Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivustolle on tehty päivitys!

10.10.2023 |

Vauva.fi -sivuston taustajärjestelmä on päivitetty. Päivityksen myötä jotkut perustoiminnallisuudet ja esimerkiksi tietyt tyylit eri sivuston elementeissä ovat muuttuneet. Sivuston logiikka ja keskustelut ovat pysyneet kuitenkin samoina ja olemme pyrkineet siihen että kaikki toimii kuten ennekin. Kommentoithan tähän alle tai laita meille palautetta, mikäli huomaat ongelmia tai poikkeavuuksia. Pyrimme korjaamaan ne mahdollisimman nopeasti. Mahtavaa päivää kaikille!

Huom! Sivusto saattaa olla ajoittain hidas parin päivän ajan, kun teemme korjauksia.

-Vauvan ylläpito

Kommentit (750)

Vierailija
101/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun visuaalinen silmä kärsii. 

Käytä jotain muuta kuin ruskeaa silmää niin visuaalisuus paranee.

Vierailija
102/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animeketjut poistuvat edelleen. Miksi? Naiset saa jutella TV-ohjelmista. Miksi miehet ei saa jutella TV-ohjelmista? Anime on TV-ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava uudistus on varmaan valkoinen teksti valkoisella pohjalla...

Vierailija
104/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoittaa viestin ketjuun, niin pitää klikata Tallenna -painiketta että viesti lähtee. Miksei siinä voi lukea Lähetä?

Vierailija
105/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksen pääse yhdellä klikkauksella takaisin aihe vapaa uusimpiin kuten aikaisemmin? Miksi klikkaisin randomisti edellinen tai seuraava ketju kun en tiedä mitä siellä edes on? Ei mitään järkeä näin.

hä? klikkaa ylhäältä "aihe vapaa" niin tulet etusivulle uusimpiin, eikai se sen kummempaa ole kuin ennenkään?

Vierailija
106/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Keskustelusta ei pääse enää suoraan takaisin etusivulle. Hankalaa.

Pääsee kun painat tuota mustalla pohjalla olevaa VAUVAfi otsaketta 

Onko tuo vauvafi muka sama kuin aihe vapaa vai onko siinä muidenkin keskustelualueiden viestejä?

Vierailija
107/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksen pääse yhdellä klikkauksella takaisin aihe vapaa uusimpiin kuten aikaisemmin? Miksi klikkaisin randomisti edellinen tai seuraava ketju kun en tiedä mitä siellä edes on? Ei mitään järkeä näin.

hä? klikkaa ylhäältä "aihe vapaa" niin tulet etusivulle uusimpiin, eikai se sen kummempaa ole kuin ennenkään?

Ei mulla ole suoraa linkkiä aihe vapaa vaan ensin klikkaan keskustelu ja sitten vasta aihe vapaa

Vierailija
108/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu sälä pomppaa silmille paitsi itse asia, eli viestit. Ne häviävät haaleuden, fontin ja ison rivivälin takia jotenkin taustaan. Mikä vika aiemmassa oli? Tätä on rasittava lukea ja joutuu kauheasti skrollaamaan. Mitään kokonaiskuvaa ei meinaa saada kun näytölle mahtuu n. yksi viesti kerrallaan ja mainoksia. Äh, en tykkää yhtään, enkä jaksa käyttää pidemmän päälle jos jää tämmöiseksi. 

Vierailija
109/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei mulla ole suoraa linkkiä aihe vapaa vaan ensin klikkaan keskustelu ja sitten vasta aihe vapaa

Mulla kyl näkyy aivan normaalisti tos mustassa yläpalkissa "keskustelu" ja "aihe vapaa" (ja "kirjaudu"), kumpikin tuo suoraan aihe vapaan etusivulle.

Vierailija
110/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla kyl näkyy aivan normaalisti tos mustassa yläpalkissa "keskustelu" ja "aihe vapaa" (ja "kirjaudu"), kumpikin tuo suoraan aihe vapaan etusivulle.

Mul 3 viivaa, kellon kuva, vauva.fi jota klikkaamalla näköjään pääsee aihe vapaalle, suurennuslasi ja joku poistumiskuvake?

Vierailija
111/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen eri, mutta mulla ei myöskään mene aihe vapaan etusivulle vaan se pitää vielä erikseen valita.

Vierailija
112/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy pöytäkoneella ja kännykällä musta fontti valkoisella pohjalla. En ymmärrä tätä valitusta harmaasta, huonosti näkyvästä fontista. Rivinväliä on tosin harvennettu, muttei se luettavuutta huononna.

Vierailija
113/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ei toimi sivusto vielä, jos joka hepulla näkyy sivut ja linkit eri tavalla ja joillain ei ollenkaan. Eli perusasiat kuntoon asap.

Vierailija
114/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on niin harva? 

Vierailija
115/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku ei toimi enää. Mitä hemmettiä?

Vierailija
116/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärät ja nuolet ovat liian vaaleita. Tämä on jotenkin silmille rasittavampi kuin edellinen versio.

Vierailija
117/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tykkäykset näkyä niin kuin ennenkin? Nyt nappi ei toimi yhtä hyvin ja tykkäyksiin ei kiinnitä yhtä paljon huomiota. Fontti myös ruma.

Vierailija
118/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee kyselyn, niin siihen tulee joku "Suomennos Kysely" nappi. Pitäisi varmaan olla "Tallenna kysely". PAskat fontit paskat värit ja kontrasti on kauhea.

Vierailija
119/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulkoasu on paljon parempi kuin aiemmin, hyvä homma.

Miten voi olla että aloitusviestiä ei vieläkään pysty lainaamaan?

Toivoisin myös jotain järkevää ratkaisua palstan moderointiin. Ei voi olla niin että asiallisia keskusteluja saa poistettua kokonaan kunhan vain spämmää muutaman navanalusviestin keskustelun joukkoon. Poistaisitteko vain ne asiattomat viestit itsessään? Sekään ei aina toimi kun jotkut joukolla ilmoittavat asiallisia viestejä asiattomaksi.

Miten olisi rekisteröitymispakko palstalle, niin ei tarvitsisi moderoida noin laiskasti?

Jos tulee rekkautumispakko, niin sen jälkeen tämä on kuollut palsta.

Vierailija
120/750 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisko tykkäykset näkyä niin kuin ennenkin? Nyt nappi ei toimi yhtä hyvin ja tykkäyksiin ei kiinnitä yhtä paljon huomiota. Fontti myös ruma.

Fontti on sama kuin ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan