu nuori nainen mutta sen perusilme on kyllä resting bitch face-aatelia: ihan kuin sillä olisi suussa koko ajan jotain pahanmakuista

Vierailija
150/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii katsoa 🤣

Yritin eilen katsoa, mutta oli pakko häipyä ruudun äärestä, kun tuomarit alkoivat juttunsa. En kertakaikkiaan voi sietää Sannia, Viskaria, Vilkkunaamaa. 

Sinusta kertoo kaiken se, että vääntelet ihmisten nimiä. Hirveän hauskaa ainakin niin kauan, kunnes joku vääntelee sinun nimeäsi. Kerropa nimesi tänne niin voidaan tehdä siitä muutama väännös ja sitten hirnutaan sille oikein porukalla ;)

Vierailija
151/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä hyvä ettei puu ole enää häiritsemässä ihmisten perjantain rauhaa 😂😂😂😂

Vierailija
152/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon vasta nyt maan eilistä kakkosjaksoo. Ai että Samuli on hyvä!

Vierailija
153/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois parempi, jos vain ne kääntyneet valmentajat kommentoisivat. Ne jotka ei laulajaa halunneet, laukovat vain latteuksia.

Vierailija
154/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen voisi tulla Vilkkumaan paikalle. 

Vierailija
155/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sais päästä jatkoon ensimmäisellä kierroksella. Talenttikisoissa on monia esiintyjiä jotka ovat harkinneet asiaa vuosikymmeniä. Madaltaisi kynnystä osallistua kun ehkä ensimmäinen julkinen esiintyminen olisi samalla varma tie seuraavalle kierrokselle. Tai kilpailija saisi itse päättää onko sittenkään oma juttu. Sitten pitäisi vaan säätää säännöt ettei tapahdu valitaan viimeisenä pakosta -ilmiötä. Eli vaikka  luodaan keräilyerä jonka jäsenet arvotaan joukkueisiin. Siis eihän se tunnelma varmaan ratkiriemukas ole mutta silti aivan toista kuin tehdä elämänsä esiintyminen ja pudota. Kyllä nuo kaikki ansaitsevat toisen mahdollisuuden niin halutessaan.

Vierailija
156/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää mihin tarvitaan tota hemmetin ärsyttävää naisjuontajaa?? Ei saanut kansanedustajana huomiota niin halusi palata telkkariin ja sehän otettiin, on vissiin kavereita siellä kun aina pääsee esille 🤬 ei tarvi kattoa ainakaan suorana, onneksi nää sannit ja jaanat saa kelattua pois samoin maijan törösuun.... 

Vierailija
157/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Viskarilla on Elaa kohtaan. Vaikka kuinka huumoria, nakkelu ei kuulosta mukavalta. Apulannan parista pääsi pois  ni nyt Arttu 😕

Vierailija
158/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä hyvä ettei puu ole enää häiritsemässä ihmisten perjantain rauhaa 😂😂😂😂

Joo, "Tirsk, hahhaa, hihih, tirsk, kun mä aikoinaan, siis minä, tirsk, hahaa, (silmien muljauttelua ja käsien heiluttelua, katseita sivuille, eikö ne naurakaan mun jutuille, ja kun mä niin menin äsken jo makaamaankin lattialle pursuavine muotoineni  tuohon linjallekin, ja nyt mä kudon sukkia tässä höh...?) ja mä neuvoisin sua, siis minä, kauppakorkeen tyttö, niin vaatimaton, tirsk, minä ja artistin taipaleeni ja minä, et siis sinä"...

Vierailija
159/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois parempi, jos vain ne kääntyneet valmentajat kommentoisivat. Ne jotka ei laulajaa halunneet, laukovat vain latteuksia.

Kurjaa keksiä syitä; "Ei tullut tuolista läpi, ei menny ihan sieluun blaa blaa"

Vierailija
160/3477 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Viskarilla on Elaa kohtaan. Vaikka kuinka huumoria, nakkelu ei kuulosta mukavalta. Apulannan parista pääsi pois  ni nyt Arttu 😕

Oiskohan kade? Ela tahkoaa miljoonia, rakennutti ökytalon, keikkaa ja levyä pukkaa, Arttu koki ravintolansa kanssa melkein konkan korona-aikana jne. Ja naiset taitaa ennemmin katsella salilla käyvää pepsodenttipoikaa, kuin jyhkeäraamista Arttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi