Karita tykkä asuu instavideoiden perusteella edelleen pariskunnan
Yhteisessä kodissa. EroIko ne nyt vai ei? Eikö talo ollut Petrin?
Kommentit (9)
Tai eivät eroa. Se eron eka vaihe on vain harkinta-aika.
Mistä tämä ajatus tulee siitä, että vaikkapa Karita voi tehdä rahaa olemalla julkisuuden henkilö mutta hänen elämästään ei saisi puhua? Jos julkisuudella tekee rahaa niin samalla kyllä valitsee myös sen että elämäsi on muiden pohdittavana. He saavat siitä maksun.
Juuri näin. Jos olet julkisuudessa ja erityisesti tienaat rahasi sillä, et voi valita rusinoita pullasta. En ymmärrä miksi Karitaa jotenkin suojellaan. Itse koko sopan aiheutti omalla toiminnallaan.
Mitä se saa näistä teidän törähdyksistä?
Vierailija wrote:
Juuri näin. Jos olet julkisuudessa ja erityisesti tienaat rahasi sillä, et voi valita rusinoita pullasta. En ymmärrä miksi Karitaa jotenkin suojellaan. Itse koko sopan aiheutti omalla toiminnallaan.
Täysin samaa mieltä. Julkkisten ero- ja pettämissotkuja jotka olleet lehdissä saa ruotia ja pöyhiä ihan niin paljon kuin kukakin haluaa. Turha on julkkisten kitistä siitä. Elämä.On.Valintoja.
Vierailija wrote:
Sinulla ei ole mikään oikeus syytellä ja kiusata toisia. Et itsekään ole täydellinen, joten kannattaisi miettiä mitä suollat tänne.
Osituksessa hän saattaa vaikka sen saada. Kaikki ei ole yhtä mlkkja kuin Mikko K.
No koska Seiskan mukaan Petri on perunut eron.
Jospa he ovat sen verran aikuisia ja kypsiä, että Karita saa rauhassa vaikka katsella itselleen sopivaa omistuskämppää yms, eikä mies potki sitä laukkuineen pihalle? Ei kuulu muille, Petri oli asiaton, kun julkaisi heidän yksityisasioitaan. Karita ei anna lausuntoja, joten suo hänelle oma rauhansa sinäkin.