Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka meditoitte, kertokaa mitä ihmettä minulle tapahtui?

Vierailija
11.10.2023 |

Tänään meditoidessani yhtäkkiä ympäristö alkoi "väreillä" eri väreissä? Tai se väreily jotenkin leijaili ympäristössä, näin siis kyllä kaiken, mutta kaikkea peitti sellainen läpikuultava värikäs väreily, en osaa oikein paremmin selittää. Kokemus oli aika pysäyttävä ja odottamaton, en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. En tiedä kauan tuota kesti, mutta kuitenkin jonkin aikaa. Olin ihan tietoinen itsestäni ja ympäristöstäni koko ajan, enkä oikein tiedä mihin tuo sitten loppui, mutta uudestaan en tuollaiseen tilaan enää päässyt, kun "havahduin", tai miten sitä nyt kuvailisikaan. Tämän jälkeen tuli niin kylmä, että yhtäkkiä tärisin, voi toki johtua jonkinasteisesta säikähdyksestä/järkytyksestä. 

En varsinaisesti meditoi usein, mutta teen suht paljon kaikenlaisia rentoutumis ja tietoisen läsnäolon harjoituksia. En siis kuitenkaan ole mikään meditointiguru, enkä käytä mitään tajuntaa laajentavia aineitakaan. Mitä ihmettä tapahtui ja onko tuo ihan tavallista heille jotka meditoivat usein? Mielenterveyteni on oletettavasti ihan kunnossa, enkä käytä mitään tajuntaa laajentavia aineitakaan, näitä kun varmasti ensimmäisenä tullaan ehdottamaan 😁

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/25 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikenlaisia kokemuksia voi tulla meditoidessa. Älä jää niihin kiinni, vaan anna niiden tulla ja mennä. Nekin ovat lopulta vain ulkoisia häiriötekijöitä, jotka estävät varsinaista meditaation tilan kokemista.

Samaa mieltä tuosta kiinnijäämättömyydestä, mutta en tuosta ulkoisista häiriötekijöistä. Miten niin häiriötekijöitä? Miten niin ulkoisia? Miten niin estävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöjuttuja!

Vierailija
24/25 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tälläisiä "väri elämyksiä" koko elämäni, luulin sen olevan normaalia kaikilla. Samoin myös näen sellaisia leijailevia tummia pisteitä ja viivoja näkökentässä.

Vierailija
25/25 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen nähnyt tälläisiä "väri elämyksiä" koko elämäni, luulin sen olevan normaalia kaikilla. Samoin myös näen sellaisia leijailevia tummia pisteitä ja viivoja näkökentässä.

Niin no, luulen että tässä tarkoitettiin ihan jotain muuta kuin tavanomaista visual snow -ilmiötä tai lasiaissamentumien aiheuttamia leijailevia pisteitä ja viivoja näkökentässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi