Kattila ilman kantta
Orion keräilyssä saa kattilan ilman kantta. Tarvitsisin pienen kattilan, siksi valitsisin sen. Mutta kun se kansi puuttuu. Mitä voi tehdä kattilalla ilman kantta? Ja siis kattila on vain 1 litraa.
Kommentit (8)
Minä keitän tuollaisessa nuudeleita ja teen kastikkeita.
Vierailija wrote:
Kattila on vain yhden litran, voiko nuudeleita keittää niin pienessä kattilassa?
Jos teen kastiketta, haluan kattilalle kannen, että voin lopuksi jättää kastikkeen hautumaan liedelle kannen alle matalalle lämmölle.
Sain kasarin jossa ei kantta ollut, ostin Kierrätyskeskuksesta siihen Hackmann sarjan lasikannen. Maksoi 1€ ja niitä oli erikokoisi korillinen siinä, suosittelen
Eikö ole huushollissa lautasta päälle kanneksi.
Käytä toisen kattilan kantta tai lautasta.
Vierailija wrote:
Käytä toisen kattilan kantta tai lautasta.
Tätä olin minäkin tulossa sanomaan. Mihin helkkariin on nykyihmisten normaali järjenkäyttö hävinnyt? Miten ihmeessä te töistänne selviydytte? Miten te olette saaneet koulunne käytyä? Kasarit myydään muuten yleisimmin ilman kantta ja ne ovat käytännöllisempiä ilman kantta muutenkin. Väliaikaisena kantena lautanen on oikein passeli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kattila on vain yhden litran, voiko nuudeleita keittää niin pienessä kattilassa?
Voi herrajestas. Oletko niin hullu, että keität yhden nuudelilevyn kolmen litran kattilassa? Itselläni puolentoista litran kasari on kaikista paras nuudelikeittoon.
Osta kansi erikseen vaikka kirpparilta.