Synlabin magneettikuvat Terveystalon lääkärille
Kävin Synlabissa magneettikuvissa koska työterveyssoppariin ne ei kuulu. Miten olette saaneet kuvat Terveystalon lääkärille nähtäville? Tuolta Synlabista ei olekaan sähköistä kuvien jakamista Terveystaloon... Pitäisi saada ne ortopedille näkyviin että voi sitten kirjoittaa lähetteen julkiselle leikkausjonoon.
Kommentit (25)
Minä en ehtinyt edes kysellä; painelin läppäri kainalossa vastaanotolle ja annoin lääkärin katsoa kuvat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin cd:lle, mutta lääkärillä oli synlabin tunnukset niin oli käynyt sieltä hakemassa. Tulosten pitäisi olla myös kanta.fi:ssä
Olen luullut, että Synlabin tulokset nimenomaan eivät siirry Kantaan! Sehän maksaisi niille lisää.
Kuvat eivät siirry Kantaan, mistään kuvantamisista julkisellakaan puolella. Lausunnot siirtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ittekö päätit että menet kuvaan... Ei ollut sen terveystalon lähetettä.
Erikoista. Ja nyt sitten pähkäilet miten saat kuvat terveystaloon...
Kannattaa ensin selvittää speksit ja sitten vasta lähteä otattamaan niitä kuvia.
Ihan Terveystalon ortopedin lähettämänä menin kuvauttamaan ja hän vinkkasi tuon paikan koska on puolet halvempi kuin Terveystalo, kun omalla rahalla joudun maksamaan. :)
-ap
No, mutta kun kerran on vinkannut, niin ehkä tietää systeemit, joten cd:n kera vaan vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ittekö päätit että menet kuvaan... Ei ollut sen terveystalon lähetettä.
Erikoista. Ja nyt sitten pähkäilet miten saat kuvat terveystaloon...
Kannattaa ensin selvittää speksit ja sitten vasta lähteä otattamaan niitä kuvia.
Ihan Terveystalon ortopedin lähettämänä menin kuvauttamaan ja hän vinkkasi tuon paikan koska on puolet halvempi kuin Terveystalo, kun omalla rahalla joudun maksamaan. :)
-ap
No, mutta kun kerran on vinkannut, niin ehkä tietää systeemit, joten cd:n kera vaan vastaanotolle.
Ja kun on vinkannut, hänellä on varmaan ihan ammatillinen yhteys sinne Synlabiin, eli mahdollisesti saa - kuten täällä joku omalta osaltaan kertoi - kuvan synlabin järjestelmään kirjautuen näkyviin.
Olen luullut, että Synlabin tulokset nimenomaan eivät siirry Kantaan! Sehän maksaisi niille lisää.