Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltin tytön kokemukset armeijassa: "Harrastin armeijassa seksiä yli 30 miehen kanssa"

Vierailija
06.10.2023 |

"Ennen armeijaa olin melko hiljainen ja tunnollinen tavallinen tyttö pitkässä seurustelusuhteessa. Armeija muutti kaiken. Kaikki alkoi jo p-kaudella, kun olosuhteet ajoivat intiimiin tilanteeseen erään alikersantin kanssa. Koska seurustelin, tämä musersi minut, sillä en kuvitellut pettäväni armeijassa. Hiljalleen ajauduin eri miesten kanssa useammin seksiin mitä oudoimmissa paikoissa, joskus ehkä hieman vastoin tahtoanikin. AUK:ssa aloin saada aika suoria ehdotuksia myös skappareilta. Sitten se tapahtui. Eräs skappari joka pystyi vaikuttamaan asemaani, kutsui huoneeseensa juttelemaan mitä tavoitteita minulla oli. Ei mennyt kauaa kun hän vain katseella kysyen tarttui minuun ja harrastimme seksiä hänen huoneessaan. Tilanne oli outo, sillä hän oli naimisissa ja paljon minua vanhempi. Aloin saada outoja katseita kasarmilla. Tämä oli muutamille muillekin tytöille kasarmin arkea. Nyt siviilissä koen häpeää, enkä enää voi ajatella seurustelevani. Tapaan vielä satunnaisesti intissä tapaamiani miehiä yhden illan juttujen merkeissä. Harrastin seksiä palvelusaikanani yli 30 miehen kanssa, yhden kanssa vain kerrallaan tosin. Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa ja ehdottivat tätä itse, joskus aloite tuli minulta. Ehkä kerran tai pari koin, että minua pakotettiin, mutta toisaalta painostavat tilanteet armeijassa ajoivat joskus siihen. Ja koskaan näistä ei puhuttu. Se vain tapahtuu." https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014020818022399

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on moraalit ja käsitykset erilaiset miehelle ja naiselle. Tervetuloa utopiaan!

Vierailija
42/89 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestenvälinen seksi on vielä yleisempää, harvassa taitaa olla ne miehet jotka ei armeijassa saaneet heppiä peppuun

venäläisillä on maailman homoin armeija siellä perseeseen paneminen armeijassa on traditio ja tapa.

Joo mutta iigor ei pane sergeitä sillai homosti kuten degeneroituneessa lännessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen armeijan käynyt ja "ei tapahtunut" yhdenkään miehen kanssa koska pistin heti rajat selväksi alusta asti. En voi edes käsittää miten joku tossukkaa voi vain ajautua moiseen ellei paljon omaa halua mukana. 

Oliko kuitenkin yrityksiä?

Vierailija
44/89 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tuo minusta kuulostaa hyväksikäyttötapaukselta. Toki intissä ollaan täysi-ikäisiä, että laitonta se ei ole. Esihenkilön sekaantuminen alaiseen on vähän kyseenalaista millä tahansa työpaikalla, mutta sellaisessa arvo- ja valtarakennelmassa kuin pv todella väärin. Enemmänkin vaikuttaa että heikko ihminen antoi periksi painostukselle kuin että voimaantunut seksihurjastelija käytti mahdollisuudet.

Toki vain iltalehden juttu.

Vierailija
45/89 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olin intissä niin jostain kumman syystä ne kokelasnaiset olivat aina hoikkia ja kauniita ja kantahenkilökunnan miehet pörräsi ympärilla kuin kärpäset pa*kan äärellä. Ei liene vaikea arvata milla perusteella johtajakoulutukseen valitut naiset valitaan.

AUKkiin pääsi vähän heikommallakin setillä, mutta ei sielläkään mitään sotano*suja koskaan ollut.

AUKiin tuntui pääsevän ihan vain sillä, että halusi sinne.

Vierailija
46/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin halunu munaa armeijassa mutta ei sitä silloin katsottu hyvällä että miesten kesken ollaan

Vierailija
47/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhh. Kun saisikin ottaa jonkun timmirunkoisen kokelastytön takaapäin jossain metsän siimeksessä. Kokelas nojaisi eteenpäin ja maastohousut olisi laskettu polviin, muuten sissipuku päällä ja sieltä alkaisin astua takaapäin, huhhuh mikä kiima nousi jo housuihin.

Vierailija
48/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomen lehdistö on jo tuhottu ja ajaa rikkaiden ja diktatuurin etuja.

Vierailija
49/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Saihan siinä seksiä samalla 30 miestäkin. Luulisi että olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
50/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hurjaa ajatella näin kiltempänä miehenä, että naiset harrastavat vuoden aikana seksiä useamman kumppanin kanssa moninkertaisesti enemmän kuin itse on koko elämän aikana harrastanut.

-M31

Mitä hurjaa siinä on? Mitä ihmeellistä seksissä edes on? Ei seksi ole mitään pahisten puuhaa. Sitä voi ihan kilttikin harrastaa.

Vierailija
51/89 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oisin halunu munaa armeijassa mutta ei sitä silloin katsottu hyvällä että miesten kesken ollaan

Olisit vain reippaasti pyllistänyt suihkussa

Vierailija
52/89 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että tämänlainen tarina menee totena läpi, varmaan ollut hauskaa kirjoittajalla.

Vierailija
53/89 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika hyvin herätti keskustelua lähes 10 vuotta vanha artikkeli, mutta pääasia on, että puhetta riittää 😁

Tuon lisäksi seksi on aivan liian ylimainostettua ja yliarvostettua touhua.

Vierailija
54/89 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kinesviikonlopun aikana . Hienoa. Toi ois kelvannut miehellekin. Koko tuvan orgiat. Sellaista saattaa ollakin.

Vierailija
55/89 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on huo*a. Sen on iltalehti meille miehille opettanut. Kymmeniä miehiä intissä, orgioita Himoksella. Prostituutiota, parinvaihtoa ja önlyfänssiä. Sitten vielä ihmettelevät naiset, jos me miehet emme enää pidä heitä muuna kuin panoreikinä. Minä muuna heitä pitäisi nykyään pitää, kun lehdet kertovat sen, millaisia nykynaiset kuulemma ovat?[/quote

Mitähän ne miehet luettelemissasi tapauksissa tekee?

Mitäs nämä naisia panevat miehet sitten on? Huo ria.

Vierailija
56/89 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tarina.

Jos tuo olisi tosi niin siinähän olisi 30 miesh  raa. 

Täälläkin miehillä on otsaa haukkua törkeästi tuon keksityn tarinankin mielikuvitusnaista vaikka kyseien tarinakin alleviivaa miesten täydellistä moraalittomuutta, munan jakamista kelle vaan ilman rajaa.

Vierailija
57/89 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaa mikä tasoteoria? kirjoitti:

"Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa..."

Yleensä, eikö aina?

Onkohan koskaan alempiarvoinen mies saanut korkeampiarvoista naista armeijassa?

Meillä miehistö pääsi laajasti nauttimaan eräästä naisalikessusta.

58/89 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy noin kun on koko kylän yhteinen polkupyörä.

Vierailija
59/89 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerrottu fantasia. Pelkkää valetta kuitenkin. 

Vierailija
60/89 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jälleen liitetty oletus/ajatus siitä, ettei "kiltti " tyttö halua seksiä, vain tuhmat...

Kumpia ne miehet sitten haluaa...niin kaksinaismoraalia kuin olla voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi