Kanituntijoita paikalla? Kanille tullut jo toinen patti.
Kani on 7 v. Kesän jälkeen huomasin, että kyljessä on pikkurillin pään kokoinen patti. Se ei ole yhtään kipeä, mutta pyörii siinä ihon alla. Ei ole kasvanut, tai korkeintaan ihan vähän.
Tänään huomasin, että vatsan alla on toinen samanlainen.
Tietääkö joku, mistä on kyse? Voiko olla syöpä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viestejä lukiessa väistämättä tulee mieleen että onko hän ns. heikkolahjainen. Kehitysvammaiset eivät välttämättä aina osaa tulkita ihmistä tai eläintä.
Niinpä. Tai sitten olen niin älykäs, ettet kykene ymmärtämään.
Joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, toivottavasti sinun lähtösi tulee pian. Ettet vaan kärsimään jäisi. Tuli mikä tauti tahansa. Eikä sitten mitään hoitoja edes migreeniin, angiinaan tms. Kanisikaan ei saa lääkkeitä joten miksi sinun pitäisi saada?
Jos olen taudin saadassani 80-vuotias, niinnkyllä: otan mieluummin vastaan hyvän lyhyen loppuelämän kuin väkinäisesti pidennetyn elämän.
Muista sitten että kipulääkkeitä et ota.
En, jos en tunne kipuja.
Tiedän kyllä, millainen kani on, jos sillä,on kipuja. Edellisellä kanillani oli. Ja voin satavarmasti sanoa, ettei tällä ole.
Saaliseläinten kanssa 30 vuotta touhunneena voin sanoa että et todellakaan tiedä onko kipuja vai ei. Jos tiedät, kyseessä on jo aivan valtavat tuskat, sellaiset joihin kuolee.
Ja minä olen huomannut, että Jos kani antaa ns. Retuuttaa itseään, ei sillä ole tuskia. Retuutuksella en tarkoita pahoinpitelyä, vasn voimakasta silittämistä tai rapsutusta. Kipuileva kani ei kestä kunnon kosketusta, se vetäytyy paikalta. Tervettä kania saa silittää niin, että se painautuu maata vasten.
Tämä kani on normaali, patteka saa pyöritellä ja painaa ilma, että edes havahtaa.
Väärin.
Perustele.
Minä puhuin kokemuksesta.
Jokainen kanikin on yksilö ja näyttää tai ei näytä jos on kipuja. ELÄINLÄÄKÄRIIN,ei kahta sanaa tästä väitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n viestejä lukiessa väistämättä tulee mieleen että onko hän ns. heikkolahjainen. Kehitysvammaiset eivät välttämättä aina osaa tulkita ihmistä tai eläintä.
Niinpä. Tai sitten olen niin älykäs, ettet kykene ymmärtämään.
Joko tai.
Älykkyydestä ei ole mitään merkkejä. Samanlaista jankkausta tulee mitä kehitysvammaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kanikin on yksilö ja näyttää tai ei näytä jos on kipuja. ELÄINLÄÄKÄRIIN,ei kahta sanaa tästä väitellä.
Kerro minulle, mistä se eläinläkäri tietää, onko kipuja? Hän ei ole eläintä ennen edes nähnyt.
Ei ihmiselläkään syövät aiheuta kipuja ennen kuinnloppuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle, mistä se eläinläkäri tietää, onko kipuja? Hän ei ole eläintä ennen edes nähnyt.
Oletko OIKEASTI noin tyhmä?! En voi uskoa. Pakko kai se kuitenkin on. Pitääkö rautalangasta vääntää? Uskomaton tyyppi. Uskomattoman tyhmä.
Hyvää yötä. Älä ota eläintä enää nykyisen kuoltua. Olet julma, välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko OIKEASTI noin tyhmä?! En voi uskoa. Pakko kai se kuitenkin on. Pitääkö rautalangasta vääntää? Uskomaton tyyppi. Uskomattoman tyhmä.
Hyvää yötä. Älä ota eläintä enää nykyisen kuoltua. Olet julma, välinpitämätön.
Tulkitsen, ettet itsekään siis tiedä vastausta.
Öitä.
Eikö olisi itsellesikin helpompaa jos veisit kanisi lääkärille. Hän osaa yleensä kyllä pelkällä tunnustelulla sanoa onko kyseessä lipooma, ja sillehän ei tarvitse tehdä mitään. Vai rahastako tässä on kysymys kuitenkin???Kani ei ole mielestäsi tutkimisen arvoinen??
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi itsellesikin helpompaa jos veisit kanisi lääkärille. Hän osaa yleensä kyllä pelkällä tunnustelulla sanoa onko kyseessä lipooma, ja sillehän ei tarvitse tehdä mitään. Vai rahastako tässä on kysymys kuitenkin???Kani ei ole mielestäsi tutkimisen arvoinen??
En katso tekeväni sillä tiedolla mitään. Jos lääkäri sanoo, että se on rasvapatti, niin en tee mitään.
Jos sanoo,,että se on syöpä, en tee mitään,mvaannvien lopetettavaksi siinä vaiheessa, kun se lopettaa syömisen/laihtuu/muuttuu äreäksi/tms.
Tässä vain kyselen kokemuksia, mitä muiden kaneilla on ollut. Ilmeisesti ei ole kokemuksia.
Olet kyllä harvinaisen tyhmä ja julma jos et vie kania lääkäriin. Kani on silloin jo todella kipeä ja sairas, kun ihminen huomaa sen kivut. Kanit kun koittavat piilottaa ne viimeiseen asti.
Googlailetko omatkin vaivasi menemättä lääkäriin?
Olet selvästi vajaaälyinen jolla ei pitäisi olla lemmikkiä!!!
Väärin.