Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synlabin magneettikuvat Terveystalon lääkärille

Vierailija
05.10.2023 |

Kävin Synlabissa magneettikuvissa koska työterveyssoppariin ne ei kuulu. Miten olette saaneet kuvat Terveystalon lääkärille nähtäville? Tuolta Synlabista ei olekaan sähköistä kuvien jakamista Terveystaloon... Pitäisi saada ne ortopedille näkyviin että voi sitten kirjoittaa lähetteen julkiselle leikkausjonoon.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ajatellut kysyä sieltä Synlabista?

Vierailija
2/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee ehkä Synlabin ulkoistaneen asiakaspalvelun tänne Vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, vaihtoehdot on joko cd-levylle (jos lääkärin koneessa on cd-asema) tai ottaa oma läppäri mukaan. Kiinnostaisi miten muut ovat tehneet.

-ap

Vierailija
4/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, vaihtoehdot on joko cd-levylle (jos lääkärin koneessa on cd-asema) tai ottaa oma läppäri mukaan. Kiinnostaisi miten muut ovat tehneet.

-ap

Mä kävin hakemassa MRI-laitteen Synlabista lainaan. Vein sen Terveystaloon ja lääkäri otti kuvat sillä. Helpompaa näin, kuin raahata optisella asemalla varustettua läppäriä mukana.

Vierailija
5/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne tallentaa siellä Synlabissa vaikka jollekin välineelle jonka terveystalo voi lukea omilla välineillään.

Entä onko nyt sentään lausunto. Jos on lausunto, pyydä se, ja jos se terveystalo haluaa kuvat, niin se voi sun luvalla ne itse sieltä synlabista tilata.

Kysy terveystalosta ja synlabista, miten sun pitäs tehdä.

6/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein Synlabista saamani cd:n terveytaloon, jossa kopioivat sen omaan järjestelmäänsä.

Eikö kannattaisi kysyä suoraan terveystalosta, että miten haluavat?

Niin minäkin aikoinani tein ja siitä on sen verran aikaa, että on voinut asiat muuttua.

Vierailija
7/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ittekö päätit että menet kuvaan... Ei ollut sen terveystalon lähetettä. 

Erikoista. Ja nyt sitten pähkäilet miten saat kuvat terveystaloon...

Kannattaa ensin selvittää speksit ja sitten vasta lähteä otattamaan niitä kuvia.

Vierailija
8/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Luulis nyt terveystalosta cd:n lukuun pystyviä laitteita löytyvän.

Ota se CD!

Vierailija
9/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Itse vein Synlabista saamani cd:n terveytaloon, jossa kopioivat sen omaan järjestelmäänsä.

Eikö kannattaisi kysyä suoraan terveystalosta, että miten haluavat?

Niin minäkin aikoinani tein ja siitä on sen verran aikaa, että on voinut asiat muuttua.

Kiitos, taidan itsekin hakea ton cd-levyn sitten (on kyllä sekin maksullinen) ja toivoa että lääkärin koneessa on vielä cd-asema. 

-ap

Vierailija
10/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ittekö päätit että menet kuvaan... Ei ollut sen terveystalon lähetettä. 

Erikoista. Ja nyt sitten pähkäilet miten saat kuvat terveystaloon...

Kannattaa ensin selvittää speksit ja sitten vasta lähteä otattamaan niitä kuvia.

Ihan Terveystalon ortopedin lähettämänä menin kuvauttamaan ja hän vinkkasi tuon paikan koska on puolet halvempi kuin Terveystalo, kun omalla rahalla joudun maksamaan. :)

-ap

Vierailija
11/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei sillä ole väliä mitä muut ovat tehneet, vaan sillä, missä formaatissa se Terveystalon lääkäri pystyy katsomaan ne kuvat.

Vierailija
12/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin cd:lle, mutta lääkärillä oli synlabin tunnukset niin oli käynyt sieltä hakemassa. Tulosten pitäisi olla myös kanta.fi:ssä

Vierailija
13/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli täysin sama tilanne, kävin Synlabissa magneettikuvauksessa ja lääkäri Terveystalolla. Mulla kuvat menivät lääkärille sähköisesti nähtäville. Ja itsekin näen Synlabin sivuille kirjautumalla. Oon antanut molempiin paikkoihin luvat jakaa/katsella tietojani. Tämä siis viime viikolla Jyväskylässä, voisko olla paikkakuntakohtaisia eroja?

Vierailija
14/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD levy.. piti ihan tarkistaa onko kommentit 2023 vai 2003.

Vierailija
15/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti? Pilvipalvelu? Ei kai kukaan enää millään cd:llä tai muistitikulla operoi.

Vierailija
16/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli täysin sama tilanne, kävin Synlabissa magneettikuvauksessa ja lääkäri Terveystalolla. Mulla kuvat menivät lääkärille sähköisesti nähtäville. Ja itsekin näen Synlabin sivuille kirjautumalla. Oon antanut molempiin paikkoihin luvat jakaa/katsella tietojani. Tämä siis viime viikolla Jyväskylässä, voisko olla paikkakuntakohtaisia eroja?

Outoa, koska just nimenomaan magneettikuvia ei saada Terveystaloon. Oisko toi sun lääkäri sit myös julkisella töissä ja sai kuvat sitä kautta näkyviin... 

Vierailija
17/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CD levy.. piti ihan tarkistaa onko kommentit 2023 vai 2003.

Tätä mäkin ihmettelin, koska nykyisessä ja edellisessäkään koneessani ei ole enää ollut cd-asemaa. :D Kysyin Synlabin aspasta että oisko ne voineet upgreidata ittensä edes muistitikkuun mutta ei...

-ap

Vierailija
18/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, koska just nimenomaan magneettikuvia ei saada Terveystaloon. Oisko toi sun lääkäri sit myös julkisella töissä ja sai kuvat sitä kautta näkyviin... 

Minun kohdallani magneettikuvien siirto Synlabilta Terveystalolle onnistui helposti, lääkäri oli töissä Tervrystalolla.

Vierailija
19/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköposti? Pilvipalvelu? Ei kai kukaan enää millään cd:llä tai muistitikulla operoi.

Pari viikkoa sitten vein julkisella otetut hammasrtg-kuvat cd-levynä yksityiselle hammaslääkärille.

Vierailija
20/25 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne mene mehiläisen lääkärille ja sinne voi varata ajan?