Montako kertaa viikossa/päivässä käyt suihkussa?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te pesemättömät ette ilmeisesti tajua haisevanne. Kohteliaat ihmiset eivät kovin helposti näytä inhotustaan, mutta kyllä te valitettavasti lemuatte. Herra paratkoon, ja joku vielä tunkee jotain puutereita tai kuivashampoita likaiseen tukkaan. Yök.
Kuivashampoota yleensä käytetään juurikin likaisiin hiuksiin
"Kuivashampoon käyttö: puhtaisiin vai likaisiin hiuksiin? Kuivashampoo puhdistaa nimensä mukaisesti hiukset ilman vettä. Yleensä kuivashampoota käytetään likaisiin hiuksiin, mutta joskus kuivashampoota neuvotaan käyttämään jo heti hiustenpesun jälkeen, jotta hiukset eivät rasvoittuisi nopeasti."
Ei se hajua vie. Hetken illuusio, ettei tukka näytä rasvaiselta. Oletko ihan idiootti.
Mitä ihmeen hajua, ei minun hiukset haise yleensä edes likaisena ellen urheile
Et haista itse, kun olet tottunut niihin omiin käryihisi. Muut kyllä haistavat.
Mieheni tykkää nuuhkia hiuksiani koska ne tuoksuvat HYVÄLLE
Muistutan, että ihmisen keho on yksilöllinen ja kehon eri kohdat kaipaavat erilaista huomiota. Ei käsivarsi usein haise viikonkaan jälkeen, mutta kainalo voi haista jo tunnin päästä pesusta. Reaktiot pesuaineisiin ja elämäntilanteisiin on myös erilaisia. Esimerkiksi nainen voi haista enemmän ja vähemmän kuukauden eri vaiheissa.
Itselläni on sääntö, että peseydyn tilanteen mukaan. Kainalot voin pestä montakin kertaa päivässä, mutta hiukset voi olla päiviäkin pesemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te pesemättömät ette ilmeisesti tajua haisevanne. Kohteliaat ihmiset eivät kovin helposti näytä inhotustaan, mutta kyllä te valitettavasti lemuatte. Herra paratkoon, ja joku vielä tunkee jotain puutereita tai kuivashampoita likaiseen tukkaan. Yök.
"Kuivashampoon käyttö: puhtaisiin vai likaisiin hiuksiin? Kuivashampoo puhdistaa nimensä mukaisesti hiukset ilman vettä. Yleensä kuivashampoota käytetään likaisiin hiuksiin, mutta joskus kuivashampoota neuvotaan käyttämään jo heti hiustenpesun jälkeen, jotta hiukset eivät rasvoittuisi nopeasti."
Ei se hajua vie. Hetken illuusio, ettei tukka näytä rasvaiselta. Oletko ihan idiootti.
Et haista itse, kun olet tottunut niihin omiin käryihisi. Muut kyllä haistavat.
Mieheni tykkää nuuhkia hiuksiani koska ne tuoksuvat HYVÄLLE
Miehesi on tottunut sonnan hajuun, tuttua ja turvallista. Käykö hänkin vaan kerran viikossa pesulla? Haisulit
Minä en hikoile juuri ollenkaan (tai sitten käyn suihkussa, jos olen hikoillut), hiukset myös rasvoittuvat nykyään vähemmän, kun olen kiinnittänyt huomiota pesuaineisiin ja käyn suihkussa vain kahdesti viikossa. Tietenkin alapesu ja kasvopesu päivittäin. Itse olen tosi hajuherkkä, mutta tämä on mulle hyvä, kun en ole mikään "nihkeä erittäjä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse haisen ihan p a s k a l l e joka päivä, myös hiukset. Ottaen huomioon että käy töissä ja altistuu liikenteelle, pakokaasuille. Jo se tekee likaiseksi
Ja sitten peset hiuksesi shampoolla, josta jää enemmän kemikaaleja kuin ulkoa koskaan. Onnea sulle ja sun psykooseille.
Elämäni ensimmäisen kerran kävin suihkussa 18-vuotiaana muutettuani opiskelija-asuntoon. Opiskeluajan jälkeen olen käynyt suihkussa lähinnä vain ulkomaanmatkoilla ja kavereiden saunailloissa. Ed3llisestä kerrasta on nyt hieman yli vuosi.
Itse oon umpiläski ja koen tarpeekseni tästä syystä käydä suihkussa ihan jokaikinen päivä. Vähintään juurikin sen kerran päivässä. (Läskit alkaa haisemaan herkemmin ja sen oon huomannut myös itse), mutta kun jouduin sairaalahoitoon (se EI liittynyt lihavuuteeni, vaan autoimmuunisairauteeni, joka puhkesi lapsena ennen lihavuutta), niin he eivät antaneet kuumeeni takia mun mennä suihkuun, vaikka olin siihen mennessä ollut jo 3pv ilman suihkua. Kuulemma en ollut sen tarpeessa vielä. Hemmetin oksettava ja likanen olo oli kyllä itsellä. Painoin yli 120kg jo silloin. Samoissa mitoissa nykyään ja mikään ei kuvota mua niin paljoa kuin likaiset, haisevat ihmiset.
N24
Ihmiset jotka eivät koskaan käy saunassa vasta likaisia ovat. Suihku ei korvaa saunaa/löylyjä joka irrottaa lian
Vierailija kirjoitti:
Te jotka käytte suihkussa kahdesti päivässä, miksi? Joka kerta shampoopesu hiuksille?
Toki itsekin hyvin satunnaisesti käyn suihkussa pari kertaa päivässä, jos jotain menoa on ja päivään sisältyy urheilua johonkin epätavalliseen väliin. Mutta onko jotain muuta syytä, varmaankin?
Haluan työpäivän jälkeen käydä suihkussa ja pestä myös hiukset. Teen fyysistä työtä, jossa pitää olla vielä hattukin päässä. Aamusuihkussa en kastele hiuksia vaan pesen yön hikoilut ja nihkeyden pois (huom. jokainen terve ihminen erittää hikeä yöllä), tämä suihkuttelu kestää minuutin ja päivän voi aloittaa virkeänä.
Kerran viikossa,toki käytän bideetä ja pesen kainalot.En ole hikoavaa tyyppiä.
Joka toinen päivä.
Joskus pystyy venyttämään kolmeen päivään, ja joskus pitää käydä joka päivä.
Työpäivinä 1-2 kertaa päivässä, muuten joka toinen tai joka kolmas päivä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri valehtelee että käy joka päivä saunassa.
Mun ex työkaveri kävi todistetusti joka työpäivä töiden jälkeen työpaikan saunassa. Mutta se ei käynyt suihkussa saunomisen yhteydessä ja vaihtoi vaatteet kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa. Toki intiimialueet tulee putsattua mutta en koe tarvetta peseytyä useammin. Johan siinä iho irtoaisi. Hiuspuuteri saa hiukset näyttämään myös puhtailta ja kasvaakin paremmin kun ei ole koko ajan pesemässä
Pesemisellä tai pesemättä jättämisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka nopeasti hiukset kasvavat! Haloo nyt taas.
Joka aamu. Joskus poikkeuksellisesti voi jäädä joku kerta väliin ja joskus voin käydä 2 kertaa päivässä. Mutta periaatteessa siis 7krt/viikossa.
Kyllä itse haisen ihan p a s k a l l e joka päivä, myös hiukset. Ottaen huomioon että käy töissä ja altistuu liikenteelle, pakokaasuille. Jo se tekee likaiseksi