Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä autokouluun 40v?

Vierailija
11.10.2023 |

Onko ketään kuka ajanut kortin vanhempana? Pelottaa jos en osaa ajaa nykypäivän autolla ja jos en vaan osaa mitään. :/ Mulla todella huono muisti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa, minä olin vielä vanhempi. 

Vierailija
22/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin kortin 46-vuotiaana eikä nolottanut. Elämänlaatu parani todella paljon, kun nyt pääsee helposti mökille, harrastuksiin ja muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt kohta 15 vuotta ajokoulua varten 10e tuntipalkasta. Vielä pitäisi viisivuotta säästää että saisin rahat kasaan. Olen 46v. Sitten pitäisi säästää autoon. Laskin että tällä ostovoimalla minulla on auto hankittu noin kuusikymppisenä.

Vierailija
24/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin viime syksynä aloittamani ketjun. Menin autokouluun ja tällä viikolla sain kortin ja ostin auton. :) ap

Vierailija
25/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mut nuttava ajoi juuri ajokortin 50-vuotiaana. Pääsi inssistäkin ensimmäisellä kerralla läpi.

Vierailija
26/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noloa! Tosin minä olin n. nelikymppinen ja vasta toisella kerralla sain kortin.

Reppasin koska ajoin parkkiin liian lähelle toista autoa.

Vierailija
27/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen samaa ja ikää 58v. Mitä väliä minkä ikäinen on asiakas.

Isäni kävi autokoulun 58-v. Ei tosiaan iällä väliä.

Vierailija
28/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän noloa kuin tehdä "onko noloa.." avaus AV:lle.

Vierailija
29/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri ajoi kortin 60-vuotiaana ja naapurin rouva jotakin 63-vuotiaana. Molemmilla syinä, ettei mies enää voinut kuskata, toisella Muistisairaiden vuoksi ja toisen mies kuoli. Ensiksi mainittu on ajellut puolenkymmentä vuotta ja toinen ajeli parikymmentä vuotta, kunnes viimeisen kerran ajoi rekan eteen.

Vierailija
30/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin mies ajoi ajokortin 55-vuotiaana ja appiukko 46-vuotiaana.

Vierailija
31/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas. Tehkää sitä omaa juttuanne ja eläkää. K**ipäitä löytyy aina mutta siitä ei kannata itselleen ongelmaa ottaa.

Vierailija
32/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloo

Vierailija
33/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Noloa on koko elämä. Olet nolo nolo nolo. Kuole pois.

Vierailija
34/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on henkilö joka joutui lähes 5-kymppisenä menemään autokouluun kun puoliso kuoli yllättäen tapaturmaisesti. Asuivat sivummalla ja ja silloin kotona vielä useampi alle kouluikäinen lapsi joten ei ollut vaihtoehtoja. Käsittääkseni suoriutui opetuksesta ihan hyvin ja nykyään ajelee pienellä kauppakassilla, tosin ei tietääkseni pitkiä matkoja mutta niin että saa tarvittavat kauppa- ym. asiansa hoidettua.

Vierailija
35/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.  Mulla on työkavereita ja sukulainen jotka on ajaneet kortin viisikymppisenä. Suosittelen lämpimästi. Itsellä silmäsairaus jonka vuoksi en saa koskaan korttia. Helsingissä ja Tampereella pärjää ilman autoa, muualla ei. 

Vierailija
36/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä myös pakotti äidin autokouluun kun töiden vuoksi ei ollut sitten aikaa kuskata.

Vierailija
37/37 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin viime syksynä aloittamani ketjun. Menin autokouluun ja tällä viikolla sain kortin ja ostin auton. :) ap

Hieno homma! Paljon onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän