Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollywoodista Kallion baariin

Vierailija
12.10.2023 |

Joku oli ehtinyt tilaamaan hänelle mojito-drinkin juuri ennen valomerkkiä. Sanna ei näyttänyt kärsineen Los Angelesin matkan aikaerosta. Hienoa, että hän jaksoi bilettää teknomusiikin tahdissa vielä aamuyöllä kolmelta, kanssabaareilijat raportoivat.

https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marin-viiletti-hollywoodista-kallio…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sanna on keskenkasvuinen kakara. Tuon ikäisenä voisi ottaa jo vastuuta vaikka äitinä olemiseen. Kuvottava

tyyppi kaiken kaikkiaan. Mutta saanut 2 lesbon esimerkin kotoaan, joten ymmärrettävää:)

Minkä esimerkin?

Vierailija
22/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen moralismia tämä on, että jos silloin tällöin käy juhlimassa, niin on juoppo tai ei muka edes kerkiä moikata lastaan eli huono äiti. Kummallista, luulin että tällainen jäi jonnekin 1950-luvulle ja että nykyään myös nainen ja äiti saa välillä juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Äideillä saa olla omaakin elämää, mutta yleensä lapsia kuitenkin ikävöi niin että haluaa heitä nähdä mahdollisimman paljon ja jakaa arkea ja seurata kehitystä jne. Tämä on tässä keississä outoa. 

Eli käytännössä sanot, että äidillä ei saisi olla vaativaa työtä, ei ainakaan sellaista joka vaatii matkustelua? Aikamoista. 

Vierailija
24/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kuvitellut olevani liian vanha Kaikuun, mutta näköjään siellä käy varttuneemmatkin..

Vierailija
25/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sanna on keskenkasvuinen kakara. Tuon ikäisenä voisi ottaa jo vastuuta vaikka äitinä olemiseen. Kuvottava

tyyppi kaiken kaikkiaan. Mutta saanut 2 lesbon esimerkin kotoaan, joten ymmärrettävää:)

Mitä "keskenkasvuista" hän on tehnyt? Ei missään ole ollut tietoa, että hän olisi jotenkin huono äiti ja laiminlöisi lastaan. Ei toisinaan viihteellä käyminen ole vastuuttomuutta, kunhan lapsi on turvallisessa hoidossa sen ajan.

Vierailija
26/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä ihmeen moralismia tämä on, että jos silloin tällöin käy juhlimassa, niin on juoppo tai ei muka edes kerkiä moikata lastaan eli huono äiti. Kummallista, luulin että tällainen jäi jonnekin 1950-luvulle ja että nykyään myös nainen ja äiti saa välillä juhlia.

Eihän tuo tee muuta kuin juhli. Siitä hän on kuuluisa ympäri maailmaa. Ihan sama mutta typerää mölistä että olisi hyvä äiti. 

Vierailija
27/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Äideillä saa olla omaakin elämää, mutta yleensä lapsia kuitenkin ikävöi niin että haluaa heitä nähdä mahdollisimman paljon ja jakaa arkea ja seurata kehitystä jne. Tämä on tässä keississä outoa. 

Eli käytännössä sanot, että äidillä ei saisi olla vaativaa työtä, ei ainakaan sellaista joka vaatii matkustelua? Aikamoista. 

En sano, vaan sanon olevan poikkeuksellista, että sen vaativan työn jälkeen menee mieluummin baariin kuin lapsen luo. Toki voi olla isäviikko tms. mutta eihän tämä ole ensimmäinen kerta. 

Vierailija
28/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää, etten juuri pitänyt Marinista aiemmin. Mutta näiden ihan epäolennaisuuksien ruotimisella ja tikunnokkaan nostamisella on minulle ollut se vaikutus, että haluan puolustaa Marinia ja olen alkanut myös pitää hänestä. Luulen, että en ole ainoa. Mitä enemmän te teette näitä Marinia mollaavia julkaisuja, sitä enemmän Marin saa faneja.

Ja huom! Olen itsekin ollut kritisoimassa joitain hänen tekemiään päätöksiä ministerityössään. Niitä saa kritisoida. Mutta vapaa-ajan kritisointia en ymmärrä.

Vierailija
29/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen entinen pääministeri. Mistä tehty kunnon some julkkis. Varmasti jäänyt jotenkin biletys nuoruus elämättä ? Minäkin äiti , mutta kyllä lasta tulisi jo ikävä kun viikkoja ollut maailmalla. 

Vierailija
30/30 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meinaat että kaikki äidit ovat tuollaisia? No, eivät ole. 

Ja aina heitä on (syystä) myös paheksuttu.

Itse toki muistavat esiintyä milloin minkin uhrina, kuuluu syndroomaan. Minä, mä ja mun- syndroomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi