Minipillerit, kun iho ja mieliala ovat jo valmiiksi huonot - uhka vai mahdollisuus?
Puhkesi järkyttävä aikuisiän akne pari kuukautta sitten, osittain sen takia mielikin ollut maassa. Lääkäri tyrkytti näitä, mutta luin, että ne voivat tehdä ihosta entistä rasvoittumamman ja jopa aiheuttaa aknea?
Mitä mieltä?
Kommentit (3)
Siis ei missään nimessä minipilleriä akneen vaan yhdistelmäpilleri! Mulla auttoi tosi hyvin, iho meni aivan hirveästä ihan ok:ksi muutamassa kuukaudessa
Vierailija wrote:
Ei ikinä. Tekivät minulle maailma pahimman aknen. Sen takia olen syönyt yhteensä vuosien varrella 9kk roaccutania että revi siitä. Sitä ennen minulla oli pientä epäpuhtautta mutta ajoittain iho oli finnitön.
En olisi ikinä syönyt kuuria jos olisin tiennyt.
Ok, kiitos tästä. Jotain on hormonitoiminnassa itselläni mennyt nyt jo valmiiksi pieleen, kun ei tämmöistä ole ollut edes teininä. Tosiaan monta, monta vuotta meni juuri noin, että ehkä joku satunnainen pieni yksittäinen finni jossain, nyt on naama täynnä ja osa todella kivuliaita aknekystiä. Jotain ihan selvästi mennyt todella epätasapainoon.
Mietin vaan, että korjaisikohan nuo pillerit asian, vai pahentaisivatko vaan?
Ei ikinä. Tekivät minulle maailma pahimman aknen. Sen takia olen syönyt yhteensä vuosien varrella 9kk roaccutania että revi siitä. Sitä ennen minulla oli pientä epäpuhtautta mutta ajoittain iho oli finnitön.
En olisi ikinä syönyt kuuria jos olisin tiennyt.