Minkälainen rangaistus olisi sopiva eläinrääkkääjille
Minkälainen rangaistus olisi sinun mielestä sopiva eläinrääkkäyksestä?
Kommentit (21)
Pääsy mielenterveyspalvelujen piiriin. Enkä tarkoita tätä rangaistuksena.
Hyvin harva mieleltään terve syyllistyy julmaan eläinrääkkäykseen.
Mitä tilanteita itse olen ollut todistamassa, niin kaikissa tapauksissa on ollut kyse mielenterveysongelmista.
Sitä ei taida olla laillista kirjoittaa.
Suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.
Velvoittava puoluetoiminta esim. jonkin puolueen elekäläisjaostossa.
Nimitys demarien puoluesihteeriksi on kyllä raju rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei taida olla laillista kirjoittaa.
mullekin tulee vain painokelvottomuuksia mieleen. mutta sellaisten uhkaa toivoisin. eri asia, että riittääkö pelkkä uhka estämään eläinrääkkäystä.
Harvemmin näihin auttaa mitkään rangaistukset jos eläintenpito kieltoa ei sellaisena pidetä. Useinkin nämä ihmiset tarvitsisi enemmin hoitoa kuin rangaistuksia. Mielenterveyden ongelmissa vain on usein se ikävä piirre että sitä hoitoa ei haluta eikä sitä oteta vastaan. Pakkohoidosta taas ei yleensä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilanteita itse olen ollut todistamassa, niin kaikissa tapauksissa on ollut kyse mielenterveysongelmista.
On olemassa myös pahoja ihmisiä, ilman mitään mielenterveyden diagnooseja. Sitä ei aina haluta myöntää, koska turvallisempi ajatus mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tilanteita itse olen ollut todistamassa, niin kaikissa tapauksissa on ollut kyse mielenterveysongelmista.On olemassa myös pahoja ihmisiä, ilman mitään mielenterveyden diagnooseja. Sitä ei aina haluta myöntää, koska turvallisempi ajatus mielelle.
Oikeastaan ihan sama mistä se pahuus johtuu mielenterveydenhäiriöistä tai jostain muusta. Yhtä vähän niistä rangaistuksista on hyötyä.
Huhhuh miten tyypillinen koirakämppä! Noi sonnat ja sotku, yäk.
KOIRA PITÄÄ SAADA OTTAA MUKAAN KAHVILAAN JA TARJOTA SILLE VIRIKKEITÄ JA VIRVOKKEITA. MUUTRN KÄY NÄIN. KOIRA PITÄÄ SAADA MYÖS OTTAA LENTOKONEESEEN SISÄLLE MUTTA SEN KIRLTÄÄ LENTO EMÄNNÄT KUN NE KUULEMMA SAA SITTEN KUUNNELLA HAUKKUMISTA KUN MUUT MATKUSTAJAT VALITTAA NÄÄ TEKO ALLERGISET JA YLIHERKÄT AISTI VIKAISET!!! MÄ LENNÄN VIIKOTTAIN JA HAEN JOPA KADULTA ONNETTOMIA KOIRA PARKOJA BUKARESTISTA TAI MUUTEN ARESTISTA KUN SIELLÄ JOUTUU HELPOSTI. MÄ PELASTAN NIIDENKIN KOIRIEN HENGEN JA KUN NE SAA KUNNON RUOKAA NE ON IHAN VAAN OMNOMNOMNOMNOO!!! XDDD SE ON MAHTAVA TUNNE JA TIETÄÄ ONNISTUNEERNSA JOSSAKIN EIKÄ MEE KUTEN TOSSA TURUN JUTUSSA!
Tekovälineiden menetys valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Tekovälineiden menetys valtiolle.
Se sohvanpuolikas?
Vierailija kirjoitti:
KOIRA PITÄÄ SAADA OTTAA MUKAAN KAHVILAAN JA TARJOTA SILLE VIRIKKEITÄ JA VIRVOKKEITA. MUUTRN KÄY NÄIN. KOIRA PITÄÄ SAADA MYÖS OTTAA LENTOKONEESEEN SISÄLLE MUTTA SEN KIRLTÄÄ LENTO EMÄNNÄT KUN NE KUULEMMA SAA SITTEN KUUNNELLA HAUKKUMISTA KUN MUUT MATKUSTAJAT VALITTAA NÄÄ TEKO ALLERGISET JA YLIHERKÄT AISTI VIKAISET!!! MÄ LENNÄN VIIKOTTAIN JA HAEN JOPA KADULTA ONNETTOMIA KOIRA PARKOJA BUKARESTISTA TAI MUUTEN ARESTISTA KUN SIELLÄ JOUTUU HELPOSTI. MÄ PELASTAN NIIDENKIN KOIRIEN HENGEN JA KUN NE SAA KUNNON RUOKAA NE ON IHAN VAAN OMNOMNOMNOMNOO!!! XDDD SE ON MAHTAVA TUNNE JA TIETÄÄ ONNISTUNEERNSA JOSSAKIN EIKÄ MEE KUTEN TOSSA TURUN JUTUSSA!
Huolehditko myös että ne rescue-koirat pääsee suomessa hyviin koteihin? Me ollaan mietitty ekan koiran hankintaa rescuena. Meillä on nelihenkinen perhe, 2- ja 4-vuotiaat vilkkaat lapset. Sopisiko meille?
Minusta rääkkääjälle voi tehdä saman kuin teki toiselle (ihmiselle tai eläimelle).
Pitäisi määrätä puoluesihteeriksi demareihin.
Saako ihmisen pahoinpidellä jos se on syyllistynyt eläinten kaltoinkohteeluun ja rääkkäykseen?