Kiltin tytön kokemukset armeijassa: "Harrastin armeijassa seksiä yli 30 miehen kanssa"
"Ennen armeijaa olin melko hiljainen ja tunnollinen tavallinen tyttö pitkässä seurustelusuhteessa. Armeija muutti kaiken. Kaikki alkoi jo p-kaudella, kun olosuhteet ajoivat intiimiin tilanteeseen erään alikersantin kanssa. Koska seurustelin, tämä musersi minut, sillä en kuvitellut pettäväni armeijassa. Hiljalleen ajauduin eri miesten kanssa useammin seksiin mitä oudoimmissa paikoissa, joskus ehkä hieman vastoin tahtoanikin. AUK:ssa aloin saada aika suoria ehdotuksia myös skappareilta. Sitten se tapahtui. Eräs skappari joka pystyi vaikuttamaan asemaani, kutsui huoneeseensa juttelemaan mitä tavoitteita minulla oli. Ei mennyt kauaa kun hän vain katseella kysyen tarttui minuun ja harrastimme seksiä hänen huoneessaan. Tilanne oli outo, sillä hän oli naimisissa ja paljon minua vanhempi. Aloin saada outoja katseita kasarmilla. Tämä oli muutamille muillekin tytöille kasarmin arkea. Nyt siviilissä koen häpeää, enkä enää voi ajatella seurustelevani. Tapaan vielä satunnaisesti intissä tapaamiani miehiä yhden illan juttujen merkeissä. Harrastin seksiä palvelusaikanani yli 30 miehen kanssa, yhden kanssa vain kerrallaan tosin. Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa ja ehdottivat tätä itse, joskus aloite tuli minulta. Ehkä kerran tai pari koin, että minua pakotettiin, mutta toisaalta painostavat tilanteet armeijassa ajoivat joskus siihen. Ja koskaan näistä ei puhuttu. Se vain tapahtuu." https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014020818022399
Kommentit (89)
Ainakin pioneeriaselajissa porailtiin vapaa-aikana poikien kanssa ihan muulla kuin sillä Pionjär-moottoriporakoneella ja ihan muuta kuin miinasijoja. Noh, liukumiinasijaa ehkä. Tiedän tasan tarkkaan, että tähän osallistui useimmat kaikista yksikköni tupien pioneereista ja tuvan esimiehistä ainakin pitkien ginesten aikaan. Sitten omaisten päivänä tyttöystävää puristaessa vaivihkaa vinkkattiin silmää toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa ajatella näin kiltempänä miehenä, että naiset harrastavat vuoden aikana seksiä useamman kumppanin kanssa moninkertaisesti enemmän kuin itse on koko elämän aikana harrastanut.
-M31
Hahha itse olen pannut yli 300 naista, älä uhirudu vaan laita kroppa ja tyyli kuntoon niin niit naisii kyl tulee.
-M32
Suttura kirjoitti että olisi itsekin yllättynyt, että tuo vain tapahtui. Aivan kuten alkuperäinen tarkoitus ei olisi ollut lähteä sinne nimenomaan lutkimaan.
Kyllä naiset pilas armeijanki. Ennen siellä harrastettiin vain miesten välistä seksiä. Moni tykästyi siihen kun vain rohkeni koittamaan. Kiitos paljon naiset. Nyt jää monelta inttijätkältä nämäkin kokematta.
Näin on. Pysykää akat pois miesten koulusta!
Minun aikanani intissä kauan sitten joutui joskus olemaan 3-4 viikkoakin kiinni.Silloin naisten polkupyöräkin jo kiihotti :)
Muistan kun pääsin silloisen tyttöystävän luo käymään aika lähelle kasarmia ensi kertaa iltalomilla alokasaikana. Halu oli aivan mahdoton, niin hänelläkin ja mentiin hänen huoneeseensa talon yläkertaan suoraan ja heti sänkyyn. En riisunut kuin housut ja peltipaita yllä pääsin melkein heti päälle ja sisään kun hänkin oli jo niin valmiina, otti vain housut pois. Se kiihotuksen tunne oli aivan taivaallinen ja laukesin varmaan minuutissa ensimmäisen kerran. Myöhemmin toki sitten lisää ja pidempään.. Ollaan oltu nyt jo tosi kauan naimisissa hänen kanssaan...:)
Hyvä tyttö, nauti elämästäsi niin kauan kuin voit, sittenkun on pallo jalassa ja lapsia, et voi enää mitään!
Sait varmaan ainakin kiertopalkinnon tittelin varusmiesaikanasi?
Iltalehdellä on vain euronkuvat silmissä