Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies oli selkäni takana tinderissä. Jätin. Nyt haluaa yrittää uudelleen.

Vierailija
12.10.2023 |

Ei tainnut löytyä seuraa? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies sitä ja tätä.  Ja nämä pakko raportoida av:lle?

Vierailija
2/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on ihan eri kuin seurustelu, joten miksi ei olisi saanut olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapalumiehen jättäminen on vaikeaa, koska kyseessä tapailumies, satunnainen tuttavuus, jonka kuuluukin tulla ja mennä omia aikojaan, ei olla osa elämää ollenkaan. Miksi ei olisi Tinderissä, sieltähän sinä hänet nytkin löysit.

Vierailija
4/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin tapailuvaiheessa vielä Tinderissä. Vasta sitten kun alkoi näyttää siltä, että välillemme on kehittymässä parisuhde, puhuimme yhdessä siitä että nyt poistamme Tinder-käyttäjätilimme. Sitä ennen ilmoitin jokaiselle Tinder-kontaktilleni erikseen, niille joiden kanssa vielä vaihdoin viestejä, että olen löytänyt kumppanin ja toivotin heille kaikkea hyvää. Ei Tinder ole sellainen paikka jossa jutellaan vain yhden ihmisen kanssa, ja tapailuvaiheessa on mielestäni sallittua tehdä mitä haluaa. Mutta vasta sitten jos molemmat ovat sitä mieltä, että tapailu on etenemässä vakavaksi parisuhteeksi, sovitaan rajoista. Siitä eteenpäin en ole enää ollut Tinderissä enkä tapaillut muita, ja suuttuisin kumppanilleni jos hän tekisi niin. Nykyään asumme jo yhdessä.

Vierailija
5/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapalumiehen jättäminen on vaikeaa, koska kyseessä tapailumies, satunnainen tuttavuus, jonka kuuluukin tulla ja mennä omia aikojaan, ei olla osa elämää ollenkaan. Miksi ei olisi Tinderissä, sieltähän sinä hänet nytkin löysit.

En ole ap, mutta itselleni tapailu on seurustelun esiaste, ja itselleni tapailu joko edistyy seurusteluun, tai sitten todetaan ettei toinen kiinnosta seurustelun kannalta ja tapailu päättyy.

En missään nimessä jatkaisi tapailua, jossa olen varavaihtoehtona siihen asti kunnes löytyy parempi.

Vierailija
6/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän puhui että seurustelemme. Mutta sain päivään piristeen kun sanoin että seurustelen nykyään ☺️

Vierailija
7/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ole ap, mutta itselleni tapailu on seurustelun esiaste, ja itselleni tapailu joko edistyy seurusteluun, tai sitten todetaan ettei toinen kiinnosta seurustelun kannalta ja tapailu päättyy.

En missään nimessä jatkaisi tapailua, jossa olen varavaihtoehtona siihen asti kunnes löytyy parempi.

Tapailumies ei ole sitoutunut mihinkään, ei ole velvollinen tekemään mitään tiliä tekemisistään ja saa tehdä mitä tahtoo. Toki tapailumies voi keskittyä tapailemaan vain yhtä, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. Tapailu voi olla seurustelun esiaste, mutta se ei ole sitoutumista ja seurustelua.

Vierailija
8/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tapailumies ei ole sitoutunut mihinkään, ei ole velvollinen tekemään mitään tiliä tekemisistään ja saa tehdä mitä tahtoo. Toki tapailumies voi keskittyä tapailemaan vain yhtä, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. Tapailu voi olla seurustelun esiaste, mutta se ei ole sitoutumista ja

Saahan sitä tehdä aivan kuten haluaa, mutta eri asia mitä se käytös minulle sitten viestittää. Minäkään en ole velvollinen tapailemaan ihmistä, joka vielä pohdiskelee vaihtoehtoja selaillen, että kannattaako minuun lukittautua.

Vierailija
9/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla tapailu on tapailua, ei minkään esiaste.  Ajankulu tai harrastus 

Vierailija
10/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tapailumies ei ole sitoutunut mihinkään, ei ole velvollinen tekemään mitään tiliä tekemisistään ja saa tehdä mitä tahtoo. Toki tapailumies voi keskittyä tapailemaan vain yhtä, mutta ei se ole mikään itsestäänselvyys. Tapailu voi olla seuru

Ja jatkan kommenttiani (viesti nro 8) että sellainen käytös kertoo itselleni, ettei toinen ole minuun ihastunut. Silloin on mielestäni ihan turha jatkaa juttua.

Vierailija
11/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, jos tapailumies oli Tinderissä "selkäsi takana". Ei tapailu ole sama asia kuin seurustelu. 

Vierailija
12/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on tapailua, ei mitään toiseen sitoutumista. Jos odottaa muutaman rupattelutuokion jälkeen toisen sitoutuvan seurusteluun, niin on aika lailla hakoteillä. Satunnaiset baari-illat eivät tee suhteesta seurustelua.

Vierailija
13/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapailu on tapailua, ei mitään toiseen sitoutumista. Jos odottaa muutaman rupattelutuokion jälkeen toisen sitoutuvan seurusteluun, niin on aika lailla hakoteillä. Satunnaiset baari-illat eivät tee suhteesta seurustelua.

Minulle tuo kuvailu tuo kylläkin mieleen jonkun tuttavan, kuin tapailusuhteen 🤔

Vierailija
14/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo on sinun määritelmä ja toivottavasti olet tapailukumppanisi kanssa samoilla linjoilla. 

Vierailija
15/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei saanutkaan pimpsaa keneltäkään muulta, niin tottakai se haluaa yrittää?

Vierailija
16/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä hengailu ja itsensä tyrkyttäminen on ehdoton turn off.

Vierailija
17/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

Vierailija
18/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana, oliko tähtääjän paikalla😅

Vierailija
19/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Milloin tapailu sinusta alkaa? Onko se esim tapailua jos lähetän deittisovelluksessa viestin sinulle? Alkaako tapailu sillä hetkellä kun näemme ensimmäistä kertaa? Mitä jos jo tunnemme, jos vaikka pyydän sinua kahville kuntosalilla? Onko se pyyntö se tapailun alku?

Vierailija
20/27 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parikin kertaa tapaillut naisia, jotka tinderöivät hyvinkin aktiivisesti.

Ei se haitannut minua tippaakaan: kunhan eivät tehneet sitä minun läsnäollessani, ja antoivat minun panna heitä, olin täysin tyytyväinen. Se mitä he puuhailivat silloin kun emme olleet yhdessä, oli minulle täysin yhdentekevää. Kumia toki käytin aina kun seksiä harrastettiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän