Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Sanni laulaa muuten hyvin mutta se nenänasaali raastaa. Hän voisi hyötyä puhe/lauluterapeutista?
Nämä alun jaksot ei ole antaneet sellaista, että käyttäisin kymmeniä tunteja tähän ohjelmaan.
Nyt on hyvä raati!! Kaikki tavallisia, eivätkä yli näyttele niinkuin Anna Puu. Ap haluaa olla esillä . Katsokaa Minua!!! 🤮
Viskari ei saa laulajia tiimiinsä muuten kuin blokkaamalla
Onpas todella epävireinen ääni tolla sanjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii katsoa 🤣
Yritin eilen katsoa, mutta oli pakko häipyä ruudun äärestä, kun tuomarit alkoivat juttunsa. En kertakaikkiaan voi sietää Sannia, Viskaria, Vilkkunaamaa.
Ratkaisu; katsot ruudusta vain laulut tai kelata löpinät pois.
Itse pelaillen tapletilla, en juurikaan katso, kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Missä ruotsinkieliset ?
Juurihan siellä yksi oli?
Kovin itsekeskeiseltä vaikutti tämä Iiro vaikka hyvin lauloikin
Vierailija kirjoitti:
Kovin itsekeskeiseltä vaikutti tämä Iiro vaikka hyvin lauloikin
Miten minulle tuli ihan samanlainen fiilis nyt tästä pojasta. Päällepäsmäri ja hankala luonne, sanoisin, vaikka en tunnekaan ihmistä. Huh. Saapi nähdä mitä hänestä jatkossa kuulemme ja muuttuuko mieli. Ainakin on omasta mielestään tosi kova.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna voitti Onni Kivipelto Alajärveltä . Hyvä jäbä !
Mutta sanaakaan en ole kuullut hänestä sen jälkeen, en radiossa, enkä missään muuallakaan.
Kun jännittää niin yleensä on, ei tainnut olla paljon kokemusta esiintymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanaakaan en ole kuullut hänestä sen jälkeen, en radiossa, enkä missään muuallakaan.
Näkeehän näistä viime kausista selvästi ettei laulajat ole kuin rekvisiittaa tässä ohjelmassa. Sisältöä koitetaan vääntää tuolla juontajashowlla tai vääntämällä väkisin nää "valmentajat" (jotka ei oikeasti valmenna ketään) kinaamaan keskenään ja muutenkin riitaa ja draamaa noiden välille aikaan.
Joku sit lopulta voittaa ja saa kivat kaiuttimet ja jonkun yhden kappaleen "levytyssopimuksen" ja noista ei kuule enää kukaan mitään ikinä, ainakaan tämän ohjelman ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän näistä viime kausista selvästi ettei laulajat ole kuin rekvisiittaa tässä ohjelmassa. Sisältöä koitetaan vääntää tuolla juontajashowlla tai vääntämällä väkisin nää "valmentajat" (jotka ei oikeasti valmenna ketään) kinaamaan keskenään ja muutenkin riitaa ja draamaa noiden välille aikaan.
Joku sit lopulta voittaa ja saa kivat kaiuttimet ja jonkun yhden kappaleen "levytyssopimuksen" ja noista ei kuule enää kukaan mitään ikinä, ainakaan tämän ohjelman ansiosta.
Näinhän se on. Ohjelman ideana on promota valmentajia, jotka "sattumalta" ovat myös Sanoman radiokanavien soitetuimpia artisteja. Samat naamat kuin Vain elämää -ohjelmassa.
Laulukilpailu on tässä sivuseikka.
Samuli Kakko ja Mark Honkanen olivat eilisillan parhaimmat artistit. Pidin myös Iirosta, ja laulajana hän on samaa korkeaa tasoa kuin Samuli ja Mark, mutta lavakarisma Iirolta puuttui - minun mielestäni. Artistissa täytyy olla myös persoonaa, ja sitähän Samulissa oli ja Markissa myös.
Vierailija kirjoitti:
Samuli Kakko ja Mark Honkanen olivat eilisillan parhaimmat artistit. Pidin myös Iirosta, ja laulajana hän on samaa korkeaa tasoa kuin Samuli ja Mark, mutta lavakarisma Iirolta puuttui - minun mielestäni. Artistissa täytyy olla myös persoonaa, ja sitähän Samulissa oli ja Markissa myös.
Onko toi Samuli sukua Tony Kakolle, vähän vois olla samaa näköä, mutta nuorempi?
Sehän on totta, että näiden valmentajien todellinen valmennusosuus on uskoakseni todella pieni. Miten nyt esimerkiksi Sanni, jolla äänilaji on todella suppea pystyy ketään valmentamaan, hänhän on todelöa yksipuolinen ja eleetön yhden linjan laulaja.
Nämä valituthan luovutetaan joidenkin muiden huostaan, valmentajat ovat jatkossa mukana vain kuvatuissa osuuksissa. Arttu voisi kyllä ehkä olla aktiivisempi ja kiinnostuneempi ihan oikeasti, hän on jotenkin kiinnostunut ihmisistä. Joku Maija, ei noin levoton haahuilija pysty keskittymään kuin ohimennen. Elastinen on jo leipääntynyt täysin muuhun kuin kuvauksiin, missä saa olla itse esillä.