Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyt suihkussa illalla ja laitat dödöä, niin miten toimit aamulla?

Vierailija
05.10.2023 |

Itsellä alkavat jo päivän mittaan kainalot haista, jos vaan aamulla vedän paidan päälle ilman dödön lisäystä tai uutta pesua.
t. haisuli joka käy iltaisin suihkussa

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää millään, miksi ihmeessä yöksi pitää laittaa dödöä. Täysin järjenvastaista minusta sotkea itsensä kemikaalilla, kun on suihkunraikkaana menossa nukkumaan.

Tyttäreni teki näin vielä kotona asuessa, varmaan edelleen. En tajua mistä oppinut, ei multa ainakaan. En tiennyt että tämmöinen on oikein yleistäkin. 🤦🏻‍♀️

Vierailija
122/127 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä en voi käsittää millään, miksi ihmeessä yöksi pitää laittaa dödöä. Täysin järjenvastaista minusta sotkea itsensä kemikaalilla, kun on suihkunraikkaana menossa nukkumaan.

Tyttäreni teki näin vielä kotona asuessa, varmaan edelleen. En tajua mistä oppinut, ei multa ainakaan. En tiennyt että tämmöinen on oikein yleistäkin. 🤦🏻‍♀️

Noinhan sitä pitääkin käyttää.

"Antiperspirantti kannattaa levittää iholle illalla, jos haluaa tuotteesta parhaan mahdollisen tehon irti. On tärkeää, että tuote levitetään puhtaalle ja kuivalle iholle. Suihkun jälkeen iho kannattaa siis kuivata huolellisesti. Yöllä hikirauhaset ovat usein lepotilassa, minkä vuoksi yön aikana alumiinisuolojen muodostama tulppa saa muodostua rauhassa. Näin tuotteen teho on seuraavana päivänä parempi. Tuotetta ei tarvitse lisätä enää aamulla, vaikka kävisikin suihkussa."

https://anna.fi/lifestyle/kauneus/taytyyko-deodoranttia-laittaa-aamulla…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Noinhan sitä pitääkin käyttää.

"Antiperspirantti kannattaa levittää iholle illalla, jos haluaa tuotteesta parhaan mahdollisen tehon irti. On tärkeää, että tuote levitetään puhtaalle ja kuivalle iholle. Suihkun jälkeen iho kannattaa siis kuivata huolellisesti. Yöllä hikirauhaset ovat usein lepotilassa, minkä vuoksi yön aikana alumiinisuolojen muodostama tulppa saa muodostua rauhassa. Näin tuotteen teho on seuraavana päivänä parempi. Tuotetta ei tarvitse lisätä enää aamulla, vaikka kävisikin suihkussa."

Juuri näin. Illalla se dödö pitää laittaa, ei aamulla, että siitä sää sen hyödyn. Mulla ainakin oli mullistavaa, kun aloin toimimaan näin. Aamulla jos laitoin, niin aina oli kainalot märkänä päivän aikana, mutta nykyään kun laitan illalla on kuivat kainalot eikä haise koskaan.

Vierailija
124/127 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tutkin tuota Nuudia. Vaikuttaa hyvältä mutta se ei mitenkään blokkaa hikoilua, vain hajun. Märissä kainaloissa voikin olla vähän totuttelemista, kun tähän asti olen käyttänyt antiperspiranttia.

Tilasin kuitenkin tuubin kokeiluun.

Kiitos sinulle joka Nuudia suosittelit! Mahtava tuote ja ratkaisi tämän hajuongelmani täysin.

Ihme kyllä ei kainalot ole tuntuneet märiltä. Toki säät olleet kylmiä 😀

Ap

Valitettavasti hyvän alun jälkeen ei raikkaus ole säilynyt. Jos laittaisin Nuudia aamuisin, selviäisin raikkaana työpäivän, mutta kun sitä laittaa illalla, alkaa päivän mittaan perinteinen hiki haista. 

Vierailija
125/127 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä päivittää tilannetta.

Käytin siis Nuudia muutaman viikon. Ei pitänyt minulla, vaikka joka ilta pesin ja laitoin lisää. Työpäivän aikana haisi jo perinteinen hiki ilman hajusteita hajua naamioimassa.

Siirryin takaisin antiperspiranttiin (rexona, 72 h versio, jota käytin jo aikaisemminkin). Lisäksi aloin pestä t-paitoja 60 asteessa. Aiemminkin pesin osan 60:ssä, mutta en kaikkia.

Ja katso, en haise enää hielle! Oliko sitten tuo nuudin käyttöjakso välissä vai kuumempi paitapyykki.. ihanaa kuitenkin olla kerrankin hajuton.

Koska olen epäluuloinen, aion vieläkin antaa Nuudille mahdollisuuden (josko entistö raikkaammat paidat auttaisivat), joskaan en noin pitkään kuin aiemmin. Mutta esim. viikonloppu.

Vierailija
126/127 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen kainalot joka aamu saippualla vaikka olisinkin käynyt illalla suihkussa. Muuten dödö pettää. Enkä edes ole mikään hirveästi hikoileva tapaus.

Oikeasti? Ja sanot, että et ole hikoileva? Kannattaisiko teidän nyt jotenkin yrittää miettiä ruokavaliota tai muita terveysasioita, jos kerran olette tuollaisia haisuleita? Eihän tuo ole enää millään tavoin mukavaa, jos koko ajan lemuaa.

Joo ruokavalio ja Lactoline ne auttaa joka vaivaan!

Vierailija
127/127 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, dödöä jos laittaa illalla niin koko sänky haisee dödölle ja se ei helposti lähde pesussa pois se haju.  Mitä järkeä yöksi laittaa dödöä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi