Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista karkeista pidät? Mitä esim. ostit viimeksi tai mitä koppaat irtsarilaarista pussiisi?

Vierailija
08.10.2023 |

Minä tykkään salmiakista ehkä eniten ja sitten seuraavana tulee suklaa. Hedelmistä tai kirpeistä en tykkää lainkaan. Nyt viimeksi ostin Hopeatoffee-patukan ja Kitkat Hazelnutin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla:

-noitapillejä

-punamustia isoja pääkalloja

-kolapulloja (pieniä ilman sokerikuorrutusta)

-salmiakkia eri muodoissa

-sitkeää toffeeta

-pitkiä hedelmämatoja

Vierailija
62/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tämä ketju, kun eilen Prisman irttarihyllyn ohi yritin päästä. Piti kiertää toista käytävää pitkin, kun massiiviset karkinhimoiset sokeriaddiktit parveilivat käytävän täydeltä laarien äärellä. Lattialla oli jos jonkinlaista karamellia, kun vähän rapatessa näkyi roiskuvan. Eniten hämmästytti se, että olivat pääasiassa ihan aikuisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen nykyään tykästynyt sitkoihin hedelmäkarkkeihin, kuten

-Bubsit

-kaikenlaiset kaapelit ja täytepötköt

-mansikkahuulet

Vierailija
64/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko yhteen aikaan oli trendikästä sanoa syön pari palaa tummaa suklaata päivässä. Nykyään ei enää toitoteta tummasta suklaasta ollenkaan tai ole mitään yleisesti "hyväksyttyä" herkkua. 

65/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomalaisten karkinmussutus on saanut kyllä järkyttävät mittasuhteet, ei ihme että ihmiset vaan lihoo ja lihoo!

Olet itse ulkosuomalainen eikä asuinmaassani ole kaupoissa karkkikäytävää saati mahdollisuutta ostaa irtokarkkeja. Joka kerta kun käyn suomessa niin järkytyn siitä aikuisten ihmisten parveilusta karkkien luona. Niitä ostetaan valtavia määriä!

En pidä siis mistään irtokarkeista ja ainut mitä suomessa käydessäni ostan on pussi kouvolan lakua jota syön joulun pyhinä.

Söisit pääsiäispyhinä tai juhannusaamuna.

Vierailija
66/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitulaku on hyvä.

Vierailija
67/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 wrote:

Vierailija wrote:

Suomalaisten karkinmussutus on saanut kyllä järkyttävät mittasuhteet, ei ihme että ihmiset vaan lihoo ja lihoo!

Olet itse ulkosuomalainen eikä asuinmaassani ole kaupoissa karkkikäytävää saati mahdollisuutta ostaa irtokarkkeja. Joka kerta kun käyn suomessa niin järkytyn siitä aikuisten ihmisten parveilusta karkkien luona. Niitä ostetaan valtavia määriä!

En pidä siis mistään irtokarkeista ja ainut mitä suomessa käydessäni ostan on pussi kouvolan lakua jota syön joulun pyhinä.

Söisit pääsiäispyhinä tai juhannusaamuna.

Kiitos vaan ehdotuksestasi mutta en vietä kumpaakaan, pitäydyn siis joulunpyhien lakritsipussissa kun ei ole myöskään tarve lisätä vuosittain syötyä määrää :)

Vierailija
68/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehdeista ja sellaisista kirpeistä karkeista, joissa on hedelmää ja salmiakkia. Suolaiset salmiakit ja jauhosalmiakit myös löytävät pussiini. Joka perjantai ostan karkkipussin yhä, vaikka olen jo keski-ikäinen. Olen ollut aina perso makealle ja sallinkin sen itselleni järkevissä määrin.

Vierailija
69/69 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisista. Välillä tulee himo johonkin tiettyyn karkkiin ja lappaan sitä pussin melkein täyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän