Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onlyfans-tekijät kokoontuivat saman katon alle Hämeenlinnassa - - Minttu, 30, kertoo seksintäyteisestä viikonlopusta: Ei mennyt kymmentä minuuttiakaan, kun...

Vierailija
09.10.2023 |

Kommentit (453)

Vierailija
321/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen suomi-tavis enkä taatusti maksa. Enkä viitsi katsoa bimboja vaikka maksetaisiin. 

Vierailija
322/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stressi, mielenterveysongelmat ja ylipaino rupsauttanut nämä naiset täysin. ei voisi uskoa että moni on 23v

Kyllä kai sitä lihoo ja rupsahtaa kun lonkeroa ja siideriä kaksin käsin kitataan. Ruokana sipsit, pulla, karkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvännäköisiä emäntiä.

Vierailija
324/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen feminismin suursaavutus, nyt se on totta. Ollaan saavutettu vihdoin kulminaatiopiste jossa ulkonäön merkitys on lakannut olemasta 'seksityössä'. Mihinkään muuhun lopputulokseen ei voi tulla katsoessa minkälaiset ihmiset ovat töissä OnlyFansissa.

Vierailija
325/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva todella kertoo aivan kaiken nykyprostituoiduista.

Vatsakasta kansaa

Vierailija
326/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

stressi, mielenterveysongelmat ja ylipaino rupsauttanut nämä naiset täysin. ei voisi uskoa että moni on 23v

Kyllä kai sitä lihoo ja rupsahtaa kun lonkeroa ja siideriä kaksin käsin kitataan. Ruokana sipsit, pulla, karkit.

Välillä kun katsoo noita ihmisiä, niin miettii kuinka noin huonoon kondikseen voi edes päästä noin nuorena, mutta on se mahdollista. Käsittämättömintä on se, että heille on kysyntää tuollaisissa palveluissa, kuka niitä kuvia ja videoita ostaa, ei voi kun ihmetellä.

Vierailija
327/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, minulla oli paljon paremmat bileet viikonloppuna. Niiden nimi oli Pohjolan pidot.

Siellä juotiin, siellä nus sit tiin, keväällä tyhjät oli pussit niin!

Vierailija
328/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen rumia prostituutteja. Nauroin. Nauran myös ajatukselle, että äksyt inselit maksavat noille kuukausittain eivätkä pääse edes nussimaan noita *askamahoja.

Vierailija
329/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen rumia prostituutteja. Nauroin. Nauran myös ajatukselle, että äksyt inselit maksavat noille kuukausittain eivätkä pääse edes nussimaan noita *askamahoja.

Monella tasolla surkeuden huippu, yhteiskunnan täydellisen epäonnistumisen multihuipentuma monella eri tasolla. Ei voi kun ihmetellen seurata tätä sekoilua, huh huh.

Vierailija
330/453 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköisiä palstan ikisinkkunaiset oikein ovat, jos kerran 2/10 näköisetkin saavat ilmaista rahaa?

Vierailija
331/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pimpat lätissy..

Vierailija
332/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot perseet oli esillä 

Vierailija
333/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan sanovat, että itsensä myyminen/Onlyfansissa esiintyminen on voimaannuttavaa eikä kenelläkään saisi olla siihen poikkeavaa mielipidettä tai nokan koputtamista.

Vierailija
334/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotkuthan sanovat, että itsensä myyminen/Onlyfansissa esiintyminen on voimaannuttavaa eikä kenelläkään saisi olla siihen poikkeavaa mielipidettä tai nokan koputtamista.

miksi pitäisikään. Inisijöistä on 50% vain kateellisia niistä ansioista mitä nuo vetävät ja loput on kateellisia niiden ulkonäöstä.

Vierailija
335/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut flixistä Devil's plania ja todennut korealaisilla ja suomalaisilla olevan viihteestä melko erilaiset käsitykset. Suomalainen realityviihde on viinaa, estotonta kehopositiivisen perseen esittelyä ja känniseksiä toisen yhtä epätoivoisen kanssa kameroiden edessä. Korealaiset kilpailevat älypeleissä ja ratkovat pulmia.

Vierailija
336/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

miksi pitäisikään. Inisijöistä on 50% vain kateellisia niistä ansioista mitä nuo vetävät ja loput on kateellisia niiden ulkonäöstä.

Nuo ei varmasti vedä kummoisia ansioita. OF-tuottajan mediaanitulot on siellä sadan euron kieppeillä. Tätä katsausta kun tarkastelee, niin epäilen suurimman osan olevan mediaanitulon alapuolella. KELA:lta viisi hunttia kuussa ja siihen satku päälle verotonta värkinvenytystä. Pitäisihän siitä verot maksaa, mutta harva niin on tehnyt. Tässä esimerkissä kyse ei tosin ole varsinaisesti veroista, vaan etuuksien vähennyksistä, jotka jää tekemättä.

Vierailija
337/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta miehet tuntuvat nykään kuvittelevan, että haluan jutella seksistä heti. Tämä siis ihan selvin päin kun en ole edes osoittanut lämpeneväni millekään sen erityisemmin. Olen vain ystävällinen ja keskustelen. Se ei tarkoita, että haluan seksiä asap! Pukeudun asiallisesti ja meikkaan minimaalisesti. Onko muut naiset huomanneet samaa? 

Vierailija
338/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan sitä on tuomita, kun ei ole elänyt toisen elämää. Kaikki eivät pääse hyviin palkkoihin ja paikkoihin työelämässä. En ole itse ollut tuollaisessa mukana, mutta harkitsen vahvasti. En keksi enää mitään muuta ratkaisua. 

Vierailija
339/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helppohan sitä on tuomita, kun ei ole elänyt toisen elämää. Kaikki eivät pääse hyviin palkkoihin ja paikkoihin työelämässä. En ole itse ollut tuollaisessa mukana, mutta harkitsen vahvasti. En keksi enää mitään muuta ratkaisua. 

Toki sitä voi yrittää mitä itse haluaa. Ei kannata kuitenkaan luulla, että tuolla olisi helppo rikastua tai edes päästä normaaleihin ansiotuloihin. Ellei sinulla ole jotain huomattavaa kilpailuetua (julkisuus, ulkonäkö, erinomainen esiintyjä), niin todennäköisesti paremmat mahdollisuudet saa raaputtamalla ässä-arpoja. Persauki ja työtön itsekin olen ja lisäksi väärää sukupuolta tähän touhuun, mutta ei kyllä haittaa yhtään.

Sitä hiukan ihmettelen, kuinka vapaamielisemmin OF-hommaan suhtaudutaan kuin ihan perinteiseen seksin myymiseen. Itse pohtisin sitä niin, että jälkimmäisestä ei ainakaan jää tuntikaupalla materiaalia nettiin, josta sitten voidaan esim. muksuja kiusata koulussa.

Vierailija
340/453 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön elämällään minkä parhaaksi näkee. Tällaisia "ammatteja" ei vain pitäisi mainostaa nuorille ihmisille... "oikeina ihanteellisina ammatteina"...Seksityöläisiä...käytettäköön mitä nimitystä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän