Miten te voitte olla selvinpäin lauantai iltana kun ulkona on kova myrsky?
Aika tylsää on vaan ei mitään tekemistä. Minä juon olutta ja kuuntelen musaa ja katson tube videoita.
Kommentit (42)
Ei taida tänään maistua mikään, kun ollut kolme päivää jäätävässä flunssassa ja tänään alkaa vasta elämä palata, vaikka vieläkin paleltaa ja väsyttää...
Teen maisterivaiheen opintoja. Takana täysi työviikko ja viikonloput ovat opiskeluja varten. Onneton on sinun elämäsi, jos et muuta tekemistä keksi kuin ryyppäämisen.
Äkkiseltään ei olisi tullut mieleen, että miten myrsky liittyy juomiseen.
Mä en muuten juo alkoholia, paitsi silloin kun on MYRSKY, niin otan sen kunniaksi.
Olen 28, enkä ole vielä kertaakaan elämässäni juonut alkoholia.
Myrsky Hämeessä. A olutta juotu jo kuusi, ei enempää. Puita kaatunee.
Nautin kirjan lukemisesta ja teestä, mukavaa olla lämpimässä sisällä, kun ulkona myrskyää. Ei tässä mitään alkoholia kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos ap kun kaikki meistä ei ole kaltaisiasi juoppoja.
Kun ulkona myrskyää, niin voi keittää kahvit tai ison mukin kaakaota. Onneksi ei ole pakko lähteä minnekään lauantaina ja illalla voi katsoa pimennetyssä olohuoneessa jonkun jännän elokuvan isolta tv-ruudulta.
Nyt alkaa löytyä matkimisen arvoista. Saatan katsoa jotain hauskaa ettei ala yöllä pelottamaan. :D Olen lukenut lemmieläinten hautausmaan 13-14 vuotiaana kun sain sen joululahjaksi. Jätkä luki sen kahdessa yössä. Se oli silloin uusi kirja. Ei niitä kauhukirjoja ole vissiin tarkoitettu päivän valossa luettaviksi. Nyt tuleekin aikaisin pimeää niin jos sattuu se kirja olemaan niin voi hiippailla derryn kaduille.
Vähän voi käydä fiilistelemässä ulkona niin sitten on mukavampi olla sisällä. Joku tekosyy tai vot evö että saan potkittua itseni vähän kävelemään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen kännissä vain tyynellä säällä.
"Myrskyn jälkeen / On poutasää"
Ootas nyt, hierasen tot kristallipalloo - nyt alkaa kirkastuu, poutapäivii mie siule ennustan.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos ap kun kaikki meistä ei ole kaltaisiasi juoppoja.
Kun ulkona myrskyää, niin voi keittää kahvit tai ison mukin kaakaota. Onneksi ei ole pakko lähteä minnekään lauantaina ja illalla voi katsoa pimennetyssä olohuoneessa jonkun jännän elokuvan isolta tv-ruudulta.
Nyt alkaa löytyä matkimisen arvoista. Saatan katsoa jotain hauskaa ettei ala yöllä pelottamaan. :D Olen lukenut lemmieläinten hautausmaan 13-14 vuotiaana kun sain sen joululahjaksi. Jätkä luki sen kahdessa yössä. Se oli silloin uusi kirja. Ei niitä kauhukirjoja ole vissiin tarkoitettu päivän valossa luettaviksi. Nyt tuleekin aikaisin pimeää niin jos sattuu se kirja olemaan niin voi hiippailla derryn kaduille.
Vähän voi käydä fiilistelemässä ulkona niin sitten on mukavampi olla sisällä. Joku tekosyy tai vot evö että saan potkittua itseni vähän kävelemään ulos.
Kun luin tuon niin ilmaisin asian vähän pöljästi. Tarkoitin tuossa kahta eri kirjaa se niin voi hiippailla derryyn ja lemmikkien hautausmaa oli vain uusi. Joskus sakkaa kun kirjoittaa. Onhan ne elokuvinakin mutta ei ne vörki oikein samalla tavoin.
Tampere on myös kännissä. Sataa vettä, tuuli puhaltaa ja puut meinaavat kaatua. Tajusin varautua oluella ja tupakilla.
Yrittäkää pärjätä muut Suomen kansat. Voimia teille.
Lähinnä kyrpii ettei viitsi lähteä kauppaan. Ties mikä oksa lentää päähän. Ruoka lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä myrsky, täälä ainakin paistaa aurinko.
Etelä-pohjanmaa.
Helsingissä puut lähtee kohta juurineen irti maasta
Juominen on vain hyvä asia.