Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin harrastuksen, mutta en jaksaisikaan jatkaa sitä

Vierailija
05.10.2023 |

Mä oon maailman huonoin ihminen sanomaan ei ja perumaan sovittuja asioita :( aloitin nyt syksyllä yksityiset soittotunnit kerran viikossa. Olin tosi innoissani tästä aluksi, mutta elämässäni on nyt tapahtunut sellaisia asioita että ei meinaa voimat riittää mihinkään ylimääräiseen. Läheinen on sairastunut vakavasti ja hänen asioiden järjestely ja hoitaminen tulee viemään minulta paljon aikaa ja energiaa tulevina kuukausina. Miten saisin sanottua opettajalle, etten jaksa jatkaa harrastusta? Tuntuu että olen nyt niin kuormittunut, että nuo tunnit on vain taakka.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista kertoa opettajalle tapahtuneesta ja että haluaisit jatkaa niin, että harjoittelisitte vain tunnilla? Vai onko voimat niin loppu, ettei edes tunnille pysty menemään? Kyllä opettaja ymmärtää molemmat ratkaisut.

Vierailija
2/5 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ymmärtää. Ihmisten elämäntilanteet muuttuu usein arvaamattomasti, ja hänkin takuulla haluaa sinun nauttivan harrastuksesta, eikä kokevan sitä pakkopullana. Rohkeasti vaan sanot, että ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla mitenkään vaikea sanoa "minä lopetan nämä tunnit".

Saa sitten ottaa jonkun innokkaamman oppilaan sinun tilallesi.

Vierailija
4/5 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä olet sen open kanssa sopinut? Vuoden? Maksat sen kokonaan niin eiköhän asia ole selvä.

Vierailija
5/5 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tanssiharrastus ja nyt se on hiipunut alun innostuksen jälkeen. Suurin syy on hintojen nousu. Ostin sarjakortin, joka on halvempi ja sitä saa käyttää silloin tällöin. Nyt en ole vain jaksanut. Aina olen väsynyt tai tulee jotain muuta.