Kv Yhteisön pitäisi vaatia Egyptiä lopettamaan Gazan saarron. Rääkkäävät uskonveljiään. .
Egyptin syytä, että Gazaa kutsutaan "avovankilaksi". On muuten aikamoista v*ttuilua uiguureita kohtaan, jotka elävät aidosti keskitettyinä leirillä (sex-)orjina ja Xinjiangissahan on meneillään tälläkin hetkellä kansan "hurma" YK:n mukaan.
Egyptistähän ne aseetkin tuonne Gazaan smuglataan tunneleita ja teitä pitkin.
No, kohta saamme ihan itsekin maistaa rauhanmiehen seuraajien keppostelua. Johan he olivat rautatientorilla sylkemässä itkeviä judeja naamaan, kun rauhallisesti kuljettivat kynttilöitä. Kateus ja syvä viha, joka kohdistuu yhtä lailla kristittyihinkin.
Kommentit (5)
Niinpä. Islamovihaajia.
Itse olen viimeistään nyt islamofoobikko. Pelkään islamia ja muslimeja, enkä halua olla missään tekemisissä. Valkoisena en edes voisi tehdä heille (kymmenpäisille jengeille) pahaa mutta olen mielelläni kaukana noista. On joukossa hyviäkin, mutten ota turhaan riskejä.
Suomessa karhu ei ole tappanut ketään 100 vuoteen, mutta terve ihminen silti väistää ja välttelee karhujen kohtaamista tarkoituksella. Ei se ole karhuvihaa, vaan tervettä järkeä. Ja Israelissa ja muualla maailmassa karhut ovat tappaneet päivittäin.
Egypti sulki rajat palestiinalaisilta kun Hamas sai taisteluiden jälkeen vallan Gazassa. Sen jälkeen ihmisoikeuksista ei voi samana päivänä puhua tuon hallinnon kanssa joka noudattaa täysin sharialakia.
Jatkoa edelliseen, siis vuonna 2007.
Välttäkää muslimeita, älkääkä päästäkö lapsia niiden lähelle. Kuolema on monikerroin varmempaa kuin suomalaisten seurassa. Puhumattakaan ryöst, rais... jne.
Judet saa tulla tietenkin Suomeen pakoon! Aitoja hädänalaisia jotka vieläpä toisi suunnatonta kontribuutiota Suomelle. Niitä oikeita insinöörejä ja mallikansalaisia jotka eivät rikoksia täällä tee.
En ole eläissäni kuullut valtamediasta että Egypti on se Gazan toinen (länsipuolen) saartaja. Saati että sitä olis kritisoitu tästä. Egyptillähän on 2 piikkilanka-aitaa vierekkäin kulkemassa 25km matkan koko kaistaleen matkalta. Ei sovi vasemmiston narratiiviin. Eli sensuuri tähänkin sääntöjä kunnioittavaan vapaaseen kansalaiskeskuteluun. Pitää kuunnella vain virallista valtion totuutta, pravdaa.