Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies laittanut kovasti viestiä vaikka kyse olisi pelkästään

Vierailija
11.10.2023 |

seksistä. Eilen tuli match Tinderissä ja aika nopeasti siirryttiin whatsappiin. Tarkoitus siis ihan harrastaa seksiä eikä kumpikaan etsi parisuhdetta.

No mies on yllättävän innokas viestittelijä. Kirjoittelee ihan arkipäiväisistä asioista, mutta kertoi myös lähisuvussaan olleesta vakavasta sairaudesta ja tämän lähisukulaisen kuolemasta. On laittanut maisemakuvia mökiltään. Työpaikkansa kertoi kun sitä kysyin. 

Mä vain tässä mietin, että miksi tämä kaikki jos kerran tarkoitus on tavata pelkän seksin merkeissä? :D Toki on kirjoiteltu seksistäkin, että mistä siinä pidetään ja mitä olisi toiveissa. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Öööö...no haluaa tietysti varmistaa, että saa seksiä. Kyllähän se kannattaa pitää yhteyttä, ettei toinen katoa ennen sitä, ja miehille on opetettu että naisia pitää "pohjustaa" seksiin. Ei se suhun ihastunut ole, älä pelkää.

Ööö vain itsellesi. Mulle kyllä riittäisi ihan se, että keskustellaan pelkästä seksistä ja sovitaan koska tavataan ja missä. Ei tarvitse pohjustaa koska selvää, että tässä kyse pelkästä seksistä.

Vierailija
22/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toista tapaamatta voi tietää, haluaako harrastaa tyypin kanssa seksiä vai ei? Kuvat eivät kerro kaikkea ja mahdollinen "kemia", tuoksu jne. eivät välity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele edes se rämemajava. On paha turnoff

Vierailija
24/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten toista tapaamatta voi tietää, haluaako harrastaa tyypin kanssa seksiä vai ei? Kuvat eivät kerro kaikkea ja mahdollinen "kemia", tuoksu jne. eivät välity.

No ollaan kyllä tapaamassa ennen seksiä.

Vierailija
25/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ajele edes se rämemajava. On paha turnoff

Ei ole mun päänsärky jos sulla on ongelmia oman hygieniasi kanssa. Mun alapäässä ei ole mitään turnoffia. Koita kestää se.

Vierailija
26/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä sä haluat täällä keskustelijoilta kuulla, että mies on hulluna suhun ja varaudu kosintaan? :D Etsi hyvä ihminen uusi seksikumppani, jos jo tyypin pelkät viestit ahdistaa, eiköhän sellaisia ole ihan helppo löytää. Luulisi olevan inhaa harrastaa seksiä jonkun jo valmiiksi ahdistavan kanssa, ei ole pakko.

Vierailija
27/43 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ymmärrä mitä sä haluat täällä keskustelijoilta kuulla, että mies on hulluna suhun ja varaudu kosintaan? :D Etsi hyvä ihminen uusi seksikumppani, jos jo tyypin pelkät viestit ahdistaa, eiköhän sellaisia ole ihan helppo löytää. Luulisi olevan inhaa harrastaa seksiä jonkun jo valmiiksi ahdistavan kanssa, ei ole pakko.

Siis mikä teidän joidenkin ongelma on kun kuvittelette kaikkea typerää?! Mistä ihmeestä sä revit nuo juttusi kun mistään tuollaisesta en kirjoittanut. Kummallista ku aloituksesta ei tajua, että ihmettelen sitä miksi pitää noin paljon viestitellä ja muistakin asioista ku kyse vain seksistä. Kuvitteleeko mies, että mä tarvitsen jotaki tuollaista suostuakseni seksiin. 

Vierailija
28/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies haluaa dumpata emotionaalisen painolastin niskaasi (kertomalla sairauksista, kuolemasta ym. vaikeuksista). Hän haluaa yleisöä, joka kuuntelee, kun hän kertoo harrastuksistaan, työstään ja kuulumisistaan. Hän haluaa lievitystä yksinäisyyteensä. Hän saa sinusta tällä tavalla emotionaalista läheisyyttä, energiaa ja elinvoimaa. Hyvä video aiheeseen liittyen:

Pitää olla joku henk koht tragedia mistä kertoa. Säälipillun saanni mahdollisuus pitää myös näin maksimoida

Säälistä en todellakaan anna vaikka olisi miten surkea tarina miehellä. Seksiä mun kanssa on jos mäkin sitä haluan. Lisäksi seksin pitää olla sellaista, että mäkin saan tyydytyksen eikä vain mies.

Vierailija
29/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mies haluaa dumpata emotionaalisen painolastin niskaasi (kertomalla sairauksista, kuolemasta ym. vaikeuksista). Hän haluaa yleisöä, joka kuuntelee, kun hän kertoo harrastuksistaan, työstään ja kuulumisistaan. Hän haluaa lievitystä yksinäisyyteensä. Hän saa sinusta tällä tavalla emotionaalista läheisyyttä, energiaa ja elinvoimaa. Hyvä video aiheeseen liittyen:

Pitää olla joku henk koht tragedia mistä kertoa. Säälipillun saanni mahdollisuus pitää myös näin maksimoida

Säälistä en todellakaan anna vaikka olisi miten surkea tarina miehellä. Seksiä mun kanssa on jos mäkin sitä haluan. Lisäksi seksin pitää olla sellaista, että mäkin saan tyydytyksen eikä vain mies.

No miten kävi? Joko kala ui majavaan?

Vierailija
30/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta porukkaa nämä jotka utelee ap:lta onko alapää ajeltu vai ei tai onko jo ollut seksiä. Mitä hemmettiä kukaan tekee noilla tiedoilla?

Vierailija
31/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Otatko ahteriin?

Jos sä otat, niin älä oleta kaikkien ottavan. Saat ihan rauhassa homostella.

Vierailija
32/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sairasta porukkaa nämä jotka utelee ap:lta onko alapää ajeltu vai ei tai onko jo ollut seksiä. Mitä hemmettiä kukaan tekee noilla tiedoilla?

On ihan selvää että tårta sheivataan kauniiksi. Ei se mies muuten siihen halua koskea. Ajelemattomissa pehkoissa elää kaikenlaisia luteitakin ja satiaisia

Voi vähälahjainen sua. Edelleen se, että mä en kerro minkälainen mun alapää on ei kerro yhtään mistään. Edelleen mä osaan huolehtia hygieniasta. 

Satiaiset ja luteet ei tule siitä, että alapää on ajelematta. Mene muualle vähälahjainen trollaamaan.

Vierailija
33/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä minäkin kertoisin urheilu urastani naiselle. Olisi vaan outoa hypätä suoraan sänkyyn tutustumatta edes pintapuolisesti.

Entinen urheilija, nykyinen kehopositiivinen kuten monet lajinsa valmentajat. 😊

Vierailija
34/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On ihan selvää että tårta sheivataan kauniiksi. Ei se mies muuten siihen halua koskea. Ajelemattomissa pehkoissa elää kaikenlaisia luteitakin ja satiaisia

Sulla meni mun pointti täysin ohi. Miten sairas pitää ihmisen olla, että miettii minkälainen karvoitus ap:lla on? Ei kenenkään alapään karvoitus ollut tämän ketjun aihe. Sehän on täysin ap:n asia onko hänellä minkälainen karvoitus vain onko ollenkaan karvoistusta. Luteita ja satiaisia ei tule siitä, että on alapäässä karvat. Jotakin tolkkua nyt provoihinkin. Eikä muuten kaikkia miehiä edes haittaa karvat eikä kaikki miehet todellakaan halua naisella olevan posliini.

Vierailija
35/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolta mitään "aitoa2 etsitäkkään. 

Vierailija
36/43 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sulla meni mun pointti täysin ohi. Miten sairas pitää ihmisen olla, että miettii minkälainen karvoitus ap:lla on? Ei kenenkään alapään karvoitus ollut tämän ketjun aihe. Sehän on täysin ap:n asia onko hänellä minkälainen karvoitus vain onko ollenkaan karvoistusta. Luteita ja satiaisia ei tule siitä, että on alapäässä karvat. Jotakin tolkkua nyt provoihinkin. Eikä muuten kaikkia miehiä edes haittaa karvat eikä kaikki miehet todellakaan halua naisella olevan posliini.

Miksi te jatkatte noille karvajankuttajille vastaamista? Miten vaikeaa on ignoorata kysymys ja klikata se asiattomaksi. Nyt yli puolet kommenteista liittyy karvoihin, joista te omien sanojenne mukaan ette halua keskustella mutta kuitenkin keskustelette.

Vierailija
37/43 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihastunut. 

Vierailija
38/43 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä niissä viesteissä sua häiritsee tai kummastuttaa? Olisitko tyytyväisempi, jos miehen kommunikointi olisi olematonta yhden sanan viestintää?

Vierailija
39/43 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitä toisen mielessä liikkuu. Etkö itse halua yhtään tutustua henkilöön jonka kanssa harrastat seksiä? Eli olet haavoittuvassa herkässä tilanteessa alasti ja tuottamassa toisillenne nautintoa. Riskinä tulla raskaaksi, saada sukupuolitauti tai tuntemattoman kohdalla raiskaus. Haluatko tietää hänestä vain seksuaalisia puolia mutta et muusta elämästään tai persoonallisuudestaan mitään?

millaista seksiä haluat? 

Vierailija
40/43 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ot, mutta itse miehenä tykkään karvaisista pilluista.