Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kisumisu pahoittanut mielensä Risiksen kirjoittelusta

Vierailija
28.12.2006 |

Lukee Kisumisun päiväkirjassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risis oli täysin asiaton, enkä voi sanoa toivovani Risikselle mitään hyvää.

Vierailija
2/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla haukkui ja palstalla voisi pyytää myös anteeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuushan on se, ettei kenenkään pakosta tarvi laittaa kuviaan esille nettiin tai selostaa elämänsä tapahtumia siellä. Sen jälkeen on aika naurettavaa lähtee itkemään sitä, että joku kommentoi omaa elämää...

Ja ei noita risiksen mielipiteitä (kouluttamaton, ei töitä, ei halua tehdä töitä, millä noi elää?????) ole kukaan ainakaan vielä lähtenyt vääriksi väittämään?????

Vierailija
4/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa kuvansa ja elämänsä julkisesti kaikkien luettavaksi, voi vain syyttää itseään jos kommentointia tulee, ja ottaa ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä. Tässä maassa on sananvapaus.

Vierailija
5/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen on minusta törkeää ja junttimaista.

Vierailija
6/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko äitisi joskus sanonut sinulle, että ihmistä ei pidä tuomita eikä arvostella hänen ulkonäkönsä perusteella? Toivottavasti et opeta omista lapsistasi samanlaisia juntteja.

Ja jos et tiennyt, niin Kisumisu on luultavimmin laittanut kuvat galleriaan, jotta häntä voi kommentoida SIELLÄ, omalla nassulla. Ei kukaan toivo, että kuvia lähdettäisiin riepottelemaan täällä, kun jokainen voi nimettömänä kirjoitella (ja veikkaanpa, että Risis kannusti itseään ' Vierailijana' siinäkin ketjussa).

Minua niin hävettää teidän kaikkien puolesta, jotka olette täällä mollanneet Kisumisua omien ennakkoluulojenne ja epäilyksienne vuoksi. Tekisi mieleni rohkaista Kisumisua galleriassa, mutta enpä uskalla kommentoida hälle mitään, ettei minunkin nassuni ole täällä kohta riepoteltavana... Mutta jos luet Kisumisu tämän, niin oikeesti: RisaMaya on katkera idiootti, joka luulee itsestään liikoja. Anna hänen kaltaistensa mielipiteiden jäädä omaan arvoonsa.

Vierailija
7/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä RisaMaya voi tietää käykö esim. kisumisun mies töissä? Kisumisuhan on äitiyslomalla eikä töissä

Vierailija
8/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisumisua ei saa tuomita, Risamayan saa. Ja aivan varmasti olette joskus haukkuneet jotakin, julkkista, tai muuta ihmistä joka on halunnut antaa elämänsä kaikkien töllisteltäväksi. Mun mielestä on vähintäänkin outoa laittaa omia kuviansa nettiin, teineiltä sen ymmärrän, mutta että aikuinen ihminen?

Vierailija
9/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN OLE kisumisua arvostellut yhdessäkään ketjussa, olen vain sitä mieltä että risis kirjoitti sen mitä MONET MEISTÄ AJATTELEE, mutta eivät uskalla/halua kirjoittaa. Onko tässä nyt sitten se kasvatus takana, en tiedä, mutta melko pitkälle olen samaa mieltä risiksen kanssa.

Hyvän kasvatukseni takia en vain lähde ihmisiä arvostelemaan täällä, enkä galleriassa, mutta koska en myöskään halua elämääni ja kuviani reposteltavan, en laita niitä esille mihinkään, enkä kirjoita nimimerkillä.

Vierailija
10/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä halua olla yhtä tosikko kun nämä " mummot" jotka pasaa aina samaa virttä " mitäs laittaa kuviaan nettiin"

Vierailija
11/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tässä nyt lähinnä ollutkin kyse siitä, että Risamaya täällä haukkui Kisumisua. Jokaisella voi olla omat mielipiteensä, mutta on todella tökeröä pilkata kenenkään ulkonäköä mitenkään.

Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi USKALTAA tai HALUTA haukkua jotakuta netissä saati muuallakaan?

Ihan varmasti monilla on erilaisia ajatuksia ties mistä, mutta on ihan normaalia välillä pitää nuppi ummessa.

Se, että nyt täällä sanotaan RaisaMayan olevan ylimielinen tms, johtuvat hänen kirjoituksistaan ja itse antamastaan kuvasta (toki jotkut kommentit voi mennä niissäkin överiksi).

Vierailija
12/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se erottaa hyvin käyttäytyvät huonosti käyttäytyvistä, että ei sanota, mitä sylki suuhun tuo! Tämän pohjalta Risiksellä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, on täysi juntti. Samaan kategoriaan taisit huljahtaa nyt itsekin, vaikka sulla on niiiin hyvä kasvatus (kuitenkin itsekin otit kantaa näihin asioihin.)

Oikeesti, onko se niin vaikeaa ottaa toisten tunteet huomioon? Mikä antaa oikeuden arvostella noin häikäilemättömästi -oli kuva sitten netissä tahi ei? Kyllä tulee nimittäin kusipäinen sukupolvi näiden Risiksen ja kumppanien lapsista, jos siirtävät periaatteensa eteenpäin.

Vierailija
13/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvostelen heitä joskus, niin se tekee minusta huonon ihmisen, vaikken näitä mielipiteitäni koskaan ääneen heille sanoisikaan??

Olen kyllä sanavalmis ja sanonkin mielipiteeni aika reippaasti, mutten koskaan halua tahallani pahoittaa kenenkään mieltä (kasvatus...).

Tässä tilanteessa olen risiksen kanssa samaa mieltä, vaikken julkisesti sitä koskaan kehtaisi myöntää, niinkuin ei varmasti kukaan muukaan!

4/13

Vierailija
14/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin haukkuminen jatkukoon!

Buahahhahahaa!

Vierailija
15/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just tässä kävi ilmi, että Kisumisu lukee näitä, eli se on ihan sama kuin olisit nämä asiat hälle päin naamaa sanonut. Etkö tätä ymmärrä?

(Mieti, mieti...)

Vierailija
16/16 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi joku henkilön tunteva astua esiin ja kertoa, millainen kisumisu oikeasti on. Onko näissä väittämissä perää;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi