Muumimuki 'Matkalla' (Finski 100)
Ei helevati ne Finskin muumimukit oli jo myyty loppuun verkkokaupasta.. Hirveän hintaisia torifissä :( Onnistuiko kukaan täällä saamaan?
Kommentit (81)
Vierailija wrote:
54kpl myynnissä torissa. Onpa taas harvinaisuus kerrassaan.
Äkkiä, äkkiä, ostakaa, ostakaa, aivan pian loppuu. Markkinointityyli on kuin tonninpommi-autokauppiailla.
No aika vähän, jos siinä on kaikki, mitä on myynnissä yhtään missään. Vähänhän se olisi, vaikka puhuttaisiin sadoistakin, kun ne on sitten siinä. Muita Muumimukeja voi sitten marssia ostamaan mihin tahansa Prismaan tai Citymarketiin, näitä ei sieltä löydä.
Mulle kävi samoin… sain tilausvahvistuksen sähköpostiin ja kaikki piti olka ok… kauppa oli vahvistettu… kuluttajansuojalaki saa puuttua asiaan, kun kauppa on tehty, niin tavara on toimitettava asiakkaalle!!!!
Paljonko niitten hinta oli kaupassa?
Onnistuin tilaamaan matkalla muumimukin. Sain tilausvahvistuksen ja rahat lähti tililtä mutta 2 tunnin päästä ilmoitettiin että tilaus on peruttu ja rahat palautetaan. Mutta saa nähdä milloin ne palauttaa rahat
392
Onnistuin tilaamaan matkalla muumimukin. Sain tilausvahvistuksen ja rahat lähti tililtä mutta 2 tunnin päästä ilmoitettiin että tilaus on peruttu ja rahat palautetaan. Mutta saa nähdä milloin ne palauttaa rahat
392
Verkosta ostaminen ei onnistunut, vaikka heti 10:ltä olin jonossa. Kaikki sujui hienosti maksamiseen asti, kunnes tuli ilmoitus, että tuote on loppuunmyyty. Kello oli 10.08.
Tänään sitten onnisti Helsingin Stockalla, lounasaikaan siellä näytti olevan vielä muutamia kymmeniä mukeja jäljellä. Tasaiseen tahtiin niitä sieltä ostettiin eli todennäköisesti loppunevat pian. Verkkokauppaan oli selvästi varattu niitä mukeja ihan liian vähän, sen sijaan lentoasemalta ja Stockalta onnistui mukin osto vielä tänään tiistaina. Tietysti harmillista muualla asuville, joilla on liian pitkä hakureissu Helsinkiin asti.
Vierailija wrote:
Verkosta ostaminen ei onnistunut, vaikka heti 10:ltä olin jonossa. Kaikki sujui hienosti maksamiseen asti, kunnes tuli ilmoitus, että tuote on loppuunmyyty. Kello oli 10.08.
Tänään sitten onnisti Helsingin Stockalla, lounasaikaan siellä näytti olevan vielä muutamia kymmeniä mukeja jäljellä. Tasaiseen tahtiin niitä sieltä ostettiin eli todennäköisesti loppunevat pian. Verkkokauppaan oli selvästi varattu niitä mukeja ihan liian vähän, sen sijaan lentoasemalta ja Stockalta onnistui mukin osto vielä tänään tiistaina. Tietysti harmillista muualla asuville, joilla on liian pitkä hakureissu Helsinkiin asti.
Monestako paikkaa oikein kävit niitä mukeja hamstraamassa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Monestako paikkaa oikein kävit niitä mukeja hamstraamassa?
Itse kävin vain Stockalla, ei ole tarvetta hamstraamiseen 🤪. Kaksi mukia riittää, toinen itselle ja toinen joululahjaksi. Verkosta on saanut tietoa siitä, missä mukeja on vielä ollut myynnissä, ei siellä lentoasemalla tarvitse sitä itse käydä toteamassa..
Haloo, kuka edes lähtisi lentoasemalle, kun olisi voinut heti ostaa vaikka parikymmentä mukia tai enemmänkin Stockalta vielä tänään.
Enpä usko, että lentoasemalle kovinkaan moni menee mukia ostamaan, jos ei käy siellä töissä/asu lähistöllä/on lähdössä reissuun. Aivan liian hankalaa. Tietysti mukin Finnair -teemaan liittyen haluttiin se muki viedä sinne lentoasemalle.
Torissa ne mukit on myynnissä. Taas trokarit osti mukit. Toivottavasti kukaan ei osta mukia Torista.
Itse lopetin keräilyn ja mukini olen myynyt.
Vierailija wrote:
Torissa ne mukit on myynnissä. Taas trokarit osti mukit. Toivottavasti kukaan ei osta mukia Torista.
Itse lopetin keräilyn ja mukini olen myynyt.
Myitkö voitolla?
Paljolla ostasitte? Minkä arvoinen mielestänne
Ihmiset itkee jonkun vinosilmän tekemän kupposen perään.
Vierailija wrote:
54kpl myynnissä torissa. Onpa taas harvinaisuus kerrassaan.
Äkkiä, äkkiä, ostakaa, ostakaa, aivan pian loppuu. Markkinointityyli on kuin tonninpommi-autokauppiailla.
Tässä syy miksi oikeat keräilijät jää aina ilman. Kaikenmaailman rahanahneet ostaa niin paljon kuin voi ja laittaa sitten kalliilla Toriin myyntiin.
Olit liian hidas, voivoi.