Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä autokouluun 40v?

Vierailija
11.10.2023 |

Onko ketään kuka ajanut kortin vanhempana? Pelottaa jos en osaa ajaa nykypäivän autolla ja jos en vaan osaa mitään. :/ Mulla todella huono muisti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyautothan on helpompia kuin ennen. On automaattivaihteet ja avustimet mäkilähdössä jne. 

Tunnen yhden, joka kävi autokoulun 60 vuotiaana. Minusta hyvä juttu. Enemmän säälittää ne, jotka ovat täysin riippuvaisia muista, kun ei ole korttia esim. vanhukset maaseudulla.

Vierailija
2/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Noloa on ajaa ajokortti vähän vanhempana ja unohtaa ajotaito kun ei ole uskaltanut ajaa autoa vuosiin pelon vuoksi :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kävin minäkin kun vasta tuon ikäisenä oli varaa. Mutta myöhemmin huomasin auton ylläpidon niin kalliiksi että möin pois mokoman ja jatkoin julkisilla kulkemista. Joskus voi vuokrata auton sitten jos on todellinen tarve mutta nyt ei ollutkaan

Vierailija
4/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kortin 30 vuotiaana. Ope ainakin kehu, et olin helpoin oppilas pitkään aikaan kun olin sentään seurannu liikennettä vuosikymmeniä. Kun taas nykynuoret jotka matkustaa aina kävellen, pyörällä, autossa matkustajina naama kiinni puhelimessa, eikä niillä ole mitään käsitystä kuka väistää ja ketä. Mun esikoinenkin oppi 6 vuotiaana kaikki liikennemerkit, kun meillä ei kuljeta naama puhelimessa tai tablettia tuijottaen. 

Vierailija
5/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on se, että 40-vuotias miettii onko tuollainen noloa.

Vierailija
6/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei osaa uida ja menee uimakouluun aikuisena.

Saa nolottaa, mutta hyvä mennä autokouluun jos kokee sen tärkeäksi. Vanhempana varmaan osaat suhtautua liikenteeseen turvallisemmin mitä ehkä moni nolon höyrypäinen poikanen

Mieheksi kasvanut poikanen

Vierailija
7/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja autokoulu ja inssi suosiolla automaattivaihteisella, paljon helpompaa. Ei sammu risteyksiin jne. Tosin tulee rajoitus ajokorttiin. 

Ajokortti vapauttaa kummasti. Mun täti ajoi sen 50-vuotiaana ja pääsi vihdoin käymään yksin mökillä. 

Vierailija
8/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani menivät autokouluun vasta eläkeiässä. Kumpikin sai ajokortin.

Kun itse olin autokoulussa 18 vuotiaana, oli siellä samaan aikaan myös keski-ikäisiä ihmisiä. Siihen aikaan teoriatunnit käytiin istumassa luokassa.

Vierailija
9/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin noloa. Kävele.

Vierailija
10/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa, aja ilman korttia, eipä sitä juuri koskaan kysellä.

Sakkokin aika pieni.

Vierailija
11/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään noloa. Autokoulussa ei ole yläikärajaa.

Vierailija
12/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nelikymppinen ole nolo joka tapauksessa? Siis ihan sama, mitä teet tai jätät tekemättä, olet nolo. (Vai koskeeko tämä nolous ainoastaan teinien vanhempia?)

Vierailija
13/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Hommaa kuski.

Vierailija
14/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sakkokin aika pieni.

Minulla on ollut kohta 40 vuotta ajokortti, ja paljon olen ajanutkin, mutta vielä ei ole poliisi sitä korttia minulta kysellyt.

Vierailija
15/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sakkokin aika pieni.

Minulla on ollut kohta 40 vuotta ajokortti, ja paljon olen ajanutkin, mutta vielä ei ole poliisi sitä korttia minulta kysellyt.

Kahdeksatta vuotta ajelen ilman korttia, ei ole kukaan kysellyt. Kävin mä autokoulun, mutta mulkero inssi anto hylsyn kolmesti peräkkäin ja sitten loppui rahat. Meillä kaikilla kun ei ole rikkaita vanhempia. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
16/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ajoi korttinsa 5 kymppisenä

köröttelee edelleen.

Vierailija
17/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen samaa ja ikää 58v. Mitä väliä minkä ikäinen on asiakas.

Vierailija
18/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokouluun vaan. Sulla on ainakin 40 vuotta autoilua edessä. 

Vierailija
19/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kenen mielestä? En kyllä koskaan lakkaa ihmettelemästä, kuinka paljon ihmiset rajoittaa itseään sen takia, että mietitään jonkun tuntemattoman mielipidettä. Jos sä haluat oppia ajamaan, niin mene sinne autokouluun. Hittoako siitä piittaat, mitä joku samaa autokoulua käyvä Jonne, jota et enää koskaan tule tuon jälkeen näkemään, ajattelee sun tekemisistä? Vähä nyt sitä selkärankaa.

Vierailija
20/37 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ADHD tutkittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi