Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitää olla näin ujo ja epävarma etten uskalla lähestyä ihastukseni kohdetta!?

Ihastunut
08.10.2023 |

Oikeasti ärsyttävää kun en vain uskalla. Pelkään mokaavani itseni jos lähestyn häntä ja koska asumme pienellä paikkakunnalla, niin pelkään miehen kertovan muille iskuyrityksestäni jos ei olekaan musta kiinnostunut.

Ei vain rohkeus riitä ja tyydyn ihailemaan kauempaa ja käyn välillä katsomassa miehen faceprofiilia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kai sitä lähestyä muutenkin kuin iskuyrityksellä. Mennä juttelemaan muuten vain, ilman että yrittää mitään. Tutustua.

Vierailija
22/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö ihastuksen kohteesi about tältä?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Kuinka moneen ketjuun sä olet laittanut tätä pakkomiellettäsi? No vastaan silti.

1. Hiukset on tummat, hiusraja ei ole täydellinen. 2. Pituus parisen metriä, mutta ei ole kriteerinä mulla että miehen pitää olla yli 183cm. 3. Lihaksista en osaa sanoa kun on vaatteet päällä. Mies on normaalipainoinen. 4, En osaa sanoa rasvaprosentista, en mä tuollaisia ihmisistä seuraa. 5. Hampaat ihan tavalliset. 6. Tavalliset vaatteet. Ei mua haittaa jos miehellä on silmälasit. 7. Mikä hitto edes on kaukasidinen??? Ihan tavallinen suomalainen mies kyseessä. 8. Ikä 50v. ja miksi ihmeessä mä yli 40v. nainen haluaisin max. 27v. miehen???

Olet oikeasti todella raivostuttava tapaus.

Oletko siis ap?

Haloo. Tietenkin olen. 

Olet yli nelikymppinen nainen, joka pelkää mennä keskustelemaan 50-vuotiaalle miehelle, koska ilkeät juorut saattavat levitä kylällä? Öö....

Onko ujouteen ja epävarmuuteen joku yläikäraja? Joskus olen uskaltanut lähestyä joitakin miehiä, mutta tullut torjutuksi. Ei kiinnosta enää lähestyä ketää vaikka olisi kuinka ihastunut.

Jos ei ole kokemusta pienellä paikkakunnalla asumisesta ja ilkeistä juoruista, niin parempi olla viisastelematta.

Sitten vaan unohdat tuon miehen, ja muiden naisten kanssa Tinderiin.

Mä olen Tinderissä, mutta aika turha paikka.

Hyvä hyvä, sieltä se mies tänä päivänä löytyy, jos on löytyäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, menin Tinderiin ja siellä tuli yks julkkis vastaan. :D 

Vierailija
24/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ap kirjoitti:

No ei kai se sitten turha paikka ole? Vihdoinkin olisi naisillekin joku potentiaalinen mahdollisuus miehestä, johon voisi oikeasti herätä tunteitakin.

Vierailija
25/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

No ei kai se sitten turha paikka ole? Vihdoinkin olisi naisillekin joku potentiaalinen mahdollisuus miehestä, johon voisi oikeasti herätä tunteitakin.

No joo mä en sille miehelle kelpaisi. En ole hänen tasoinen ja olen muutaman vuoden vanhempi.

Vierailija
26/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 50-vuotias mies on kiinnostunut yli 40-vuotiaasta naisesta, jollet ole todella hyvän näköinen.

Vierailija
27/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 50-vuotias mies on kiinnostunut yli 40-vuotiaasta naisesta, jollet ole todella hyvän näköinen.

Mitä ihmettä sä oikein selität? :D Oletko oikeasti noin lapsellinen vai trollaatko?

Vierailija
28/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein selität? :D Oletko oikeasti noin lapsellinen vai trollaatko?

Itse olet lapsellinen jos luulet useimpien 50-vuotiaiden sinkkumiesten alkavan seurustelemaan yli 40-vuotiaisen naisten kanssa. Ehkä jotkut jotka eivät parisuhteesssa ole ennen olleet voivat kiiinnostua.

Vierailija
29/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet lapsellinen jos luulet useimpien 50-vuotiaiden sinkkumiesten alkavan seurustelemaan yli 40-vuotiaisen naisten kanssa. Ehkä jotkut jotka eivät parisuhteesssa ole ennen olleet voivat kiiinnostua.

Ei, kyllä sä olet se lapsellinen. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että vallan mainiosti 50v. mies voi olla kiinnostunut yli 40v. naisesta. Ei kaikki miehet todellakaan halua paljon nuorempaa naista. 

Enkä muuten edes kertonut meidän tarkkoja ikiä. Olen silti miestä 9 vuotta nuorempi. 

Vierailija
30/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä sä olet se lapsellinen. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että vallan mainiosti 50v. mies voi olla kiinnostunut yli 40v. naisesta. Ei kaikki miehet todellakaan halua paljon nuorempaa naista. 

Enkä muuten edes kertonut meidän tarkkoja ikiä. Olen silti miestä 9 vuotta nuorempi. 

Ymmärrän, että luulet näin koska olet nainen. Valtaosalle sinkuista 50-vuotiaista miehistä ei kelpaa yli 40-vuotiaat naiset kuin korkeintaan yhden yön suhteeseen. Miehet ja naiset ajattelevat asioista eri tavoilla.

Vierailija
31/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei koskaan kannata olla se, joka lähestyy miestä. Jos miestä ei kiinnosta sen vertaa, että lähestyy sua niin ei sitä tule kiinnostamaan tulevaisuudessakaan. Se voi panna vuoden, pari, mutta kumppania et saa hänestä koskaan.

Ja sitten jonain päivänä vastaan kävelee se nainen, jonka vuoksi hän vaikka nitistää tiikerin. Se et ole sinä.

Vierailija
32/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei koskaan kannata olla se, joka lähestyy miestä. Jos miestä ei kiinnosta sen vertaa, että lähestyy sua niin ei sitä tule kiinnostamaan tulevaisuudessakaan. Se voi panna vuoden, pari, mutta kumppania et saa hänestä koskaan.

Ja sitten jonain päivänä vastaan kävelee se nainen, jonka vuoksi hän vaikka nitistää tiikerin. Se et ole sinä.

Ei, jos mies panee pari vuotta, hän on jo niin tottunut ettei vaihda. Ainoastaan jos joku toinen nainen tarjoaa itseään, mutta se on epätodennäköistä.

Vierailija
33/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään et tee, ruikuta sitten vain loppuelämäs. Aina kannattaa yrittää.

Vierailija
34/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kyllä kouluaikana pojat lähestymättä koska olin niin ujo. Jos olisi sittemmin joutunutkin kiusatuksi.

Vierailija
35/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että luulet näin koska olet nainen. Valtaosalle sinkuista 50-vuotiaista miehistä ei kelpaa yli 40-vuotiaat naiset kuin korkeintaan yhden yön suhteeseen. Miehet ja naiset ajattelevat asioista eri tavoilla.

Sulla on todellisuudentaju pahasti kateissa.

Vierailija
36/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää muuten toinen vie ja jäät katumaan

Vierailija
37/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa. Mieskin voi olla ujo. Varsinkin pienellä paikkakunnalla ja nuorena

Vierailija
38/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos mies panee pari vuotta, hän on jo niin tottunut ettei vaihda. Ainoastaan jos joku toinen nainen tarjoaa itseään, mutta se on epätodennäköistä.

Oota! Käydäänpä kertaalleen läpi palstamiesten ideaali naisen speksit.

- Neitsyt

- Pitää sietää pettämistä

- Käy töissä

- Maksaa kulut puoliksi. Mielellään elättää miestään

- 18-24

- HOIKKA

- Ei lemmikkejä

- Pitkä tuuhea tukka

- Henkisesti ja fyysisesti terve.Ei saa sairastua!

- Hyväksyy dumppaamisen 25v. päivänään

- Lisääntyminen tapahtuu miehen armosta

Vierailija
39/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa. Mieskin voi olla ujo. Varsinkin pienellä paikkakunnalla ja nuorena

No en tiedä onko mies ujo, mutta nuori hän ei ole. Ehkä hän ei vain ole kiinnostunut musta.

Vierailija
40/44 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et tee, ruikuta sitten vain loppuelämäs. Aina kannattaa yrittää.

Taidan valita ruikuttamisen. Kun en uskalla lähestyä, niin en uskalla.