Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaanpa tässä muijalleni synttärikortin vesiväreillä

Vierailija
08.10.2023 |

Ei mulla muuta. Varmaan tulee hauska niinku aina. t:taideukko

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuva siihen tulee?

Vierailija
2/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö rotta jolla on synttärihattu päässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muijas tykkää kun palstailet tällä alvariin ja et edes laatu aikaa vietä hänen kanssa sunnuntaina?

Vierailija
4/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muijas tykkää kun palstailet tällä alvariin ja et edes laatu aikaa vietä hänen kanssa sunnuntaina?

Nukkumassa onpi.

Vierailija
5/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean sinisen värin ja merellisen tuoksun saat WC-raikastimesta.

Valmista väriseosta voit ammentaa suoraan pytystä.

Vierailija
6/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ylilauta on paska nykyään ja vaihtoehtolauta meni kiinni. Missäs muuallakaan höpisen tyhmiä juttujani?

Vierailija
7/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Minäkin olen ajatellut taiteilla kortteja lähiaikoina. En kyllä maalaa niihin mitään. 

Vierailija
8/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

En ole vielä nukkumassa, mutta menen kohta. Jaksaa sitten huaaarataa pettäjämiesten kanssa kiltti miehen iloksi. Sellaista elämäntaidetta. 

Vierailija
9/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

En ole vielä nukkumassa, mutta menen kohta. Jaksaa sitten huaaarataa pettäjämiesten kanssa kiltti miehen iloksi. Sellaista elämäntaidetta. 

Olen itse se jännäkaveri

Vierailija
10/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

Olen itse se jännäkaveri

Ihanko tunnustat olevasi jän nä mies? Nythän meni jännäksi. Vihdoinkin jän nä mies palstalla ihan oikeasti. 

Vierailija
11/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

Olen itse se jännäkaveri

Ihanko tunnustat olevasi jän nä mies? Nythän meni jännäksi. Vihdoinkin jän nä mies palstalla ihan oikeasti. 

Tosiaan ylis on paska

Vierailija
12/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas  ka  per se   pil   lu pi    lu   por no   lehti

Vierailija
13/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaa ts a jaja jaja jja jjaj jaja jaa AAA tsajaj jajjaj jajajja jjaa ja AAAA tsajaj jajaj a

Vierailija
14/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa ketjuni modehomot

Vierailija
15/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

Olen itse se jännäkaveri

Tosiaan ylis on paska

En ole pitkään aikaan käynyt. Tosi on, että siellä sisällön laatu meni huonompaan suuntaan. En ole pitkään aikaan käynyt yliksellä, joten enpä osaa sanoa tuohon mitään. 

Vierailija
16/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä teitä edes tunne

Vierailija
17/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

Olen itse se jännäkaveri

Tosiaan ylis on paska

En ole pitkään aikaan käynyt. Tosi on, että siellä sisällön laatu meni huonompaan suuntaan. En ole pitkään aikaan käynyt yliksellä, joten enpä osaa sanoa tuohon mitään. 

No se on paska. Ihan perseestä. Huonoja uudistuksia, rahaa vailla ja suuhengittäjä modeja

Vierailija
18/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode on ollut nukkumassa, koska täällä on sallittu aamun ajan huumoria. 

Vierailija
19/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode on ollut nukkumassa, koska täällä on sallittu aamun ajan huumoria. 

No harmi. Alkoi kaduttamaan tämä avautuminen.

Vierailija
20/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkumassa onpi.

Olen itse se jännäkaveri

Tosiaan ylis on paska

No se on paska. Ihan perseestä. Huonoja uudistuksia, rahaa vailla ja suuhengittäjä modeja

Mun mielestä yliksellä on ollut muutamia paskoja kirjoittajia, mutta ei se koko lauta kuitenkaan paska ollut. Ne paskat kirjoittajat vaan teki siitä viihteestä joskus raskasta suoltamalla sitä paskaa. Ehkä olisi voinut moderoida enemmän ja tarkemmin joitakin henkilöihin meneviä asiattomuuksia pois, koska ei ole kiva lukea ketjua, jossa vaan haukutaan jotain tyyppiä kaikenlaisilla ilkeyksillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi