Miksi kommentin lainaaminen on niin helkkarin vaikeaa tässä uudistetussa* versiossa?
Kommentit (121)
Varmaan on yritetty poistaa niitä viiden kilometrin mittaisia kommenttiketjuja, mitkä oli ihan oikeasti ärsyttävää lukea, varsinkin puhelimella kun ne eivät aina pienentäneet vaan aukaisi koko ketjun.
Minäkin olen lainannut ja teksti on menny ihan toisen alle.
Vierailija wrote:
Minäkin olen lainannut ja teksti on menny ihan toisen alle.
Testing. Ennen oli helpompi, loogisempi.
Vierailija wrote:
Joo, oma teksti menee väkisinkin lainauksen sisään.
Mitähän nyt tapahtuu?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Äsken lainasin kommenttia ja siitä hävisi puolet jonnekin, vain alku näkyi.
Lainaan nyt tekstiäsi eikä tässä mitään ongelmaa ole?
testaanpa minäkin
Minä myös testaan lainauksen lainausta :) Toooosiii vaikeeta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
testaanpa minäkin
Testaan myös.
testi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
testaanpa minäkin
Minä myös testaan lainauksen lainausta :) Toooosiii vaikeeta.
Ei se näin lyhyissä teksteissä tule esiin, mutta jos edellinen viesti on pidempi vuodatus, niin viimeistä kommenttia ei näy missään, vaikka sitä olisi lainattu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Visuaalisesti tuo lainatun tekstin ilmestyminen viestiin on kyllä köykäisempää kun edellisessä versiossa. Jos lainaa pitempää ketjua, niin näkyy joku randomAi kauhee, hihityttää niin että menee pikkarit vaihtoon!! 🤭 harmaa ohut palkki ennen sitä oikeaa lainattua viestiä ja sitten omaa tekstiä. Näyttää paljon monimutkaisemmalta kuin vanhassa versiossa.
Tää ei kyl toimi!!!😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Opetus: Kun lainaat, ÄLÄ aloita vastausta heti lainatun osan perään, vaan klikkaa ensin rivinvaihtoa muutaman kerran.
Pääset laatikon reunasta kirjoittamaan vastauksen.
Kokeilin näiden neuvojen mukaan. Katsotaan miten käy.
Tämäkin on koeajo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Opetus: Kun lainaat, ÄLÄ aloita vastausta heti lainatun osan perään, vaan klikkaa ensin rivinvaihtoa muutaman kerran.
Pääset laatikon reunasta kirjoittamaan vastauksen.
Kokeilin näiden neuvojen mukaan. Katsotaan miten käy.
Tämäkin on koeajo.
Näin lyhyissä ei vielä ole ongelmaa. Jos ketju pitenee niin vähänkään pidemmästä lainattavasta tekstistä häviää suurin osa johonkin ja pitää leikka-liimaa metodilla askarrella se paikallee, sen jälkeen vielä katsoa tarkkaan että oman tekstik kursori on _ihan vasemmassa laidassa_ muuten menee vituiksi eikä oma teksti tule näkyviin vaan se menee upotuksena lainauksen sisään. Kommentissa näkyy vaan se "vierailija kirjoitti" ja pitää klikata että tulee näkyviin. Helppoa eikö!
Minulla on myös ongelma tämän lainaamisen suhteen. Jos klikkaan "lainaa", niin lainattava teksti tulee kahteen kertaan, toinen "laatikon" yläpuolelle ja toinen "laatikon" sisäpuolelle. Sitten kun kirjoitan kommentin sen laatikon sisäpuolella olevan tekstin alapuolelle ja olen lähettämässä sitä, niin ilmestyy teksti "et voi lähettää tyhjää viestiä".
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös ongelma tämän lainaamisen suhteen. Jos klikkaan "lainaa", niin lainattava teksti tulee kahteen kertaan, toinen "laatikon" yläpuolelle ja toinen "laatikon" sisäpuolelle. Sitten kun kirjoitan kommentin sen laatikon sisäpuolella olevan tekstin alapuolelle ja olen lähettämässä sitä, niin ilmestyy teksti "et voi lähettää tyhjää viestiä".
Oma kommentti pitää klikata yhtä riviä alemmaksi ettei mene laatikkoon.
Mikä on vaikeaa? Klikkaa "vastaa", sitten kun lainausikkuna on auki, paina enteriä, kunnes kursori on aivan vasemmassa reunassa. Kirjoita ja klikkaa sitä nappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Toimii vaihtelevasti, joskus ei tartu lainattava teksti ollenkaan mukaan. Pitkistä lainauksista tippuu tosin poikkeuksetta loppuosa pois. Sitä en kyllä tajua miten jotkut saavat sohlattua oman kommenttinsa lainauksen sisään..Helppoa
Tääkin on ihan tottumiskysymys. Onnistuuko mulla?
Miten saa boldattua?
pitää jättää ilmeisesti kunnolla väliä lainauksen alle, ennenkuin jättää vastauksensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Toimii vaihtelevasti, joskus ei tartu lainattava teksti ollenkaan mukaan. Pitkistä lainauksista tippuu tosin poikkeuksetta loppuosa pois. Sitä en kyllä tajua miten jotkut saavat sohlattua oman kommenttinsa lainauksen sisään..Helppoa
Miten saa boldattua?
Onnistui väärällä tavalla.
Ottakaa iisisti. Nykyisin kaikessa pitää mennä tasa-arvo edellä. Nyt palsta on koodattu paremmaksi käyttämällä pelkästään naiskoodaajia. Enjoy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Miten saa boldattua?
MIksi siihen tuli palkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Miten saa boldattua?
MIksi siihen tuli palkki?
Tähän jää helposti koukkuun.
Ei ainoastaan lainaaminen. Mulla on ollut usein tapana kopioida oma viestini ennen lähetystä, ettei tarvitse kirjoittaa uudestaan, jos viesti jostain syystä häviää. Tässä uudessa systeemissä kopiointi on hankalaa ja kopioimani viesti ei lähdekään enää matkaan.