Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

All inclusive-matkat ja alkoholi

Sardelli
08.10.2023 |

Olen pari kertaa ollut lasten lasten kanssa all inclusive matkalla.
Mielipiteeni näistä lapsiperheen paratiisimatkoista on se, että alkoholi jota näissä paikoissa tarjotaan on selvästi huomattavasti miedonpaa tai lähes alkoholitonta.
Eihän siellä olisi selvänä heiluvaa turistia,mikäli alkoholi olisi vastaavaa kuin normaalisti. Kyllähän altailla tapahtuisi onnettomuuksia ja vaikka mitä jos alkoholia tarjoiltaisiin maksutta.
Tähän ikään mennessä olen oppinut sen montako olutta tai viinilasillista voin nauttia. All inclu -paikoissa pystyy ottamaan vaikka miten monta ja ei tunnu missään.
Eräs espanjal.baarimikkoystäväni kertoi minulle taannoin, että turisteille myydään monissa turistikohteissa omia laimennettuja tuotteita ja pulloissa on mitä on...eli jotain paikallista halppiskuraa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain uutta.

Vierailija
2/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eräässä kehitysmaassa tarjottiin jotain nimetöntä maustettua kuraa, join sitten pelkästään tuontitavaraa hotellin aulabaarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistusta, kun en moisissa käy. Varmaan hyvä, jos vähän säännöstellään.

Muistan kyllä kerran itsekin kun ostin rannalla lasin viiniä, ja sitä tuli sellainen iso muovimukillinen, mutta se oli laimeaa. Että varmaan niitä on laimeampia versioita ja ihan syystä.

Vierailija
4/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoista tulee perhehotelleissa I tai II olutta ja hyvä niin. Se on seurustelujuomaksi ja viilentämään. Olisi kauheaa, jos siellä olisi känniläisiä örveltämässä.

Vierailija
5/5 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanaoluissa ja viineissä on tosiaan aika vähän alkoholia, mutta ainakin Kanarialla hanaolut on tosi hyvää, parampaa kuin yksikään suomalainen.

Drinkit taas sekoitetaan asiakkaan silmien alla ja alkoholi on aitoa ainetta suoraan pullosta, samaten Ron Miel ym pullotavara.