Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen mummo

Vierailija
05.10.2023 |

Siis isän puolelta oli kauhuissaan ja todennäköisesti väsännyt jotain nimettömiä lasuja kun lapsi saa valvoa joskus kouluaamuina yli kymmeneen. Nukkuminen on tapahtunut lähinnä niin, että 9h tuntia tulee kasaan ja esim. ysin aamuina nukkumaan myöhemmin, joskus jopa 23.30 koska herää 8.30. Joo asumme 3 min. matkan päässä koulusta.
Nyt mummon ja vaarin kauhisteluista johtuen vähän aikaistetaan nuo.
Oli kauhistellut kun kuulemma kaikki muut menee nukkumaan ysiltä ja tyttären tytär pistää kuulemma viim. 21.30 nukkumaan.
Oli kuulemma ihan lastensuojelun asia tuo.
Samalla oli kauhistellut rahankäyttöä i, vaikka itse kustanna yksin lähes kaiken (paitsi ruuan ja niistäkin yli puolet) lapsille.
Syötän myöskin epäterveellistä ruokaa kuulemma ja liikaa karkkia ja herkkuja vaikka kyllä meillä hedelmiä ja vihanneksuakin ja oikeaa ruokaakin syödään.
Yritin vihjailla hänelle, että ei tuollaiset asiat lasua kiinnosta, vaan paljon pahemmat. Närkästystä. (olen jutustellut pari kertaa sossun kanssa, joten tiedän mistä keskustellaan jos keskustellaan) Ei ole kyllä sossu ottanut yhteyttäkään näistä mummon ja vaarin elämäntapa huolista.
Ainoa mistä olen samaa mieltä on liika pelaaminen, mutta eipä mummon poikakaan ole siihen mitään ratkaisua keksinyt. Huoh noita mummoja ja vaareja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siis "kouluiltoina valvoa, ei aamuina"

Vierailija
2/3 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hölötät teidän yksityisasioitanne heille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit pois! Ne ovat oikeasti turhaa. Mutta anopille en mitään lastenkasvatukseen liittyvää enää kertoisi, jos on tuollainen kyttä.

Miksi ette saa siihen liikapelaamiseen otetta, siis sinä ja se mies (se mummon poika)? Potkiiko se lapsi teitä - tai ampuuko teidät - jos otatte illalla koneet pois kun peliaika on ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi