Onki hyvä syy jättää aviomies, kun hän on rutiköyhä?
Vuodesta toiseen tämä vaan jatkuu. Olen odottanut parempia aikoja, joita on lupailtu. Meillä on yksi lapsi. Miehelläni on yritys, jolla menee huonosti. Hän tekee hyvin paljon töitä, mutta se ei rahapussia kasvata. Hänen tulot kituuttaa koko ajan siinä rajalla, että saa osuutensa asumisesta yms maksettua. Ruoan ostan melkein kokonaan minä, ja tietysti lapsen vaatteet ja tarvikkeet. Minulla meni kaikki säästöt kun hoidin lasta hänen ollessaan pieni, kun mies ei tuonut rahaa taloon työnteosta huolimatta. Hän ei osaa luopua yrityksestään useista keskusteluista ja laskelmista huolimatta. Vielä tulee se nousu kuulemma.
Kommentit (24)
Avioliitto rahan kanssa pitäisi voida virallistaa.
Jokaisen pitäisi mennä naimisiin sen kanssa jota rakastaa.
Minunkin nainen jätti minut mutta ei tiennyt että minulla on rahaa säästössä aika paljon koska sain osinkoni firmasta jonka isäni ja minä omistamme. Nainen sanoi meillä ei ole hyvää tulevaisuutta ja sellaista. Isäni firma on nyt minun koska isä jäi eläkkeelle ja olen myymässä firmani ensi vuonna 4 miljoonalla.
Joo, eihän köyhä oo minkään arvoinen.
Jos yrittät lopettaisivat yrittämisensä, niin sinulta ainakin se naurunaihe loppuisi ja muutenkin hymysi hyytyisi, kun Suomi olisi alta aikayksikön 'kanttuvei'.