Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun mies jää laukeamisen jälkeen sisälle

Vierailija
08.10.2023 |

Eilen illalla nukkumaan mennessä olin pms-oireiden vuoksi levoton ja kun mieheni ei enää kestänyt sängyssä pyörimistäni, niin sitten pantiin. Saan aina hyvin unta seksin jälkeen. Aamulla mies herätti minut ja pantiin, jonka jälkeen jäätiin sänkyyn loikoilemaan. noin tunti sen jälkeen pantiin taas ja tällä kertaa mies laukesi ehkä kolmen työnnön jälkeen. Miestä toki tilanne harmitti, mutta minä pyysin häntä jäämään sisälleni, nostelin lantiotani ja keskityin kunnolla tuntemaan hänen kalunsa sisälläni, kun sain sitten voimakkaan orgasmin. Samalla kun sain orgasmin, mies alkoi kovettua uudelleen sisälläni ja jatkettiin sitten siitä. Tuo oli ensimmäinen kerta meillä, että mies jääkin sisään laukeamisen jälkeen ja minun orgasmini sitten laukaisi miehessä uuden erektion. Mies kuvasi sitä tunnetta hillittömäksi ja ehdotti, että tulevaisuudessakin tehdään samoin, haluaa kokea sen uudelleen.

Onko palstalaiset kokeilleen samaa ja etenkin kiinnostaa miesten mielipide, että jos olette kokeneet, niin tuntuuko erektion kehittyminen erilaiselta sitten kun on naisen sisällä ja emätin supistelee sen kovaksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keino saada uudestaan.

T: Holmesin Joni

Vierailija
2/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jutella näistä asioista sen miehesi kanssa ihan yksityisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pystyvä mies sulla, kun saa kovettumaan laukeamisen jälkeenkin. Kyllä kelpais.

Vierailija
4/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, väärä palsta.

Ilmiannettu.

Vierailija
5/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit saada noin nopeasti orgasmin? Kolmen työnnön jälkeen?

Vierailija
6/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille sopii tantra.

Vierailija
7/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pystyvä mies sulla, kun saa kovettumaan laukeamisen jälkeenkin. Kyllä kelpais.

Apteekista löytyy sinisiä pillereitä, joilla onnistuu!

Vierailija
8/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, väärä palsta.

Ilmiannettu.

noniinpä olikin. Huomasin sen itsekin, en viitsinyt sanoa mitään, ajattelin, että jään katsomaan sitten miten nopeasti joku pahoittaa mielensä. Olin kyllä seksi-aiheen sivulla, kun aloitukseni tein, ties miksi sitten lipsahti tänne

Vierailija
9/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko jutella näistä asioista sen miehesi kanssa ihan yksityisesti?

Älä muuta sano. Minuakin vituttaa että joillakin on tuollaista ja tulee vielä minun internettiin elvistelemään sillä. Paska tyyppi

Vierailija
10/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit saada noin nopeasti orgasmin? Kolmen työnnön jälkeen?

no siinä välissä oli minun osuuteni, varmaan joitakin minuutteja siihen meni, että minä sain itselleni orgasmin ja siitä mies kovettui. Tällä nyksällä on aikalailla aina valmis kalu, mikä lie syy siinä sitten, mutta en valita.

Vierailija
11/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille sopii tantra.

Meillä harrastetaan tanttaseksiä.

m57

Vierailija
12/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille sopii tantra.

tantra voisi kyllä olla kiinnostavaa

Vierailija
13/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin aika kiimainen meno teillä. Aivan huikea. Olisi varmasti mielenkiintoinen asia kokeilla mutta vaimolla on sellainen kiire pesulle, että melkein ensimmäisen ruikkauksen jälkeen on jo pesuhuoneen ovella. En tiedä milloin tuota pääsisi koittamaan.

Vierailija
14/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin aika kiimainen meno teillä. Aivan huikea. Olisi varmasti mielenkiintoinen asia kokeilla mutta vaimolla on sellainen kiire pesulle, että melkein ensimmäisen ruikkauksen jälkeen on jo pesuhuoneen ovella. En tiedä milloin tuota pääsisi koittamaan.

Minua taas kiihottaa miestuttavani spermat sisälläni :P harmi että vaimollasi on noin kiire pesulle, ehtisi sitä myöhemminkin

Vierailija
15/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas kiihottaa miestuttavani spermat sisälläni :P harmi että vaimollasi on noin kiire pesulle, ehtisi sitä myöhemminkin

Tietääkö miehesi?

Vierailija
16/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika harva mies menee ulos orkkunsa jälkeen. Mä ei ainakaan menisi. Olisi aika tylyä naiselta ajaa mies pakkaseen orkkunsa jälkeen.

Vierailija
17/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi?

Ei ole sattunut puheeksi.

Vierailija
18/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat kokea sen joskus. En voi miehen näkökulmasta vastata, mutta on se naisellekin aika mukava kokemus.

Vierailija
19/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan kiihottava ketju. Pystyispä munkin mieheni lauettuaan kovettumaan vielä uudelleen sisälläni. Huh.

Vierailija
20/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi?

En ole parisuhteessa vaan minulla on seksisuhde yhden miehen kanssa.