Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Temptation Island sinkut 2023! Mukana kolmen lapsen äiti, maatilan renki ja DJ!

Vierailija
11.10.2023 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/060ceca1-299e-46e0-883a-b4b8e2c…

Olenko yksin, jos sanon että sinkkujen kuin pariskuntien taso on laskenut vuosi vuodelta kuin lehmän häntä? Suurin osa näistä sinkuista ei oikeasti ole nykykauneusihanteiden mukaan kovin viehättäviä, ja puolilla naisista koko kroppa tatuoitu. Jätkilläkin melkein kaikilla paita päällä kun ei kehtaa näyttää kroppaa (ihan eri meininki vaikka ensimmäisillä tuotantokausilla). Onko Suomen viehättävät sinkut koluttu jo loppuun?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus olla missikisa mutta toisaalta ei ole varmaan formaatin edun mukaista, että osa sinkuista on seinästä repäistyn näköisiä. Tarkoitus oli tulla viettelemään, ei pelottelemaan.

Vierailija
42/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Maatilan renki oli normaalin oloinen tällä kuvauksella! Muijilla nyt oli kaikenlaista tatskaa siellä ja täällä, toki osalla myös miehistä (tai pojista, kun ovat niin nuoria). Koko konsepti on jokatapauksessa sairas.

Joo sen Olli-rengin voisin itsekin kelpuuttaa noista (ellei se ole aivan juntti, niinkuin varmaan on), mut toisaalta olenkin sen ikäinen että nuo muut näyttää aivan pikkupojilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole tarkoitus olla missikisa mutta toisaalta ei ole varmaan formaatin edun mukaista, että osa sinkuista on seinästä repäistyn näköisiä. Tarkoitus oli tulla viettelemään, ei pelottelemaan.

No ei nuo nyt niin pahalle tai pelottavalle minusta näyttänyt kukaan, juu siis toki oli tatuointeja, mutta niitä oli tosiaan lähes kaikilla joten tuskin ne ketään tuossa sakissa haittaa. En todellakaan usko että ne pariskunnat sen "tasokkaampia" on, ihan samaa tyyliä kuin nuokin. 

Vierailija
44/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa 12. kausi tästä sarjasta. Jaksaako se vielä kiinnostaa? Ruudussa kyllä, TV:ssä tuskin. 

Ainakin viime kaudella katsojamäärät pyörivät tv:n puolella jopa alle 100 000 katsojassa. Aloitusjakso kerää sen 230-270 000 katsojaa ja sitten katsojamäärä tippuu joka viikko. Mitä uutta on keksitty jota ei olisi pelkkää tylsää katseltavaa? Ei kai heti 2. tai 4. jaksossa harrasteta seksiä? Ekoilla kausilla sitä saatettiin harrastaa vasta viimeisissä jaksoissa joka oli erittäin hyvä koska se ylläpiti jännitystä. 

Vierailija
45/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aattelen, että se ulkonäkö on vaan yks osa nuissa hommissa. Ja mistäs sitä tietää, minkä verran tuonne on hinkua kauneusihanteiden mukaisilla henkilöillä jatkuvasti ryyppäämään. Jostain syystä en ylläty vaikka tatuoinnitkin olis monen tuonne hakeutujan mieleen.

Vierailija
46/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kans yks jakso per viikko ja kausi kestää ikuisuuden? 

Vierailija
47/90 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko tää kans yks jakso per viikko ja kausi kestää ikuisuuden? 

Kuronen sanoo mainoksessa että "lähtöjä kaksi kertaa viikossa" tms..

Vierailija
48/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi arvostella mutta minunkin ensimmäinen ajatukseni oli, että nyt on kyllä Whiter trash..Sekä miehet, että suuri osa naisista.

Just tämä tekoripsi/tatska/elämää elänyt naama yhdistelmä tekee sen viban valitettavasti.

Saa nähä kuinka monesta saa lukea lehdestä huume/rikossyytteistä tai tuotannolta pihdatusta tiedosta.

Mutta noh, toivottavasti olen ennakkoluuloinen tollo ja tuleekin hyvä kausi silti.

Vierailija
49/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*whiter = white, ennen ku joku fiksu ehtii.

Vierailija
50/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan surettaa lukea kommentteja, oletettavasti aikuiset ihmiset haukkuvat nuoria ihmisiä, siis oikeasti ! Miettikää edes vähän et menisittekö päin näköä sanomaan. Veikkaan et suurin osa teistä ois hiljaa. Oksentakaa pahaa oloa terapeutille, älkää nettiin. Kommentit kertovat kirjoittajasta paljon, hyvin vähän kohteesta. 

Vierailija
51/90 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää korreloivan nuorena pykätyt lapset (joiden isästä/isistä erottu) ja järkyttävät määrät tatuointeja.

Vierailija
52/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on DJ?

Vierailija
53/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama juttu, kuin aiemmilla kausilla: naiset ovat vaikka minä näköisiä, mutta miehissä samaa ihannemiehen kaavaa toistetaan: on täydellistä hiusrajaa, vatsalihaksia ja pituutta. Juuri niitä asioita, mitkä eivät kuulemma naisille juurikaan merkitse, mutta nämä miesten ominaisuudet ovat kaikissa näissä ohjelmissa aivan pommin varmasti miesvalinnoissa painotettuna.

Vierailija
54/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi komeita miehiä ja kauniita naisia! Tulee loistava kausi!

Vierailija
55/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei saisi arvostella mutta minunkin ensimmäinen ajatukseni oli, että nyt on kyllä Whiter trash..Sekä miehet, että suuri osa naisista.

Just tämä tekoripsi/tatska/elämää elänyt naama yhdistelmä tekee sen viban valitettavasti.

Saa nähä kuinka monesta saa lukea lehdestä huume/rikossyytteistä tai tuotannolta pihdatusta tiedosta.

Mutta noh, toivottavasti olen ennakkoluuloinen tollo ja tuleekin hyvä kausi silti.

Eikö tuohon ohjelmaan osallistuminen jo itsessään ole aika selvä merkki tietynlaisesta ihmistyypistä? Ei yhtään yllätä että sinne hakeutuu tuon näköistä sakkia. 

Vierailija
56/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä oon täällä, koska mä aion panna... hymyn teijän huulille!

Mun nimi on Nuutti, ja mä tulin tänne uittaa mun tuuttii.

Häpeäisin varmaan loppuelämäni jos minusta kirjoitettaisiin vapaaehtoisesti tuollaista tekstiä.

Degeneraattien sukupolvi on valmis.

Vierailija
57/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja Maria on ihan nättejä

Vierailija
58/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on DJ?

Olisko Jukka, joka handlaa tissit.

Vierailija
59/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä pääteltävissä että pariskunnat on taas kakskymppisia jotka ovat parin kuukauden jälkeen testaamassa parisuhdetta (lue : ilmaisella reissulla)? 

Vierailija
60/90 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millaiset ihmiset lähtee tuonne ja varsinkin jos lähtevät harrastamaan seksiä. Tylsä arki vai mikä saa ihmisen hakemaan tuollaiseen ohjelmaan.

Nehän saavat rahaa tuosta. Duuniahan se heille on.

Samalla näkee pikkasen eri seutuja.

Mukavaa vaihtelua tietyn tyyppisille ihmisille, jotka eivät pelkkää uusia kokemuksia.  Vaan pitävät haasteista ja jännityksestä.

Elämä on elämistä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän