Työhaastattelu oli oikeastaan vain tuttavallista juttelua
Vähän hämmentynyt olo. Työhaastattelu ei tuntunut yhtään pahalta tai jännittävältä. Juttelimme kahviossa ja se tuntui tuttavalliselta. Haastattelija tunsi suosittelijani ja oli mielissään. Kertoi, että olisin vahvoilla. Silti jäi jotenkin erikoinen fiilis.
Kommentit (33)
Eiks se oo hyvä jos ei tarvi jännittää
Huomenna saat viestin: Valitettavasti ...
Hyvä rekrytoija saa nimenomaan haastateltavsn rentoutumaan. Ja jos olit papereiden perusteella sopiva ja vielä rekrytoijalle tuttu suosittelija, niin eiköhän paikka ole sinun.
Kiva että oli. Itse rekrytoijana koitin vetää haastatteluja samalla tyylillä. Sen stasi-haastattelutyylin ajan pitäisi olla jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä rekrytoija saa nimenomaan haastateltavsn rentoutumaan. Ja jos olit papereiden perusteella sopiva ja vielä rekrytoijalle tuttu suosittelija, niin eiköhän paikka ole sinun.
Toivotaan
Niin
Ajattelivat että
Kun päädyt kuitenkin muualle töihin niin mainostat siellä kuinka olisi ollut ihana paikka 👌
Vierailija kirjoitti:
Sinut on jo valittu.
Miten niin ap on valittu
Vierailija kirjoitti:
Niin
Ajattelivat että
Kun päädyt kuitenkin muualle töihin niin mainostat siellä kuinka olisi ollut ihana paikka 👌
?
Tuo on hyvä merkki, varmaan saat paikan
Tuo on ihanteellinen tilanne. Ei tarvitse esittää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että oli. Itse rekrytoijana koitin vetää haastatteluja samalla tyylillä. Sen stasi-haastattelutyylin ajan pitäisi olla jo ohi.
Hyvin sanottu!
Minullakin oli samanlainen haastattelu tähän nykyiseen työhöni. Haastattelu vieläpä päättyi työsopimuksen tekoon, joten olivat jo siis ennen haastattelua päättäneet palkata minut.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna saat viestin: Valitettavasti ...
Ei vielä kannata huudella
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useassa haastattelussa ja joskus on tosi ammattimainen rekry ja toisinaan ei kemiat esimerkiksi kohtaa lainkaan.
Mulla oli kerran niin kamala työhaastattelu, että toivoin, ettei kuuluisi mitään. Kuului kuitenkin ...
Mulla oli mielenkiintoinen haastattelu, se haastateltava puhui tehtävästä jo kuin olisin sen saanut. Suosittelija kertoi, että olen vahvoilla. No selviää kohta kuin kävi
Huonoin työhaastattelu/rekry kokemus muutaman viikon takaa:
3 kk soppari. Hakijoita yli 50 joista haastateltiin ainakin 10-15.
Haastattelu oli vain paperilappu, josta haastattelija kyseli jotain. Sitten katsoi CV ja toivotti hyvää päivänjatkoa.
En tullut valituksi
Kiitos kun kerroit.