Leikkikerhotoimintaa Kirkkonummella?
Hei!
Olemme piakkoin muuttamassa Kirkkonummelle ja etsin pojalleni (4-v) kivaa puuhaa kotonaolon lisaksi. Tiedan etta Kirkkonummella on yksityisia leikkikenttia, onkohan mitaan muuta toimintaa? Olisin todella kiitollinen kaikista vinkeista ja tiedoista mm. millaista toimintaa leikkikentilla tarjotaan , oletteko olleet tyytyvaisia jne...
Kommentit (7)
ainakin seurakunnan kerhot olivat tosi kivoja, perhekerho, jos itse haluat mukaan ja 4-5 -vuotiaille on myös omat srk:n kerhonsa, pari kertaa viikossa, pari tuntia kerrallaan. Lapsi viihtyi tosi hyvin, askartelua, leikkiä ja evästauko (omat eväät mukana). Itse ehdit siinä ajassa hoidella asioita ja poikasi saa ikäistään seuraa. Kirkkonummella on myös tosi kiva lastenosasto kirjastossa.
Toivottavasti viihdytte, itse tykkäsimme kovasti ja muutimme vain olosuhteiden pakosta muualle.
Niin ja siis varsinkin jos muutatte Kirkkonummen keskustan lähistölle niin uimahalli on tosi kiva ja myös jäähalli eli 4-vuotiaanhan voi jo laittaa luistelukouluun!
Terkkuja vielä
Kiitos kovasti vinkeista! Pitanee sitten tarkistaa ja ottaa selvaa enemman noista seurakunnan kerhoista. Meilla on myos kaksi pienempaa sisarusta ja siksikin olisi kiva isoveljen saada jotain omaa puuhaa. Varmasti tulemme kayttamaan myos uimahallin ja jaahallin palveluita :)
Jos joku ihana viela tietaa lisaa vaikkapa noista seurakunnan kerhoista niin olisi ihana kuulla tai sitten muista kerhoista/viriketoimminnasta.
Tulemme asumaan n.3km paassa keskustasta.
Kiitos viela heseri, etta viitsit vastata!
Seurakunnan kerhoista kannattaa kysellä paikkoja ja miksei perhekerhostakin, jos sellainen kiinnostaa :-) Lisäksi Finsbackan puistossa on puistokerhotoimintaa muistaakseni 4xviikossa. Se on maksullista kylläkin. Jos muskari kiinnostaa niin sellainenkin löytyy. Itse en oikein tiedä kuin keskustan alueen lastenjuttuja kylläkin. Tervetuloa Kirkkonummelle!
Kannattaa tsekata esim. Kirkkonummen urheilijoiden eli Kirkun toiminta
http://www.kirkkonummenurheilijat.fi/
Tervetuloa maisemiin!
beccy
kannattaa katsoa Kirkkonummen seurakuntien sivuilta noista perhekerhoista. Niihin pitää ilmoittautua, ja joskus ovat täynnä...
Kirkkonummella on tosiaan kivasti myös urheiluseuroja, jotka järjestävät lapsille liikuntaa. Masalassa on MasKi - Masalan kisa, josta kannattaa myös vilaista netistä tietoa.
Myös MLL pitää perhekerhoja.
Toivottavasti joku osaisi auttaa!