Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet puolitutun ja näytät ränsistyneeltä, mitä teet?

Vierailija
09.10.2023 |

Mulle käy aina niin, että huomaan jonkun puolitutun tai entisen tutun vuosien takaa just silloin, kun näytän kamalalta ja oikeastaan näytänkin aina kamalalta, koska pukeudun epäedustavasti ja olen homssuinen ja rumahko. Niin joudun sitten esittämään, etten huomaa henkilöä tai piilottelen jossain, kun en halua mennä puhumaan niin kamalan epäedustavana. Teettekö muut samoin? Vai oletteko aina itsevarmoja? Oikeasti tuttujen ihmisten kohdalla en välitä yhtään miltä näytän ja menen aina vähintään moikkaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi harvoin ränsistyneen näköinen ja jos olen, niin tuskinpa menen silloin hengaamaan ihmisten ilmoille.

Teen kuitenkin joskus ulkotöitä, jossa vaatteet eivät välttämättä pysy puhtaina, mutta voin mennä hyvin savisilla farkuilla ja kumpparit jalassa kauppaan, hiuksissakin saattaa olla havunneulasia ja meikkiä en työpäivinä käytä muutenkaan. Aika usein kaupassa tulee myös tuttuja vastaan, joille sanon vain iloisesti, että tulen töistä suoraan. Kaikki ymmärtävät hyvin, sillä suurin osa tuntee minut ja monipuolisen työni ja ne jotka eivät tunne, niin ihan sama.

N48

Vierailija
2/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viisikympoinen ja lopetin turhien miettimisen aikoja sitten. En siis jaksa miettiä mitä muut minusta ehkä ajattelevat ja en myöskään mieti muista mitään sen ihmeempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan jos kiinnostaa ihmisen kanssa rupatella. Olen jo naimisissa, ihan sama mitä ihmiset ulkonäöstäni ajattelevat, jos on jäänyt naama meikkaamatta. En käytä kotivaatteita muutenkaan ulkona liikkuessani, korkeintaan käyn collareissa postilaatikolla.

Vierailija
4/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen äänekkäästi ja karkoitan hänet.

Vierailija
5/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minut aina tunnetaan olinpa miten vain. En meikkaa lainkaan,voidetta laitan aina kasvoihin. Ja harjaan tukan. Välillä on tietenkin ns. huonompi päivä ulkonäön suhteen, mutta kyllä minut silloinkin tutut ja puolitutut tuntee.

Vierailija
6/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen yhden puolitutun henkilön _aina_ lenkistä hikisenä. Eipä se nyt hirveästi nolota, mutta olisi kiva nähdä joskus muulloinkin kuin hikisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi