Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen Grahn-Laasonen: "Pienituloisuudesta voi nousta työllistymällä"

Vierailija
10.10.2023 |

"Sanni Grahn-Laasonen (kok) ei näe tarvetta muuttaa sosiaaliturvaleikkauksia ja veromuutoksia koskevia budjettilakeja"

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009911463.html

Kommentit (1741)

Vierailija
781/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän itse työllistynyt muualle kuin Kokoomukseen? Onko yksityisellä sektorilla tehnyt töitä ?

Vierailija
782/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloiset on vihervasemmistolle korvamerkittyä vaalikarjaa. Ei niiden pidäkään nousta köyhyydestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään eduskunnassa Sanni yksin puolusti näitä karmeita lakejaan. Persut oli kaiki poissa. Pari kokkaretta oli paikalla. Missä oli kd ja rkp.

Pitikö häpeä poissa salista?

Vierailija
784/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloiset pysyy pienituloisina. Raha kiertää heidät nyt ja aina. Pienituloisuudesta ei voi päästä eroon. Suomessa ei kannata yrittää.

Vierailija
785/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pienituloiset on vihervasemmistolle korvamerkittyä vaalikarjaa. Ei niiden pidäkään nousta köyhyydestään.

Kokoomus tekee kansasta ek johdolla orjia. Ei heidän ole tarkoituskaan tulla toimeen.

Vierailija
786/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mua ku ei oteta töihin! Olen hakenut lukuisiin paikkoihin! MITÄ TÄSSÄ PITÄISI TEHÄ KUN EI PÄÄSE TÖIHIN

JA NÄKEE NÄLKÄÄ EIKÄ OLE KOTIA!!!!! Perrkeleeeeeeee... "korkeakoulutetut saa töitä".. NO KU EI SAA!!!!!

No miksi kouluttauduit alalle joka ei työllistä?

Vierailija
787/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meillä on hyvä hallitus. Tasapainoinen julkinen talous on kaikkien etu.

Valitettavasti tämä hallitus tuhoaa talouden ja aiheuttaa laman.

Nyt maksetaan edellisen hallituksen ottamia velkoja,nykyinen sentään yrittää korjata vielä mitä pystyy.

Vierailija
788/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet ilmeisesti kokoomukselainen, kun mielestäsi palkalla ei tarvitse tulla toimeen. 

Juuri Kokoomus vaikuttaisi olevan sitä mieltä, että palkalla pitää tulla toimeen. Vassarit maksaisivat päälle tukiaisia.

Jos kokoomuksen mielestä palkalla pitää tulla toimeen, miksi ovat käsi duunarin kukkarolla?

He junttaavat nyt duunareiden työehtoihin heikennyksiä ja vaikeuttavat duunareiden mahdollisuuksia saada asiallinen palkka.

Enemmän duunarin mahdollisuuksia heikentää se, ettei työtä ole ollenkaan, kuten vasemmiston politiikalla on käynyt. 

Marinilla ennätystyöllisyys.

Eikä yksikään mari

Eli Marinin hallituksen työllisyystoimien vaikutukset olivat oikeasti Sipilän hallituksen tulorekisterin ansiota, mutta yksikään Marinin (aka Sipilän hallituksen) aiheuttamista työpaikoista ei ollut sellainen työpaikka, jonka palkalla olisi pärjännyt ilman Suomen surkeaa sosiaaliturvaa? Mitä ihmettä sinä oikein sönkötät? Koita tankata vähemmän Elinkeinoelämän keskusliiton propagandaa ja ajatella enemmän omilla aivoillasi, jos sinulla sellaiset on. 

Vierailija
789/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nyt maksetaan edellisen hallituksen ottamia velkoja,nykyinen sentään yrittää korjata vielä mitä pystyy.

Juu, maksetaan yritystukia osinkoihin. 

Valitettavasti yksi ihminen ei voi ottaa kovin montaa kestoväriä kuukaudessa päähänsä, kun monet nyt lopettaa hallituksen leikkausten myötä. 

Suomessa naiset värjää ja leikkaa hiukset kotona itse. Köyhä maa. Palkatonta työkokeilua tutkinnon suorittaneille. 

Vierailija
790/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuo suunnitelma näyttää enemmän toiveajattelulta kuin uskottavalta valtiontalouden pelastamiselta.

Leikkaukset laskusuhdanteessa eivät nosta työllisyyttä.

Marinilla oli tilaisuus leikata noususuhdanteessa. Sotku jäi muiden käsiin.

Tämähän on puppua. Marin sai jopa kriisien aikana työllisyyden nousuun.

Orpo on sössinyt sen muutamassa kuukaudessa omilla puheillaan ja teoillaan. Orpo on vastuussa tulevasta lamasta ja työttömyydestä.

Marinin aikan ei työtunnit lisääntynyt juurikaan,Varmaan on paljon hyötyä töistä kun haetaan tukia lisäksi.kunhan Marin sai kunnian "uusista työpaikoista".

Vierailija
791/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena on ottaa bensarahat ja linja-autorahat omaisilta pois, jotta valtio pääsee hoitamaan miljoona  neljäsataa tuhatta vanhuuseläkeläistä. 

Vierailija
792/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna eläkeläiset ja sairaat ei saa enää avustajaa kotiin, koska valtio leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat. 

Vierailija
793/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ensi vuonna eläkeläiset ja sairaat ei saa enää avustajaa kotiin, koska valtio leikkaa asumistuet ja sovitellut päivärahat. 

Sen 30-vuotiaan puolison voi laittaa laitoshoitoon tai hoitaa itse. 

Vierailija
794/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mua ku ei oteta töihin! Olen hakenut lukuisiin paikkoihin! MITÄ TÄSSÄ PITÄISI TEHÄ KUN EI PÄÄSE TÖIHIN

JA NÄKEE NÄLKÄÄ EIKÄ OLE KOTIA!!!!! Perrkeleeeeeeee... "korkeakoulutetut saa töitä".. NO KU EI SAA!!!!!

Typerys! Jos opiskelet vaikka 5 v niin aloitusvuoden ja valmistumisvuoden välisenä aikana ala on voinut muuttua niin paljon että töitä ei enää olekaan. Esimerkiksi rakennusala nyt. Miten tuollainen toteamuksesi ketään auttaa? Ihan silkkaa kettuilua vain. Kukaan ei voi tulevaisuutta ennustaa. Sitäpaitsi on aloja joille ei suomalaisia haluta vaikka on työvoimapula. Miten se voi olla työnhakijan vika?

Oikea kysymys pitäisi olla: miksi ei kouluteta pikaisesti ihmisiä aloille joilla on töitä? Nyt uusi hallitus tekee sellaisia päätöksiä että alan vaihtaminen alkaa olla mahdotonta. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan ole puutetta veroeuroista. 

Vierailija
795/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Avustajan pitää saada 40 h viikko. Kukaan ei avusta aamulla, päivällä ja illalla. Pitää saada 8 h putkeen per päivä ja lyhyet välimatkat. 

Ei taida onnistua eli kukaan ei tee noita töitä enää. 

Vierailija
796/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Typerys! Jos opiskelet vaikka 5 v niin aloitusvuoden ja valmistumisvuoden välisenä aikana ala on voinut muuttua niin paljon että töitä ei enää olekaan. Esimerkiksi rakennusala nyt. Miten tuollainen toteamuksesi ketään auttaa? Ihan silkkaa kettuilua vain. Kukaan ei voi tulevaisuutta ennustaa. Sitäpaitsi on aloja joille ei suomalaisia haluta vaikka on työvoimapula. Miten se voi olla työnhakijan vika?

Oikea kysymys pitäisi olla: miksi ei kouluteta pikaisesti ihmisiä aloille joilla on töitä? Nyt uusi hallitus tekee sellais

Joutuu työttömätkin opiskelemaan 580 netto kuukaudessa summalla. 

Vierailija
797/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikea kysymys pitäisi olla: miksi ei kouluteta pikaisesti ihmisiä aloille jo

Kulukorvauksen saa vain työkkärin sivuilla oleviin koulutuksiin. 

Juha Sipilän hallitus poisti kulukorvauksen omaehtoisesta koulutuksesta. 

Vierailija
798/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miltä tahansa alalta voi joutua työttömäksi. 

Vierailija
799/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Juu, maksetaan yritystukia osinkoihin. 

Valitettavasti yksi ihminen ei voi ottaa kovin montaa kestoväriä kuukaudessa päähänsä, kun monet nyt lopettaa hallituksen leikkausten myötä. 

Suomessa naiset värjää ja leikkaa hiukset kotona itse. Köyhä maa. Palkatonta työkokeilua tutkinnon suorittaneille. 

Mä ostan kaupasta väripurkin, puoliso laittaa hiusvärin  mun päähän ja leikkaa hiusten latvat. Työt kun on määräaikaisia. 

Vierailija
800/1741 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Avustajan pitää saada 40 h viikko. Kukaan ei avusta aamulla, päivällä ja illalla. Pitää saada 8 h putkeen per päivä ja lyhyet välimatkat. 

Ei taida onnistua eli kukaan ei tee noita töitä enää. 

Monilla on repaleisia työpäiviä. Esimerkiksi opettajilla hyppytunteja. Avustaja voi tehdä töitä vaikkapa 8-12 ja 14-18... jos siis on sitä lajia, jolle työ kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi