Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monien treffien jälkeen voit sanoa pitäväsi henkilön persoonasta?

Vierailija
09.10.2023 |

Kun mies edelleen sanoo ettei edes tunne minua, vaikka olemme tavanneet kolme kertaa ja viettäneet kaksi kokonaista päivää yhdessä.

Tulee vaan tunne ettei hän edes halua nähdä. Jotkut jotka hakevat vaan seksiä toimivat näin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettehän te oikeastaan tunne

Vierailija
2/4 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä heti huomaan jos pidän jostain tai en. Tosin mulle se, että pidän henkilöstä ei vielä tarkoita että olisin valmis parisuhteeseen hänen kanssaan. Ehkä mies ajattelee, ettei voi sanoa ääneen pitävänsä jos ei ole vielä varma jatkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa synkkaa heti, joidenkin kanssa menee pidempään ennen yhteisen sävelen löytämistä ja osan kanssa ei vaan homma sujuu vaikka kuinka antaisi aikaa.

Joistain ihmisistä vaan tietää heti alkuunsa, että tämän kanssa on kiva olla, toisista taas tulee puistattavat vibat saman tien. Kannattaa noissakin asioissa luottaa ainakin jossain määrin vaistoonsa.

Vierailija
4/4 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä heti huomaan jos pidän jostain tai en. Tosin mulle se, että pidän henkilöstä ei vielä tarkoita että olisin valmis parisuhteeseen hänen kanssaan. Ehkä mies ajattelee, ettei voi sanoa ääneen pitävänsä jos ei ole vielä varma jatkosta.

Itse kyllä tapaan ihmistä koska pidä hänestä. Jos en ole varma, niin en tapaa ollenkaan.

Olisi outoa tavata miltään muulta pohjalta kun että pidän ihmisestä.

ap