Tiedättekö toista yhtä tylsää lajia kuin F1?
Yhtään kisaa ei tullut tänäkään vuonna katsottua. Sarjan voittaja on selvillä jo ensimmäisen kisan jälkeen. Miksi ne eivät aja samanlaisilla autoilla? Eihän tuossa ole mitään järkeä?
Kommentit (34)
Jalkopallo
Golf
Frispiigolf
Sulkapallo
Gurling
Nukahdin aina lapsena telkkarin ääreen, kun iskä kattoi formuloita. Puuduttavaa ringin ajelua.
Kaikki mitä en itse seuraa on ihan turhia. Vois poistaa kaikki sellaiset lajit ihan hyvin. (sarkasmi tutkat päälle)
Moottoriurheilu kehittää autoja ja on siis hyväksi ilmastolle.
Koko F1 sirkus on muutenkin ihan järjetöntä touhua. Mutta kun siinä pyörii isot rahat ja tietty porukka tienaa sillä tolkuttomat summat, niin samaa p..kaa jatketaan. Harvinaisen tylsääkin vielä, yleisöä silti riittää maailmalla, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä en itse seuraa on ihan turhia. Vois poistaa kaikki sellaiset lajit ihan hyvin. (sarkasmi tutkat päälle)
Kyllä mä seurasin F1 Häkkisen ja Shumacherin aikaan, silloin se oli todella yleisö ystävällinen laji. Nykyään ei jaksa enää katsoa, on puuduttavan tylsää.
Makuasioita. Itse pidän jalkapallosta ja jääkiekosta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkihyppy. Aivan ehdottomasti.
Totta, mäkihyppy on listan kärjessä joskaan formulat tai hiihtokisat eivät myöskään herätä mielenkiintoa. Aika kamalaa vierailla appiukon luona, kun tämä katsoo formuloita ja kuulokojeet ovat jossain muualla paitsi apen korvissa.
Fudista voin jostain syystä seurata jonkin aikaa, mutta en jääkiekkoa.
Mitään mieltä ei ole maratonin, golfin, tenniksen tai esimerkiksi biljardin peluun katsomisessa. Pelaan mielelläni tennistä, mutta ei sen katselu mitenkään kiehdo.
Kun Senna oli elossa ei ollut tylsää.
Ei tule seurattua ohjelmia joissa oikeat ihmiset urheilevat, kun mielenkiinto ei ole riittänyt. Urheiluaiheiset fiktiiviset piirretyt voivat olla mielenkiintoisia. birdie wing on mielenkiintoinen sarja.
Golf katsojana ei ole millään tavalla viihdyttävä.
formuloista, tenniksestä ja jaliksestakin olen joskus kiksini saanut. Jopa biljardista.