Maalaanpa tässä muijalleni synttärikortin vesiväreillä
Ei mulla muuta. Varmaan tulee hauska niinku aina. t:taideukko
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muijas tykkää kun palstailet tällä alvariin ja et edes laatu aikaa vietä hänen kanssa sunnuntaina?
Nukkumassa onpi.
En ole vielä nukkumassa, mutta menen kohta. Jaksaa sitten huaaarataa pettäjämiesten kanssa kiltti miehen iloksi. Sellaista elämäntaidetta.
Olen itse se jännäkaveri
Ihanko tunnustat olevasi jän nä mies? Nythän meni jännäksi. Vihdoinkin jän nä mies palstalla ihan oikeasti.
Tosiaan ylis on paska
En ole pitkään aikaan käynyt. Tosi on, että siellä sisällön laatu meni huonompaan suuntaan. En ole pitkään aikaan käynyt yliksellä, joten enpä osaa sanoa tuohon mitään.
No se on paska. Ihan perseestä. Huonoja uudistuksia, rahaa vailla ja suuhengittäjä modeja
Uudistukset on huonoja, koska ylläpidon huomio on muualla. Ylläpito voisi juopotella vähän ja viinarahoilla palkata modeja ja muita hommiin vaikka tilapäisesti. Saisi aikaa miettiä niitä sisältöjä ja käydä ulkona. Raittiissa ilmassa voi tulla hyviä ideoita.
Modet on homoseksuaaleja kokoomuslaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muijas tykkää kun palstailet tällä alvariin ja et edes laatu aikaa vietä hänen kanssa sunnuntaina?
Nukkumassa onpi.
En ole vielä nukkumassa, mutta menen kohta. Jaksaa sitten huaaarataa pettäjämiesten kanssa kiltti miehen iloksi. Sellaista elämäntaidetta.
Olen itse se jännäkaveri
Ihanko tunnustat olevasi jän nä mies? Nythän meni jännäksi. Vihdoinkin jän nä mies palstalla ihan oikeasti.
Tosiaan ylis on paska
En ole pitkään aikaan käynyt. Tosi on, että siellä sisällön laatu meni huonompaan suuntaan. En ole pitkään aikaan käynyt yliksellä, joten enpä osaa sanoa tuohon mitään.
No se on paska. Ihan perseestä. Huonoja uudistuksia, rahaa vailla ja suuhengittäjä modeja
Uudistukset on huonoja, koska ylläpidon huomio on muualla. Ylläpito voisi juopotella vähän ja viinarahoilla palkata modeja ja muita hommiin vaikka tilapäisesti. Saisi aikaa miettiä niitä sisältöjä ja käydä ulkona. Raittiissa ilmassa voi tulla hyviä ideoita.
Korjaan: siis käyttää päihteitä vähemmän, jotta jäisi rahaa ja aikaa enemmän ylilaudan uudistuksiin ja vaikka moden palkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa onpi.
Olen itse se jännäkaveri
Tosiaan ylis on paska
Korjaan: siis käyttää päihteitä vähemmän, jotta jäisi rahaa ja aikaa enemmän ylilaudan uudistuksiin ja vaikka moden palkkaamiseen.
Siellä ne porsastelee ja pilaa kaiken. Espanjan lämmössä. Unohtavat lautakulttuurin ja suomalaisuuden molemmat. Eurooppalaistuvat ja antautuvat hedonismiin. Se ei tee kenellekään lopulta hyvää. Kyllä nuo asiat tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa onpi.
Olen itse se jännäkaveri
Tosiaan ylis on paska
Mun mielestä yliksellä on ollut muutamia paskoja kirjoittajia, mutta ei se koko lauta kuitenkaan paska ollut. Ne paskat kirjoittajat vaan teki siitä viihteestä joskus raskasta suoltamalla sitä paskaa. Ehkä olisi voinut moderoida enemmän ja tarkemmin joitakin henkilöihin meneviä asiattomuuksia pois, koska ei ole kiva lukea ketjua, jossa vaan haukutaan jotain tyyppiä kaikenlaisilla ilkeyksillä.
Se vähän tuli jossain vaiheessa kulttuuriksi siellä. Oon lurkannut iät ja ajat ja nähnyt sen "kehityksen". Tai no rappeuma se enemmän on. Ei edes aina ollut sellaista sielläkään, mutta siitä nyt on kauan aikaa.
Ongelma tuossa on, ettei perusterveet ihmiset voi jatkuvalla syötöllä ottaa negatiivista informaatiota vastaan. Joten en lurkkaa ylilautaa. Se on samaa kuin tuijottelisi viemäriin ja hajut tulisi jatkuvasti päin naamaa. Ylilaudalle vaan pitäisi saada positiivisuutta ja iloa enemmän niin tavoittaisi niitä maksavia asiakkaita. Muutenkin mainonnan pitäisi olla hyvin kohdennettua, jotta mainostajat voisi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa onpi.
Olen itse se jännäkaveri
Tosiaan ylis on paska
Mun mielestä yliksellä on ollut muutamia paskoja kirjoittajia, mutta ei se koko lauta kuitenkaan paska ollut. Ne paskat kirjoittajat vaan teki siitä viihteestä joskus raskasta suoltamalla sitä paskaa. Ehkä olisi voinut moderoida enemmän ja tarkemmin joitakin henkilöihin meneviä asiattomuuksia pois, koska ei ole kiva lukea ketjua, jossa vaan haukutaan jotain tyyppiä kaikenlaisilla ilkeyksillä.
Se vähän tuli jossain vaiheessa kulttuuriksi siellä. Oon lurkannut iät ja ajat ja nähnyt sen "kehityksen". Tai no rappeuma se enemmän on. Ei edes aina ollut sellaista sielläkään, mutta siitä nyt on kauan aikaa.
Ongelma tuossa on, ettei perusterveet ihmiset voi jatkuvalla syötöllä ottaa negatiivista informaatiota vastaan. Joten en lurkkaa ylilautaa. Se on samaa kuin tuijottelisi viemäriin ja hajut tulisi jatkuvasti päin naamaa. Ylilaudalle vaan pitäisi saada positiivisuutta ja iloa enemmän niin tavoittaisi niitä maksavia asiakkaita. Muutenkin mainonnan pitäisi olla hyvin kohdennettua, jotta mainostajat voisi hyötyä.
Tässä pitää tietää ne omat rajat, ja milloin ne tulee vastaan. Jotkut pikkupoikien kys -kommentit ei tunnu jossain välissä miltään. Jos huomaa että ne viestit vaikuttaa mielialaan, niin kannattaa pitää taukoa. Onhan siellä ihan selviä aikuisia mielenterveys -casejä joukossa, jotka on ihan narsistisia paskoja.