Onko noloa mennä autokouluun 40v?
Onko ketään kuka ajanut kortin vanhempana? Pelottaa jos en osaa ajaa nykypäivän autolla ja jos en vaan osaa mitään. :/ Mulla todella huono muisti.
Kommentit (37)
Itse ajoin kortin 46-vuotiaana eikä nolottanut. Elämänlaatu parani todella paljon, kun nyt pääsee helposti mökille, harrastuksiin ja muualle.
Olen säästänyt kohta 15 vuotta ajokoulua varten 10e tuntipalkasta. Vielä pitäisi viisivuotta säästää että saisin rahat kasaan. Olen 46v. Sitten pitäisi säästää autoon. Laskin että tällä ostovoimalla minulla on auto hankittu noin kuusikymppisenä.
Löysin viime syksynä aloittamani ketjun. Menin autokouluun ja tällä viikolla sain kortin ja ostin auton. :) ap
Ei ole, mut nuttava ajoi juuri ajokortin 50-vuotiaana. Pääsi inssistäkin ensimmäisellä kerralla läpi.
Miksi olisi noloa! Tosin minä olin n. nelikymppinen ja vasta toisella kerralla sain kortin.
Reppasin koska ajoin parkkiin liian lähelle toista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen samaa ja ikää 58v. Mitä väliä minkä ikäinen on asiakas.
Isäni kävi autokoulun 58-v. Ei tosiaan iällä väliä.
Vähemmän noloa kuin tehdä "onko noloa.." avaus AV:lle.
Yksi työkaveri ajoi kortin 60-vuotiaana ja naapurin rouva jotakin 63-vuotiaana. Molemmilla syinä, ettei mies enää voinut kuskata, toisella Muistisairaiden vuoksi ja toisen mies kuoli. Ensiksi mainittu on ajellut puolenkymmentä vuotta ja toinen ajeli parikymmentä vuotta, kunnes viimeisen kerran ajoi rekan eteen.
Tädin mies ajoi ajokortin 55-vuotiaana ja appiukko 46-vuotiaana.
Voi herranjestas. Tehkää sitä omaa juttuanne ja eläkää. K**ipäitä löytyy aina mutta siitä ei kannata itselleen ongelmaa ottaa.
On on. Noloa on koko elämä. Olet nolo nolo nolo. Kuole pois.
Tuttavapiirissä on henkilö joka joutui lähes 5-kymppisenä menemään autokouluun kun puoliso kuoli yllättäen tapaturmaisesti. Asuivat sivummalla ja ja silloin kotona vielä useampi alle kouluikäinen lapsi joten ei ollut vaihtoehtoja. Käsittääkseni suoriutui opetuksesta ihan hyvin ja nykyään ajelee pienellä kauppakassilla, tosin ei tietääkseni pitkiä matkoja mutta niin että saa tarvittavat kauppa- ym. asiansa hoidettua.
Ei todellakaan. Mulla on työkavereita ja sukulainen jotka on ajaneet kortin viisikymppisenä. Suosittelen lämpimästi. Itsellä silmäsairaus jonka vuoksi en saa koskaan korttia. Helsingissä ja Tampereella pärjää ilman autoa, muualla ei.
Isä myös pakotti äidin autokouluun kun töiden vuoksi ei ollut sitten aikaa kuskata.
Vierailija kirjoitti:
Löysin viime syksynä aloittamani ketjun. Menin autokouluun ja tällä viikolla sain kortin ja ostin auton. :) ap
Hieno homma! Paljon onnea!
Ei ole noloa, minä olin vielä vanhempi.