Onlyfans-tekijät kokoontuivat saman katon alle Hämeenlinnassa - - Minttu, 30, kertoo seksintäyteisestä viikonlopusta: Ei mennyt kymmentä minuuttiakaan, kun...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/71b850df-6562-42fe-9f28-190a710e50cc
Upeaa, ihanaa! Nyt voimaannutaan!
Kommentit (453)
Erika Helin on hyvännäköinen OF-tähti, on ollut Miss Suomi finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taidat ÄO olla kovin korkea
No vaatii tuokin jotain että menestyy, ei olisi musta.
Upeen näköinen porukka. Hieman rupesi mielikuvitus laukkaamaan, kun tuossa luki että ovat kuvanneet jonkun ryhmävideon!
Onko kellään linkkiä siihen ryhmävideoon?
Kiitos tästä. Useamman daamin of meni tilaukseen!
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihantäyteisiä kommentteja. Ei ihme kun pistää vihaksi kun normaalimman näköiset naiset uskaltaa esitellä itseään. Irl:ssä naiset näyttää tolta ja niiden kanssa voi olla tosi ihanaa.
Jatkakaa samaan malliin: Vihatkaa ja runkatkaa.
Ei, vaan outoa on se että 20-25v naiset näyttää 40v naisilta.
Vielä 90-luvulla 25v nainen näytti nuorekkaalta.
stressi, mielenterveysongelmat ja ylipaino rupsauttanut nämä naiset täysin. ei voisi uskoa että moni on 23v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vihantäyteisiä kommentteja. Ei ihme kun pistää vihaksi kun normaalimman näköiset naiset uskaltaa esitellä itseään. Irl:ssä naiset näyttää tolta ja niiden kanssa voi olla tosi ihanaa.
Jatkakaa samaan malliin: Vihatkaa ja runkatkaa.
Ei, vaan outoa on se että 20-25v naiset näyttää 40v naisilta.
Vielä 90-luvulla 25v nainen näytti nuorekkaalta.
Kyllä minusta nuo näyttävät ihan ikäisiltään. Typerää tälläinen sanoma, että muka nuo nuoret näyttäisi neljäkymppisiltä.
Olette liikaa tuijottaneet joitain elokuvatähtiä, jotka ovat 40v ja täynnä botoxia ja kasvoleikkauksia.
Tossa on kyllä useampi ikäistään nuoremman näköinen. Upeita kissoja, täytyy myöntää!
Namskis ja maiskis! Siinä on moneen makuun! 741
Kyllä on Suomi keskimäärin täynnä huonogeenistä porukkaa, niin miehissä kuin naisissa. Kun tuota kuvaa katsoo niin ei näe kuin valahtaneita kasvoja, täysin resessoituneita poskipäitä ja leukaperiä ja lysyssä olevia kauloja ja outoa rasvan jakautumista kehoon.
Minua ei ainakaan haittaa että tänne tulisi lisää verta ukrainalaisista naisista ja muunmaalaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tossa on kyllä useampi ikäistään nuoremman näköinen. Upeita kissoja, täytyy myöntää!
kiillota kakkulasi tai hanki uudet?
moni näyttää ikäistään 20 vuotta vanhemmalta ketjupolttajalta tai alkkikselta... ei varhaisparikymppisen kuulu näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Suomi keskimäärin täynnä huonogeenistä porukkaa, niin miehissä kuin naisissa. Kun tuota kuvaa katsoo niin ei näe kuin valahtaneita kasvoja, täysin resessoituneita poskipäitä ja leukaperiä ja lysyssä olevia kauloja ja outoa rasvan jakautumista kehoon.
Minua ei ainakaan haittaa että tänne tulisi lisää verta ukrainalaisista naisista ja muunmaalaisista miehistä.
Katopa peiliin minkänäköinen ukkeli tai akkeli sieltä katsoo! No niin, oletko mielestäsi itse täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole todellakaan jos se huitelee samoissa luvuissa kun kengännumero...
Mielenkiintoista miten klo 16 jälkeen tulee positiivisia kommentteja ja ennen klo 16 vain haukkumaviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole todellakaan jos se huitelee samoissa luvuissa kun kengännumero...
Onko itselläsi äo kovin korkea? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan haittaa että tänne tulisi lisää verta ukrainalaisista naisista ja muunmaalaisista miehistä.Katopa peiliin minkänäköinen ukkeli tai akkeli sieltä katsoo! No niin, oletko mielestäsi itse täydellinen?
Sanoinko missään olevani itse täydellinen? Olen itse 31v nainen jolla ihan samoja piirteitä kuin noilla naisilla. Kuvailisin itseänikin joko rujoksi tai melko karun näköiseksi.
Harvassa paikassa enää oikeasti näkee luonnonkauniita naisia. Jos esittelee itseään julkisesti 'haluttavana', pitäisi myös olla jotain erityisen esteettistä esiteltävää. Victoria's Secret-esityksissä vielä näkee geneettisesti kauniita naisia (kauneuteen ei riitä vain hoikkuus).
Ilmeisesti epätoivoiset pälvikaljut w+t-miehet maksavat ihan minkä vaan toosan näkemisestä. Surullista.
Tuonne kokoukseen hyväksyttiin vain kauneimmat ja seksikkäimmät kaunottaret.