Lapsen kirjojen siirtäminen
Mitä voin tehdä? Eli lapsi kirjoilla toisen vanhemman luona, yhteishuoltajuus. Lähivanhemman luona valtavia ongelmia koska lähi ei pidä huolta lapsesta. Nyt paljastui että on ihan hc alkkis. Hain lapsen turvaan tänään mun luo kun lähi itki, oksensi ja tärisi sohvalla viinapirujaan pois. Sossuun asiakkuus, soitin sinne ja kerroin tilanteen. Miten saan lapsen mun luo kirjoille, kun lähin tilanne on ihan kamala, mutta silti se pistää vastaan, että lapsi muuttaisi mun luo virallisesti. Sossu ei sano juuta eikä jaata. Totesi vaan että sopikaa keskenänne. En laske lasta enää lähin luo niin kauan kun on tossa kunnossa. Neuvoja pliis.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan pitänyt soittaa viranomainen paikalle. Tehtiinkö tuosta lastensuojeluilmoitus? Oikeuteen. Muuta keinoa ei ole, jos lähi vastustaa.
En tiedä tekikö sossu lasun, itse en tehnyt. Onko oikeesti niin että vaan oikeuden kautta saa tälläsessäkin tilanteessa ratkaisun eikä muuten? Lapsen turvallisuus kuitenkin vaarassa ja sossu ollut jo valmiiksi huolissaan lähin meiningistä. Tää oli se viimeinen pisara kaikkeen paskaan..
Ap
Olisi varmaan pitänyt soittaa viranomainen paikalle. Tehtiinkö tuosta lastensuojeluilmoitus? Oikeuteen. Muuta keinoa ei ole, jos lähi vastustaa.