Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

upeimmat treffit

Vierailija
07.10.2023 |

Menin sokkotreffeille ja vastassa oli läpikotaisin tatuoitu nainen. Sanoin heti ettei tatuoinnit ole mun juttu, mutta ei tässä nyt viitsi treffejä samantien lopettaa. Voidaan me viettää aikaa yhdessä ihan muutenkin.
Nainen sanoi siihen, että hän aikoo panna tänään ja jos sinua ei kiinnosta, niin hän mieluummin lopettaa nämä treffit tähän.
Tuollainen törkeä päällekäyvyys hieman kiihotti ja sanoin siihen, että hän voi yrittää kääntää mun päätä asiassa.
Tästä ei neuvotella, minulla on kämppä tossa vähän matkan päässä, joten mennään sinne kääntämään sitä sun päätäsi.
Hiukan epäröin edelleen, mutta ajattelin katsoa mitä tästä mahtaa seurata.
Perillä istuin sohvalle ja nainen tuli muitta mutkitta hajareisin mun syliini ja alkoi suudella. Yritin vähän estellä, mutta nainen vain jatkoi. Tuo alkoi jo tuntumaan peniksessä, joka pullistui mukavasti. Nainen ei myöskään voinut olla huomaamatta kuinka penis painoi hänen vartaloaan vasten ja hän koitti sitä toisella kädellään.
Taidat sittenkin haluta panemista, hän totesi.
Hän veti housuni alas ja tarkasteli hyvän aikaa penistäni, hyväillen sitä kädellään ja ottamalla sen välillä suuhunsa.
Sitten hän nousi ja otti omat housunsa pois. Nappasi jostain kondomin ja kääri sen hitaasti päälle.
Sitten hän istahti pohjaan saakka katsoen koko ajan silmiini.
Vähän aikaa istuttuaan, hän aloitti hitaan ratsastuksen, samalla kertoen kuinka hän vaatii miehiltään täydellistä kuuliaisuutta. Siinä se puhui ties mitä vaatimuksia silä on miehille ja en viitsinyt kuunnella, vaan katseeni harhaili hänen rinnolleen. Samassa litsari lävähti makeasti poskelleni.
Kun mä puhun sulle, niin sä katsot minua silmiin. Onko selvä?
Kerroin sen olevan selvän ja tuo kiihotti minua vielä enemmän. Sitten en kyennyt enää pidättelemään ja sain.
Nainen kysyi, että saanko aina noin nopeasti. Yritin selittää, että ainoastaan kun nainen on liian kaunis ja kiihoittava.
Sitten se heitti mut ulos ja sanoi, että voin pitää kondomin muistona.

Oli ihanat treffit ja olen säilytänyt kondomia siitä lähfien muistona tosta ihansta illasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit kotoa krapulassa ripulit sängyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme