Menisitkö taloyhtiön lenkkisaunaan?
Kävin kerran nuorena, mutta nyt keski-ikäisenä en menisi ikipäivänä. Hygienia, plus en halua tavata naapureita alasti!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä asuinpaikassa oli. En käynyt, koska melkein kaikki naapurit oli miehiä.
Mä en taas käy ikinä asuntoni vaatehuoneeseen edellisen asukkaan kyhäämässä saunassa. Käyn taloyhtiön saunassa, sekä omalla vuorollaan että lenkkisaunassa. Siellä on vaan niin paljon paremmat löylyt. Surkeaa koppisaunaa käytän varastona.
En häpeile vartaloani. Ei ne muiden talon asukkaiden vartalot ole sen kummempia.
Minä rentoudun kun puhun muiden kanssa. Jos puhuminen on vastavuoroista eikä agendaa omista tai kaikista maailman asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin kerrostalossa ja ei olisi omaa saunaa niin kävisin. Käyn myös uimahallin, kuntosalin ja kylpylöiden saunoissa.
Yök, yök, yök, yök!! 🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiön saunassa löylykauhan varsi yleensä poikki ja haisee kakalle.
Siihen on joku kakannut...
Meidän taloyhtiössä lenkkisauna keskiviikkoisin naiset 18-19.30 miehet 19.30-21. Samat tyypit käyvät. Käyn itse lenkkisaunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja löylykauhan kuupa on sunhanurissa.
Vierailija kirjoitti:
No. Löytyiskö täältä seuraa harjutorin saunaan? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Mulla on pulaa ystävistä ja kavereista.
Milloin mennään?
Jorma
Lenkkisauna on kyllä aika lailla 70-lukua! Eipä ole käynyt koskaan mielessä käydä sellaisessa.
Työn puolesta kun on ollut hotelliöitä, niin ns. reppurisaunassa on tullut käytyä monestikin.
Käsittääkseni moni hotelli piti saunaa lämpimänä hieman myöhempään varsinaisten naisten ja miesten saunavuorojen jälkeen, jotta kaupparatsutkin kerkesivät myyntireissuillaan saunomaan.
Lenkkisauna voi johtaa seksiin naapurin kanssa🍑
Mulla on jo mies ja hyvä mies onkin. En kaipaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta naiset.
Mies seksiä naapurin Jorman kanssa.
Jotkut ei tajua täällä palstalla että naisille ja miehille on omat lenkkisaunavuorot.
Mun talossa tiistaisin käy miehet ja torstaisin käy naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta naiset.
Mies seksiä naapurin Jorman kanssa.
Mä olen nainen.
Mahtaako kylpypyyhkeet olla sallittuja lenkkisaunassa, uimahallissa kun ei saa pitää.
Meidän taloyhtiön lenkkisaunan miesten vuorolla käy aniharvoin muita kuin minä - ja kaksi nuorta salskeaa atleettia, noin 22-25 - vuotiaita. Ovat ilmeisesti opiskelijoita eivätkä halua maksaa saunavuorosta. Ovat kämppiksiä, en tiedä onko heillä enemmänkin yhteistä kuin urheiluharrastukset ja kämppäkaveruus. Veljeksiä eivät ainakaan ole. Minusta on tullut heidän takiaan lenkkisaunan vakioasiakas, ovat niin komeaa katseltavaa. Ja onhan hyvä että lenkkisaunan käyttöaste pysyy jonkinlaisena kun se kuitenkin lämmitetään. - M40
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä asuinpaikassa oli. En käynyt, koska melkein kaikki naapurit oli miehiä.
Lenkkisaunassa naisille ja miehille on omat vuoronsa. Vai oletko mies ja epäilet, että pilisi jäykistyy taistelukuntoon kun näet toisia alastomia ukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Ruskean talon touhuja.
Ei kiinnosta saunoessa vatvoa kenenkään asukkaan asioita. Ei kiinnosta muutenkaan.
Väittäisin, että huolesi on turha.
Saunominen on rentoutumista varten. Löylyissä pitäisi olla hiljaa.