Oletteko ikinä harrastaneet seksiä kun ollut kova pissahätä?
Tuli vain mieleen kysyä onko muilla kokemusta. Meillä hommailu alkoi muutama päivä sitten yllättäen kotiin tullessa ja minulla oli hirveä pissahätä mutta en kehdannut puolisolle sanoa siitä mitään vaan hommiin suoraan. Välillä meinasi olla kyllä tuskaa ja meinasin sanoa että nyt on pakko mennä pissalle mutta kestin loppuun kumminkin ja tarkemmin kun miettii ni se jopa tuntui tuhmasti hyvälle kun niin kauhea hätä ettei tiedä karkaako pissa vaikka kuinka pidättää
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran, vasta vähän aikaa tuntemani miehen kanssa seisoskelimme ulkosalla vastakkain halaillen ja suukotellen. Oli kylmä ilta; mulle tuli virtsahätä. Yht' äkkiä mies laittoi kätensä pikkareitteni alle ja pari sormeaan sisälle pilluuni. Hänen ei tarvinnut kauan sormiaan liikutella, kun multa ryöpsähti tulla virtsa hänen käsilleen ja vähän muuallekin. Siinä samassa hän nosti hameeni helmaa ylös, vetäisi sukkahousut pikkareineen alas ja rupesi nuolemaan mun pissistä märkää pillua. Mulla oli lähinnä nolostunut olo.
Eikö yhtään sytyttänyt miehen himo?
Vaikka oloni olikin nolostunut, päädyimme panemaan autoani vasten.
Onko herännyt mitään mielenkiintoa pissa leikkeihin, tämän myötä?
Ei ole, en näe ko leikeissä mitään mielenkiintoista.
kyllä,pissan ja pierun kolkutellessa saa ihan uudet kikisit. Mutta ei niitä saa seksin aikana ulos päästää
Onko herännyt mitään mielenkiintoa pissa leikkeihin, tämän myötä?