Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kerrostalohuoneistoon tuoda kaasulämmittimen?

Vierailija
07.10.2023 |

Täällä on varmaan kylmä taas ensi talvena.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä termostaattien persusäädön muutosta. Jos eivät suostu, kuuklaa rakenne ja tee itse. Jos et osaa pyydä tai tilaa osaava setä.

Vierailija
22/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassulämmitin tuottaa häkää tiiviissä sisätiloissa. Tarvittava ikkunan avaaminen vie hyödyn lämmittämisestä. Ellet halua siis kuolla häkämyrkytykseen.

Haluan kuolla.

Kiitos aamunauruista :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piere tarpeeksi sillä lämpiää 💨

Vierailija
24/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasu tuo kosteutta ja lisää kylmyyttä entisestään. Jos lisälämmitystä tarvitset, eikä valitus auta, niin ota kuitenkin sähkölämmitin.

Onko sähkön tuotantotavalla vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin?

Oletko jotenkin yksinkertainen?

Sähkön tuotantotavalla ei ole vaikutusta saatavan lämmön kosteusprosenttiin, mutta kaasulämmitin tuottaa kosteutta sisälle ihan helevetisti.

Vierailija
25/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen, käyttää hapen ilmasta ja tuottaa ehkä pieniä määriä häkääkin. Kaasuhella keittämiseen ok.

Vierailija
26/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huijaan lukittuja termostaatteja pienellä nihkeäksi kostutetulla minipyyhkeellä joka kiedottu termostaatin ympärille. Pyyhkeestä haihtuva pieni kosteus viilentää termostaattia.

Hyvä vinkki, kerro tarkemmin jos haluat miten tuo termostaatti pitää paketoida. Mulla on vaan nii hiton iso asunto etten tiedä kerkiinkö koko ajan kostutteleen pyyhkeitä. Sopiiko joku muu juttu tähän, sellainen jota ei tarvitse pitää kosteena jatkuvasti?

Vierailija
27/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poistanut yhden patterin termostaatista sen rajoittimen, nyt lämpenee todella kuumaksi. Talo vuodelta 1990 ja termostaatin takana on pieni muovipala yhtessä kolossa siinä kehän ympärillä. Veitsellä pujottelin pois ja nyt saa huomattavasti enemmän lämpöä. Toki käytän vain tarpeen mukaan jos oikeasti niin kylmä että sairastuu flunssaan.

Vierailija
28/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut tietenkin jossain kälysessä vuokraluukussa?

Vierailija
29/29 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä termostaattien persusäädön muutosta. Jos eivät suostu, kuuklaa rakenne ja tee itse. Jos et osaa pyydä tai tilaa osaava setä.

Ottaa vain termarin pois. Säätää avoimella ikkunalla huonelämpöä sopivaksi jos liikaa kuumuu. Eihän kerrostalossa lämmitys maksa mitään, kuten okt-asujilla. Täältä olen lukenut niin.