Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loton ja Eurojackpotin suuret voitot

Vierailija
10.10.2023 |

Olen ihmetellyt, että kun Loton päävoitto nousee 10 miljoonaan euroon tai Eurojackpotin 90 miljoonaan euroon, niin minkä takia se saa ihmiset innoissaan pelaamaan, kuin että päävoitto olisi vaikka 3 miljoonaa euroa?

Suurin osa ihmisistä, jotka pelaavat Lottoa ja Eurojackpotia, ovat pienituloisia ihmisiä, pienellä palkalla tai eläkkeellä eläviä ihmisiä, jopa alle 2000 euroa kuukaudessa.

Se ihminen on yhtä onnellinen, voittaako hän 3 miljoonaa euroa vai 90 miljoonaa euroa, sillä ei ole mitään merkitystä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan eurolottoa 1 rivin silloin tällöin, tänään olen laittanut kun on 120 miljoonan potti.

Mikä eurolotto on? En ole aikaisemmin kuullut siitä.

Kolmen pisteen vihje: missä loton tapaan pelattavassa veikkauksen pelissä on sen monikansallisuuden vuoksi markkinointinimessä osa "euro"....

Yhden pisteen vihje: missä veikkauksen pelissä on tällä viikolla 120 miljoonaa ylimmässä voittoluokassa jaossa....

Vierailija
22/23 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä eurolotto on? En ole aikaisemmin kuullut siitä.

Asioihin ja ilmaisuihin kirjaimellisesti takertuvat ihmiset ovat tasavarmia luottopuurtajia joilta ei jää virheet ja epätäsmällisyydet huomaamatta.eikä mielenkiinto vahingossakaan lähde harhailemaan oman turvallisen ulkopuolelle.

Heitä tarvitaan tässä muuten niin inhimillisessa ja elämänmakuisessa maailmassa muistuttamassa miten kivaa meillä muilla onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkaisin elämääni aika samoilla arvoilla kuin ennenkin, olisi vain enemmän rahaa käytössä arvostamiini asioihin.

Varmistaisin pääoman säilymisen sijoittamalla järkevästi ja ylimääräiset tuotot lahjoittaisin tieteen ja taiteen tukemiseen.