Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen 4v päiväkotikaveri löi minua

Vierailija
06.10.2023 |

Tuli pihalla ja löi suoraan minua vk opettajan edessä.

Kaikesta pienestäkin tämän lyöjän perhe on halunnut selvittelyä mutta eipäs tullut tästä yhteydenottoa, esim, että anteeksi lapsemme puolesta.

Onko tämä normaalia jo 4v lapsen käytöstä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi? Miten sinun oma 4-vuotias toimii?

Itse olisi vastaavassa tilanteessa antanut tenavalle kurinpalautusta piittaamatta vähääkään siitä, mitä mieltä lapsen vanhemmat siitä olisivat.

Vierailija
2/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muuten nämä vanhemmat, jotka haluaa joka ikisestä asiasta aikuisten selvityksen. Lapsi heittää hiekkalaatikolla vähän hiekkaa, niin pitäisi palaveerata kolme tuntia, olla yhteydessä päiväkotiin, pirauttaa sosiaalihuoltoon, käydä kuraattorilla ja varata aika lapselle neurologisiin tutkimuksiin. Nämä valittajat on yleensä yh-äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisi vastaavassa tilanteessa antanut tenavalle kurinpalautusta piittaamatta vähääkään siitä, mitä mieltä lapsen vanhemmat siitä olisivat.

Oma 4?

2v asti osannut puhua selvästi ja käyttäytyä. Ei ole koskaan hakannut muita. 4v itsesäätely on jo aika kehittynyttä

Vierailija
4/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma 4?

2v asti osannut puhua selvästi ja käyttäytyä. Ei ole koskaan hakannut muita. 4v itsesäätely on jo aika kehittynyttä

Näinpä juuri.

2v voi lätkäistä toista vahingossa tai itsesäätelyn puuttuessa, mutta se että 4v tulee pihan poikki lyömään aikuista, kertoo ihan toista, mm suunnitelmallisuudesta.

Vai onko AV-mammojen viskarilaiset kaikki hakkaamassa muiden lasten vanhempia?

Vierailija
5/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi osaa pyytää itse myös anteeksi. Tuohon ei tarvi vanhempia. Tämä hoitotäti olisi ollut velvollinen sanomaan sille laspelle, että pyydä anteeksi, ketään ei saa lyödä. Näin.

Mutta kuten joku jo mainitsi, niin nykyään pitää koko maailma sotkea tollaseenkin asiaan.

Vierailija
6/6 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pidä pyytää tuon ikpsen lapsen puolesta anteesi. EIhän se vanhempi lyönyt vaan se lapsi.

4v. kyllä tajuaa jo , ettei se ole ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän